ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در نیوزلند

رشته انیمیشن در نیوزلند

برنامه ریزی برای مهاجرت به منظور تحصیل در رشته انیمیشن در نیوزلند می تواند نشان دهنده آگاهی شخص نسبت به این پروسه باشد. کشورهای زیادی در جهان وجود دارد که رشته انیمیشن را با کیفیت عالی ارائه می کنند و نیوزلند نیز یکی از کشورهایی است که می توان از آن برای رسیدن به خواسته های خود در این زمینه یاد کرد. دانشگاه های با کیفیت عالی و همچنین کیفیت زندگی در این کشور سبب می شود تا بسیاری از افراد به سمت مهاجرت به سوی این کشور سوق داده شوند. از طرفی همجواری با استرالیا و امکان مهاجرت به این کشور نیز از دیگر مسیرهایی است که می تواند منجر به جذابیت بیشتر نیوزلند به عنوان مقصد تحصیلی یا کاری باشد. البته باید به این نکته توجه داشت که نیوزلند به خودی خود نیز یکی از کشورهای برتر جهان برای تحصیل و زندگی است.

رشته انیمیشن به عنوان یکی از زیرشاخه های علوم کامپیوتر، ارتباط مستقیم با توانمندی های هنری فرد دارد و به همین دلیل است که می توان این رشته را به عنوان یک گروه میان رشته ای معرفی کرد. در حال حاضر تعداد دانشگاه هایی که رشته انیمیشن را در کشور نیوزلند ارائه می کنند، نسبتا کم است و این مسئله می تواند در روند دریافت پذیرش از این کشور اثرگذار باشد. با این حال، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در نیوزلند پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در نیوزلند چگونه است؟
  • مهم ترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، به کار در نیوزلند در حوزه انیمیشن امید داشت؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در نیوزلند

باید به این نکته اشاره کرد که نیوزلند یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای تحصیل در خارج از کشور است و سطح مهاجرت ها به این کشور نشان می دهد که در جمع 30 کشور پرطرفدار جهان در این زمینه قرار دارد. رشته انیمیشن نیز در دانشگاه های این کشور با کیفیت بالایی ارائه می شود و به همین دلیل است که می توان به افراد با رزومه های سطح متوسط تا عالی توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود در این رشته در نظر داشته باشند.

علاقمندان به تحصیل رشته انیمیشن در تحصیلات تکمیلی باید در نظر داشته باشند که روند دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند نسبت به وجود گپ تحصیلی بسیار سخت گیرانه است و به همین دلیل است که فرد باید پیش از درخواست برای پذیرش از دانشگاه به این موضوع توجه داشته باشد. در حال حاضر مقطع کارشناسی رشته انیمیشن در این کشور در یک دوره 3 الی 4 ساله ارائه می شود و دوره کارشناسی ارشد آن نیز دو ساله است.

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در نیوزلند

باید به این نکته اشاره کرد که تحصیل در نیوزلند یک امتیاز به حساب می آید که البته به رزومه و پاسپورت فرد اعتبار بالایی می بخشد ولی بسیار مهم است که فرد در کدام دانشگاه این کشور مشغول تحصیل شده است و دانشگاه چه جایگاهی داشته است. 7 دانشگاه در نیوزلند رشته انیمیشن را ارائه می کنند که برخی از آن ها جایگاه بسیار عالی دارند. برترین دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن در نیوزلند عبارتند از:

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در نیوزلند

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در نیوزلند

علاقمندان به مهاجرت به نیوزلند باید در نظر داشته باشند که یکی از اصلی ترین پیش شرط های آن ها در اختیار داشتن تمکن مالی بالا است. دانشگاه های نیزولند هزینه های نسبتا سنگینی برای دانشجویان رشته انیمیشن در نظر گرفته اند و این مسئله می تواند در روند دریافت و انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی اثرگذار باشد.

به طور کلی می توان گفت که هزینه تحصیل رشته انیمیشن برای دانشجویان خارجی معادل 17200$ تا 21000$ (دلار نیوزلند) در سال است و دانشجویان در این کشور به راحتی نمی توانند بورسیه تحصیلی دریافت کنند مگر آن که در مقطع دکترا مشغول تحصیل باشند. برای زندگی در این کشور نیز دانشجویان سالیانه به حدود 18000$ (دلار نیزولند) نیاز خواهند داشت که البته بخش عمده ای از آن از طریق کار ضمن تحصیل، قابلیت تامین خواهد داشت.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در نیوزلند

الزامات کلیدی برای پذیرش رشته انیمیشن در نیوزلند

تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل رشته انیمیشن در نیوزلند هستند، باید الزامات کلیدی برای پذیرش در این رشته تحصیلی را رعایت کنند. برخی از مهمرتین الزامات دانشگاه ها در این رشته تحصیلی به شرح زیر می باشد:

  • شرکت در آزمون ورودی آیلتس
  • ارائه مدرک تافل یا آیلتس معتبر جهت تحصیل در نیوزلند
  • ارائه مدرک تحصیلی مناسب از یک مدرسه متوسطه یا موسسه عالی خارج از کشور که توسط موسسات انیمیشن نیوزلند پذیرفته شده باشد.
  • ارائه مدرک تحصیلی کالج انیمیشن سطح 6 یا بالاتر

در نمودار زیر می توانید روند پذیرش رشته انیمیشن در نیوزلند را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند پذیرش رشته انیمیشن در نیوزلند

شرایط کار یک انیماتور در نیوزلند

افرادی که تحصیل خود را در این کشور به پایان رسانده باشند، این فرصت را خواهند داشت که به صورت تمام وقت در این کشور به کار مشغول شوند و این یک امتیاز برای دریافت PR در این کشور به حساب می آید. در حال حاضر یک انیماتور در نیوزلند 69500$ (دلار نیوزلند) در سال درآمد دارد که با توجه به متوسط درآمد در این کشور می توان گفت که انیماتورها در این کشور از سطح رفاه متوسط برخوردار هستند. شرایط کنونی سبب شده است تا نیوزلند به یکی از کشورهای تراز برای مهاجرت تحصیلی تبدیل شود و شما نیز در صورتی که تمایل به ادامه تحصیل در این کشور را دارید، بهتر است با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته انیمیشن در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات پرتکرار شما عزیزان در خصوص رشته انیمیشن در نیوزلند پاسخ دهیم، برخی از مهمترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • آیا برای ورود به رشته انیمیشن در نیوزلند محدودیت سنی وجود دارد؟ همانند اغلب کشورهای مدرن جهان، محدودیت های سنی ویژه ای برای ورود به رشته انیمیشن در نیوزلند وجود دارد، که به طور معمول افراد بین 18 تا 35 سال می توانند وارد این رشته تحصیلی شوند.
  • آیا تحصیل رشته انیمیشن در نیوزلند به زبان انگلیسی صورت می گیرد؟ علاوه بر رشته انیمیشن در نیوزلند، اغلب رشته های تحصیلی کاربردی نیز در این کشور به زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی ارائه می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *