ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در کرواسی

رشته انیمیشن در کرواسی

تحصیل رشته انیمیشن در کرواسی می تواند اولین قدم برای ورود به خاک اروپا برای تحصیل و زندگی نسبتا با کیفیت باشد. کرواسی یکی از کشورهای خارج از محدوده شنگن است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افراد زیادی این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند اما باید در نظر داشت که این مسئله نقش مهمی در سهولت ورود به این کشور خواهد داشت. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های کرواسی با سرعت قابل قبولی در حال پیشرفت هستند اما شرایط برای تحصیل در رشته ای مانند انیمیشن در این کشور متفاوت است. علاقمندان به این رشته که رزومه های قدرتمندی در اختیار دارند، باید در نظر داشته باشند که کرواسی نمی تواند مقصد مناسبی برای تحصیل آن ها به حساب آید.

شرایط نسبتا ساده مهاجرت به کرواسی برای تحصیل در این کشور نیز ممکن است گاه پیچیده شود چراکه فرد باید نشان دهد که به چه علت قصد دارد برای تحصیل به این کشور مهاجرت کند در حالی که کشورهای پیشرفته زیادی در جهان وجود دارد که می توان آن ها را انتخاب کرد. در راستای توجه به همین شرایط است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کرواسی پرداخته اند تا به ابهاماتی که ممکن است در این مسیر پیش آید پاسخ دهند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کرواسی چیست؟
  • آیا دانشگاه های کرواسی در رشته انیمیشن دارای جایگاه مناسب هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • فرایند مهاجرت به کرواسی از طریق کار در حوزه انیمیشن چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کرواسی

باید به این نکته اشاره داشت که کشورهای زیادی در جهان وجود دارند که شرایط مناسبی برای تحصیل دانشجویان خارجی ایجاد می کنند و کرواسی در این بین در رده کشورهای درجه دوم در برخی از رشته های تحصیلی به حساب می آید. ممکن است تمایل به تحصیل در رشته انیمیشن در سال های پیش رو به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند ولی باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر نمی توان از کرواسی به عنوان مقصدی ایده آل برای تحصیل در خارج از کشور یاد کرد.

محدودیت اولی که برای تحصیل رشته انیمیشن در این کشور وجود دارد آن که دانشجویان خارجی در دانشگاهی تحصیل می کنند که در رتبه بندی های جهانی جایگاهی ندارد و این مسئله می تواند آینده کاری آن ها را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد. از طرف دیگر باید به این نکته اشاره داشت که ویزای تحصیلی کرواسی امکان ورود به حوزه شنگن را برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

یکی از امتیازهایی که تحصیل رشته انیمیشن در کرواسی به همراه دارد آن است که دانشجویان با رقابت کم برای تحصیل در این رشته انتخاب می شوند و همچنین باید در نظر داشت که در حال حاضر دانشگاه های این کشور امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در این رشته را فراهم کرده اند. چالشی که تحصیل رشته انیمیشن در کرواسی به همراه دارد آن است که دانشجویان تنها در مقطع کارشناسی رشته انیمیشن می توانند به ادامه تحصیل مشغول شوند و این یک چالش اساسی پیش روی افرادی است که برنامه بلند مدت برای ادامه تحصیل دارند.

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کرواسی

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در کرواسی

یکی از امتیازهای بزرگی که مهاجرت به کرواسی برای دانشجویان در پی دارد، هزینه های تحصیل در این کشور است. رشته انیمیشن نیز به عنوان یکی از رشته های جذاب در روند تحصیل در خارج از کشور با هزینه های کمی در این کشور در دسترس خواهد بود و این مسئله می تواند برای بسیاری از افراد یک امتیاز باشد.

در حال حاضر دانشجویان خارجی برای این که بتوانند هزینه های تحصیل خود در این رشته را پرداخت کنند، به حدود 850€ تا 1800€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت و به همین دلیل است که کمتر کسی در این کشور برای پرداخت هزینه های تحصیل خود به دنبال بورسیه تحصیلی است.

از طرف دیگر هزینه های زندگی در کرواسی نیز بسیار مقرون به صرفه است به طوری که برای زندگی در این کشور به حدود 400€ تا 600€ (یورو) در ماه نیاز خواهد بود و دانشجویان می توانند با استفاده از فرصت کار دانشجویی در این کشور کلیه هزینه های خود در این کشور را تامین کنند.

شرایط کار یک انیماتور در کرواسی

بعد از پایان دوره تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی، دانشجویان می توانند در کرواسی مشغول به کار شوند اما با توجه به شرایطی که صنعت انیمیشن در این کشور دارد، می توان گفت که رسیدن به کار در این حوزه کار چندان ساده ای نیست. یک انیماتور در این کشور به طور متوسط 4680HRK (کونای کرواسی) در ماه درآمد کسب می کند که این مسئله سبب می شود تا وی به یکی از اقشار سطح متوسط جامعه تبدیل شود. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *