ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در مالزی

رشته انیمیشن در مالزی

به مانند اکثر کشورهای آسیای شرقی، تحصیل رشته انیمیشن در مالزی نیز می تواند یک امتیاز بزرگ برای علاقه مندان به حساب آید. افراد زیادی مالزی را به عنوان مقصد تحصیلی خود برای تحصیل انتخاب می کنند و باید در نظر داشت که این کشور نام و اعتبار مناسبی در میان ایرانیان دارد. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که مالزی یکی از کشورهایی است که به دانشجویان ایرانی نیز ویزای تحصیلی مناسبی ارائه می کند و به همین دلیل می توان آن را در جمع کشورهای برتر و در دسترس برای تحصیل در خارج از کشور در نظر گرفت. دانشگاه های مالزی نتوانسته اند قدرتی که دانشگاه های چین، کره و ژاپن را در اختیار داشته باشند اما می توان به وضوح دید که در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده اند.

در حال حاضر رشته انیمیشن در دسته رشته هایی قرار دارد که در دانشکده های گروه کامپیوتر ارائه می شود ولی باید در نظر داشت که رشته ای است که از تلفیق هنر و علوم کامپیوتر به وجود آمده و داوطلبان تحصیل در این رشته باید در هر دو زمینه تسلط کافی داشته باشند. محدودیت های تحصیل رشته انیمیشن در مالزی بسیار اندک هستند و همین مسئله می تواند منجر به جذابیت هرچه بیشتر این کشور برای تحصیل در خارج از کشور باشد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در مالزی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در مالزی چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته انیمیشن کدامند؟
  • آیا برای تحصیل رشته انیمیشن در مالزی باید هزینه های زیادی پرداخت کرد؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه انیمیشن در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در مالزی

باید در نظر داشت که هر کشور برای پذیرش دانشجویان خارجی، شرایط خاص خود را دارد و به همین دلیل است که فرد باید پیش از مهاجرت به کشور مد نظر خود و حتی درخواست پذیرش از دانشگاه های آن، اقدامات لازم را انجام دهد. باید به این نکته اشاره داشت که مالزی دانشگاه های با کیفیت زیادی برای تحصیل در رشته انیمیشن دارد و این مسئله می تواند منجر به جذابیت این کشور برای بسیاری از افراد شود.

رشته انیمیشن یکی از رشته هایی است که در مالزی به زبان انگلیسی ارائه می شود و دانشجویان موظف هستند که مدرک زبان خود را برای پذیرش از دانشگاه و همچنین دریافت ویزای تحصیلی مالزی در اختیار داشته باشند. تحصیل رشته انیمیشن در این کشور می تواند مسیری هموار برای رسیدن به موفقیت های بیشتر باشد و باید در نظر داشت که تحصیل رشته انیمیشن در این کشور می تواند 4 سال در مقطع کارشناسی و 2 سال در مقطع کارشناسی ارشد به طول بیانجامد.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته انیمیشن در مالزی

باید در نظر داشت که در حال حاضر مالزی دانشگاه های زیادی برای تحصیل در رشته انیمیشن در اختیار علاقمندان قرار می دهد و این مسئله می تواند یک برگ برنده برای کاهش رقابت در دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور باشد. برخی از مهم ترین دانشگاه های کشور مالزی که می توان برای تحصیل در رشته انیمیشن به آن ها مراجعه کرد عبارتند از:

معرفی بهترین دانشگاه های رشته انیمیشن در مالزی

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در مالزی

باید به این نکته توجه داشت که مالزی به مانند اکثر کشورهای پیشرفته شرق آسیا هزینه های نسبتا زیادی را برای تحصیل در خارج از کشور در نظر گرفته است و به همین دلیل است که می توان این کشور را برای بسیاری دور از دسترس دانست. در حال حاضر دانشگاه های مالزی شرایط نسبتا دشواری برای دریافت بورسیه تحصیل برای دانشجویان در نظر گرفته اند و به همین دلیل باید گفت که هزینه های مهاجرت به مالزی برای تحصیل کمی زیاد است.

باید در نظر داشت که در حال حاضر شهریه تحصیل رشته انیمیشن در مالزی برای دانشجویان خارجی در حدود 11600$ تا 15000$ (دلار) در سال است و دانشجویان باید تمامی این هزینه ها را پرداخت کنند. هزینه زندگی برای دانشجویان در این کشور نیز در حدود 450$ (دلار) در ماه است و دانشجویان می توانند با کار در این کشور این هزینه ها را پوشش دهند.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در مالزی

شرایط کار یک انیماتور در مالزی

افرادی که به عنوان انیماتور در این کشور کار می کنند، باید در نظر داشته باشند که رسیدن به شغل در این حوزه کار ساده ای نیست و بازار کار این رشته رقابتی است. با این حال باتوجه به شرایطی که تحصیل در مالزی به همراه دارد، باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از افراد پس از دریافت مدرک تحصیلی خود به سایر کشورهای پیشرفته جهان مهاجرت می کنند. باید در نظر داشت که یک انیماتور در این کشور به طور متوسط 5920MYR (رینگیت) در ماه دریافت می کند و این درآمدی مناسب برای زندگی در این کشور است. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *