ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در کانادا

رشته انیمیشن در کانادا

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کانادا به گونه ای است که می تواند به شدت آینده کاری فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد. در حال حاضر می توان به این نکته اشاره کرد که کانادا یکی از 5 کشور برتر جهان برای ادامه تحصیل در این رشته است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند قطعا در بازارهای کار جهانی از شانس بالایی برای رسیدن به خواسته خود برخوردار هستند. باید به این نکته اشاره کرد که انتخاب کانادا به عنوان مقصد تحصیلی پیش نیازهایی را می طلبد که همه متقاضیان تحصیل در این کشور توان فراهم کردن آن را ندارند. باید به این نکته توجه توجه داشت که در حال حاضر تحصیل در کانادا رویایی است که بسیاری از افراد آن را در سر دارند.

رشته انیمیشن یکی از رشته های مرتبط با گروه کامپیوتر و هنر است و علاقمندان به یک رشته ترکیبی، می توانند این رشته را برای تحصیل خود انتخاب کنند و کانادا نیز با توجه به رتبه بندی های جهانی می تواند یکی از بهترین گزینه های تحصیل در این رشته باشد. جذابیت های تحصیل در این کشور سبب شده است تا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کانادا بپردازند.

  • مسیر ورود به رشته انیمیشن در کانادا چگونه است؟
  • مهم ترین دانشگاه های کانادا برای تحصیل در رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در کانادا به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کانادا

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کانادا

افرادی که کانادا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که علاوه بر رزومه تحصیلی قدرتمند، باید پیش نیازهای زیادی را فراهم کنند تا امکان ورود به این کشور را پیدا کنند و صرف در اختیار داشتن پذیرش برای ورود به این کشور کافی نیست. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر رشته انیمیشن در دانشگاه های محدودی در کشور کانادا ارائه می شود و این مسئله می تواند روند دریافت پذیرش در این کشور را با چالش های زیادی همراه سازد. در حال حاضر امکان تحصیل در رشته انیمیشن به دو زبان انگلیسی و فرانسوی در کشور کانادا فراهم است و دانشجویان باید با توجه به دانشگاهی که از آن پذیرش دریافت کرده اند، مدرک B2 زبان انگلیسی یا فرانسه را ارائه کنند. این مدرک یکی از الزاماتی است که پیش از دریافت ویزای تحصیلی کانادا باید فراهم گردد.

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در کانادا

در حال حاضر 10 دانشگاه برتر کانادایی موفق به دریافت جایگاه در بین دانشگاه های جهان در رشته انیمیشن شده اند و این مسئله یکی از چالش های اساسی است که دانشجویان در هنگام درخواست برای اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی با آن روبرو می شوند. به تبع هرکه رزومه تحصیلی بهتری در اختیار داشته باشد، از شانس بالاتری برای دریافت پذیرش برخوردار خواهد بود.

برخی از مهم ترین دانشگاه های کانادا برای تحصیل در رشته انیمیشن عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های کانادا برای تحصیل در رشته انیمیشن

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در کانادا

افرادی که به کانادا مهاجرت می کنند، باید از نظر مالی شرایط مناسبی داشته باشند تا بتوانند هزینه های تحصیل و زندگی خود در این کشور را پرداخت کنند. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر کانادا یکی از گرانقیمت ترین کشورهای جهان برای تحصیل است و افرادی که در این کشور تحصیل می کنند باید تمکن مالی بالایی داشته باشند.

در حال حاضر هزینه تحصیل رشته انیمیشن در کانادا برای دانشجویان خارجی در حدود 18000$ تا 28000$ (دلار کانادا) در سال است و دانشجویان می توانند از کمک هزینه های مالی شامل بورسیه ها و وام های مالی استفاده کنند ولی دریافت این کمک هزینه ها هیچ گونه ضمانتی ندارد.

برای مهاجرت به کانادا فرد باید از تمکن مالی خوبی برای زندگی در این کشور نیز برخوردار باشد و هزینه های سالیانه زندگی در این کشور برای دانشجویان را می توان در حدود 14000$ تا 18000$ (دلار کانادا) دانست که از طریق کار دانشجویی در این کشور قابلیت تامین دارد ضمن این که همراه فرد نیز می تواند به صورت قانونی در این کشور کار کند و بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی را تامین کند.

چشم انداز شغلی در رشته انیمیشن در کانادا

دولت کانادا با همکاری دانشگاه های این کشور، چشم انداز شغلی مطلوبی را برای تمامی فارغ التحصیلان در رشته انیمیشن در این کشور تضمین کرده است. به طورکلی، یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل در کانادا به ویژه در رشته انیمیشن، چشم انداز شغلی ایده آل در این کشور می باشد. همچنین به گفته افرادی که دهه ها را در صنعت انیمیشن سپری کرده اند، رشته انیمیشن در کانادا با  سایر مشاغل خلاق که در آن مشاغل کمیاب است و دستمزد ها متوسط است بسیار متفاوت خواهد بود. به طور کلی، انیمیشن در کاانادا یک شغل رو به رشد با برخی از گزینه های شغلی پر سود، یک اتحادیه کارگری قدرتمند است که برای دستمزد های بالا و شرایط کاری خوب لابی می کند.

نکات برجسته در رشته انیمیشن در کانادا

تمامی افرادی که قصد ورود به رشته انیمیشن جهت کار در کانادا را دارند، باید با برخی از نکات برجسته در این حرفه آشنا شوند. برخی از نکات برجسته در رشته انیمیشن در کانادا به شرح زیر می باشد:

نکات برجسته در رشته انیمیشن در کاناداتوضیحات
رشد مهارت هارشته انیمیشن در کانادا به شما این امکان را می دهد تا مهارت های کلیدی سخت و نرم، از جمله سواد رایانه را تقویت کنید.
فعالیت در بخش های مختلفاغلب دارندگان مدرک انیمیشن در کانادا در صنایع فیلم، تلویزیون و بازی های ویدیویی فعالیت می کنند.
امکان فعالیت آنلایندرجات انیمیشن در کانادا به خوبی در قالب آنلاین کار می کنند زیرا بیشترین انیمیشن ها به صورت دیجیتالی انجام می شوند.
مدرک کارشناسی ارشد در رشته انیمیشنمدرک کارشناسی ارشد انیمیشن در کانادا می تواند برای افرادی که به دنبال نقش های رهبری هستند بسیار مفید باشد.

شرایط کار یک انیماتور در کانادا

باید به این نکته اشاره داشت که یک انیماتور در کانادا پس از دریافت مدرک تحصیلی خود می تواند به کار در این کشور مشغول شود و از این طریق مسیر مناسبی برای دریافت PR کانادا طی کند. یک انیماتور در این شکور به طور متوسط 88000$ (دلار کانادا) در سال درآمد کسب می کند و از این طریق می تواند زندگی نسبتا با کیفیتی در این کشور داشته باشد. در حال حاضر کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان برای کار است و کار در این کشور به معنای نزدیک شدن به دریافت اقامت آن می باشد. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، حتمابا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

پرسش های متداول درباب رشته انیمیشن در کانادا

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر به پاسخ پرسش های زیر توجه فرمائید:

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کانادا چگونه است؟ افرادی که کانادا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که علاوه بر رزومه تحصیلی قدرتمند، باید پیش نیازهای زیادی را فراهم کنند تا امکان ورود به این کشور را پیدا کنند و صرف در اختیار داشتن پذیرش برای ورود به این کشور کافی نیست. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر رشته انیمیشن در دانشگاه های محدودی در کشور کانادا ارائه می شود و این مسئله می تواند روند دریافت پذیرش در این کشور را با چالش های زیادی همراه سازد. در حال حاضر امکان تحصیل در رشته انیمیشن به دو زبان انگلیسی و فرانسوی در کشور کانادا فراهم است و دانشجویان باید با توجه به دانشگاهی که از آن پذیرش دریافت کرده اند، مدرک B2 زبان انگلیسی یا فرانسه را ارائه کنند.
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در کانادا به چه صورت است؟ افرادی که به کانادا مهاجرت می کنند، باید از نظر مالی شرایط مناسبی داشته باشند تا بتوانند هزینه های تحصیل و زندگی خود در این کشور را پرداخت کنند. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر کانادا یکی از گرانقیمت ترین کشورهای جهان برای تحصیل است و افرادی که در این کشور تحصیل می کنند باید تمکن مالی بالایی داشته باشند. در حال حاضر هزینه تحصیل رشته انیمیشن در کانادا برای دانشجویان خارجی در حدود 18000$ تا 28000$ (دلار کانادا) در سال است و دانشجویان می توانند از کمک هزینه های مالی شامل بورسیه ها و وام های مالی استفاده کنند ولی دریافت این کمک هزینه ها هیچ گونه ضمانتی ندارد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *