ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در مکزیک

رشته انیمیشن در مکزیک

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در مکزیک برای دارندگان رزومه های سطح متوسط و علاقمندان به آمریکای شمالی یک امتیاز است. مکزیک یکی از کشورهایی است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد و به همین دلیل است که نمی توان انتظار داشت جمعیت قابل توجهی این کشور را برای مهاجرت خود به خارج از کشور انتخاب کنند. با این وجود باید به این نکته اشاره داشت که دانشگاه های مکزیک در برخی از رشته های تحصیلی شرایط بسیار مناسبی در اختیار دارند و به همین دلیل می توان از طریق آن ها امتیازات بسیار زیادی را به دست آورد. در حال حاضر مکزیک را می توان ضعیف ترین کشور آمریکای شمالی اما یکی از قدرتمندترین کشورهای آمریکای لاتین نامید.

رشته انیمیشن به عنوان یکی از رشته های مهم در بازار کار امروز، در دانشگاه های محدودی در مکزیک ارائه می شود و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که به سادگی امکان دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور وجود داشته باشد. باید به این نکته اشاره کرد که تحصیل در مکزیک تنها در صورتی ممکن می شود که فرد بتواند از دانشگاه های این کشور پذیرش اولیه خود را دریافت کند و این یک مسیر با چالش های نسبی است. برای درک هرچه بهتر این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در مکزیک پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در مکزیک چیست؟
  • بهترین دانشگاه های مکزیک برای تحصیل در رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • آیا کار در حوزه انیمیشن در مکزیک ارزشمند است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در مکزیک

باید به این نکته اشاره داشت که مکزیک یکی از کشورهای آمریکا لاتین است که شرایط مناسبی برای تحصیل دارد و دانشگاه های این کشور از نظر جایگاه علمی با دانشگاه های برزیل در حال رقابت هستند. کیفیت آموزش در این کشور در سطح بسیار بالا قرار ندارد اما به راحتی نیز نمی توان دانشگاه های این کشور را از جمع دانشگاه های برتر جهان خارج کرد. باید در نظر داشت که در حال حاضر دانشگاه های محدودی برای تحصیل در رشته انیمیشن در مکزیک وجود دارد و برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های رشته انیمیشن در مکزیک

دانشگاه های مکزیک محدودیت هایی برای پذیرش دانشجویان خارجی دارند و این مسئله ای است که می تواند رقابت برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور را افزایش دهد. دانشجویان خارجی برای تحصیل در مکزیک در رشته انیمیشن این فرصت را خواهند داشت که به زبان انگلیسی در این کشور تحصیل کنند اما زبان اصلی آموزش در این کشور اسپانیایی است.

باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر مکزیک یکی از گزینه های تحصیل در این رشته به حساب می آید اما هرگز در جمع بهترین های این رشته قرار نمی گیرد. به طور کلی مهاجرت به مکزیک صرفا به افرادی توصیه می شود که قصد دارند با رزومه های سطح متوسط در خارج از کشور تحصیل کنند و خود را به مهاجرت به سمت کشورهای آمریکا یا کانادا نزدیک کنند.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در مکزیک

افرادی که برای تحصیل در خارج از کشور آماده می شوند باید هزینه های تحصیل خود در خارج از کشور را نیز به درستی بررسی کنند. باید به این نکته توجه کرد که تحصیل در دانشگاه های خصوصی مکزیک می تواند هزینه های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. دانشگاه های دولتی مکزیک برای تحصیل در رشته انیمیشن، هزینه هایی در حدود 3200$ تا 5000$ (دلار) در سال را در نظر گرفته اند اما برای تحصیل در همین رشته در دانشگاه های خصوصی باید بودجه ای تا حدود 16000$ (دلار) در سال را در نظر داشت.

بخش دیگری از هزینه های تحصیل در مکزیک مربوط به هزینه های زندگی در این کشور است که دانشجویان باید در حدود 500$ تا 700$ (دلار) را در نظر داشته باشند. این هزینه ها با توجه به مقایسه ای که انجام می شود می تواند نسبتا مناسب باشد اما متاسفانه دانشجویان در این کشور امکان کار نخواهند داشت و این مسئله می تواند منجر به افزایش فشارهای اقتصادی به دانشجویان در این کشور شود.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در مکزیک

شرایط کار یک انیماتور در مکزیک

باید به این نکته اشاره کرد که اکثر دانشجویانی که یک کشور خارجی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، در تلاش هستند تا در همان کشور اقامت کاری دریافت کنند اما شرایط در مکزیک متفاوت است. بسیاری از افرادی که مکزیک را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، در تلاش هستند تا خود را برای کار به کشور آمریکا یا کانادا برسانند که شرایط بهتری برای زندگی دارند.

در حال حاضر یک انیماتور در این کشور به طور متوسط 25200MXN در ماه درآمد کسب می کند که نمی توان آن را درآمدی سطح بالا در نظر گرفت. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که یافتن کار در این کشور نیز برای علاقمندان بسیار دشوار است. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *