ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در کره جنوبی

رشته انیمیشن در کره جنوبی

تحصیل رشته انیمیشن در کره جنوبی می تواند یک برگ برنده قوی در رزومه تحصیل فرد برای ورود به بازار کار حرفه ای باشد. دانشگاه های کره جنوبی در این رشته زبانزد هستند و از طرف دیگر بازار کار مناسبی نیز در این کشور وجود دارد که امکان کار در این حرفه را برای فرد ایجاد می کند. در سال های اخیر تمایل به تحصیل و مهاجرت به کره جنوبی به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است ولی باید در نظر داشت که تنها در برخی از رشته های خاص است که می توان این کشور را به بسیاری از افراد توصیه کرد و بدون تردید رشته انیمیشن یکی از همین رشته ها است. بنا بر دلایل مختلف بسیاری از افراد از تحصیل در کره جنوبی باز می مانند که یکی از آن ها، تمکن مالی مناسب در این کشور است.

باید در نظر داشت که رشته انیمیشن در گروه کامپیوتر در دانشگاه های کره جنوبی ارائه می شود ولی این مسئله نیز حیاتی است که این رشته وابسته به گروه هنر نیز هست. در حال حاضر دانشگاه های زیادی در کره جنوبی این رشته را ارائه نمی کنند و این مسئله می تواند رقابت برای دریافت پذیرش در این کشور را به حداکثر خود برساند. به منظور درک بهتر شرایط، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کره جنوبی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل انیمیشن در کره جنوبی چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های کره جنوبی در رتبه بندی جهانی دارای جایگاه عالی هستند؟
  • هزینه های تحصیل انیمیشن در کره جنوبی چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه انیمیشن در کره جنوبی چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کره جنوبی

کره جنوبی یکی از کشورهایی است که با فعالیت های فرهنگی خود توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب کند و این مسئله می تواند اهمیت تحصیل در این کشور را به صورت قابل توجهی افزایش بدهد. در کره جنوبی رشته انیمیشن یک رشته خاص به حساب می آید چراکه این کشور سرمایه گذاری زیادی بر روی این صنعت دارد و می توان گفت که در کره جنوبی به عنوان یکی از صنایع پولساز به حساب می آید.

علاقمندان به رشته انیمیشن، این فرصت را خواهند داشت که در کره جنوبی به زبان های کره ای یا انگلیسی به ادامه تحصیل مشغول شوند و این می تواند برای بسیاری از افراد به عنوان یک امتیاز به حساب آید. باید در نظر داشت که در حال حاضر رشته انیمیشن در تمامی مقاطع تحصیلی در کره جنوبی ارائه می شود و دانشجویان برای دریافت پذیرش در اکثر دوره های این رشته نیاز به شرکت در آزمون ورودی یا مصاحبه خواهند داشت.

معرفی بهترین دانشگاه های کره جنوبی در رشته انیمیشن

کره جنوبی یکی از کشورهایی است که دانشگاه های زیادی را در خود جای داده است و به همین دلیل می توان این کشور را در دسته کشورهایی قرار داد که دریافت پذیرش در رشته های مختلف در آن امکان پذیر است. با این حال در رشته انیمیشن دانشگاه های محدودی در کره جنوبی وجود دارد که دانشجویان می توانند در آن پذیرش بگیرند. برخی از مهم ترین دانشگاه های انیمیشن در کره جنوبی عبارتند از:

معرفی بهترین دانشگاه های کره جنوبی در رشته انیمیشن

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در کره جنوبی

علاقمندان مهاجرت به کره جنوبی باید به این نکته توجه داشته باشند که برای ورود به این کشور به سرمایه نسبتا زیادی نیاز خواهد بود. دانشجویان برای این که بتوانند در این کشور به بورسیه دست پیدا کنند باید رزومه های سطح عالی در اختیار داشته باشند تا با دانشجویان سایر رشته ها در رقابت باشند اما دریافت بورسیه برای آن ها به هیچ عنوان تضمین شده نیست.

شهریه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور برای دانشجویان خارجی بسته به نوع خصوصی یا دولتی بودن دانشگاه ممکن است بین 6100$ تا 11800$ (دلار) در سال متغیر باشد. البته دانشجویان باید به هزینه های زندگی خود در این کشور نیز توجه داشته باشند که به طور میانگین می توان آن را در حدود 750$ تا 1200$ (دلار) در ماه دانست. دانشجویان خارجی امکان کار به صورت نیمه وقت در کره جنوبی را خواهند داشت و این مسئله به آن ها کمک می کند تا هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در کره جنوبی

شرایط کار یک انیماتور در کره جنوبی

باید به این نکته اشاره کرد که صنعت انیمیشن در کره جنوبی یکی از صنایع پیشرو است و بخشی از درآمد این کشور از همین طریق به دست می آید. در حال حاضر یک انیماتور در این کشور می تواند در حدود 2950000KRW (وون کره جنوبی) درآمد داشته باشد که نسبت به متوسط درآمد در این کشور درآمدی مناسب به نظر می رسد. شرایط مهاجرت به کره جنوبی بنا به دلایل مختلف برای همه افراد امکان پذیر نمی شود پس اگر تمایل به زندگی در این کشور دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *