ویزای تحصیلی

رشته اورولوژی در اتریش

رشته اورولوژی در اتریش

تحصیل در رشته اورولوژی در اتریش شرایط بسیار مناسبی دارد و علاقمندان به این کشور می توانند از امتیازات مربوط به آن بهره ببرند. در حال حاضر دانشگاه های زیادی در اتریش برای تحصیل در رشته اورولوژی وجود دارد و برخی از آن ها دارای رتبه های کم نظیری در سطح جهانی هستند و به همین دلیل دانشجویان برای دریافت پذیرش از آن ها باید مدارک معتبری را در اختیار داشته باشند که بتوان به کمک آن دانشگاه را متقاعد به اعطای پذیرش کرد. فرایند دریافت پذیرش در رشته های مرتبط با علوم پزشکی در این کشور نیز بسیار خاص تر از سایر رشته های تحصیلی است و در بسیاری از موارد سخت گیری های بسیار زیادی در این زمینه اعمال می شود.

در حال حاضر رشته اورولوژی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی با کیفیت بسیار زیادی در اتریش ارائه می شود و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند می توانند در آینده کاری خود به جایگاه های بسیار مناسبی دست پیدا کرده و شرایط مناسبی را برای زندگی آینده خود تجربه کنند. در راستای توجه به همین موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته اورولوژی در اتریش به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته اورولوژی در اتریش چگونه است؟
  • آیا اتریش مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته اورولوژی است؟
  • هزینه های مرتبط با تحصیل اورولوژی در اتریش چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در اتریش در این کشور به ادامه کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در اتریش

رشته اورولوژی یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی است که در دوره تخصص و در یک بازه زمانی 4 ساله ارائه می شود. دانشجویانی می توانند این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند که اولا دوره پزشکی خود را به پایان برده باشند و دوره های مرتبط با کارورزی و اینترنشیپ را نیز سپری کرده باشند.

برای تحصیل رشته اورولوژی در اتریش، دانشجویان بهتر است مدرک زبان آلمانی دریافت کنند چراکه در این صورت شانس بیشتری برای دریافت پذیرش در رشته های مختلف تحصیلی در این کشور خواهند داشت و می توانند با استفاده از رزومه تحصیلی خود، در بهترین دانشگاه های این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند. حداقل مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل در رشته اورولوژی در این کشور مدرک C1 زبان آلمانی است ولی در برخی از دانشگاه های آن نیز می توان با مدرک B2 نیز پذیرش تحصیلی دریافت کرد و در اتریش تا سطح C1 به ادامه تحصیل پرداخت.

معرفی دانشگاه های برتر رشته اورولوژی در اتریش

اتریش دانشگاه های پیشرفته بسیار زیادی را در اختیار دارد که هر یک از آن ها شرایط خاص خود برای پذیرش را دارند. این دانشگاه ها را می توان در سطح اروپا نیز دانشگاه های ارزشمندی دانست و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود که برای تحصیل در رشته اورولوژی، به دانشگاه های اتریش نیز توجه داشته باشند. برخی از مهم ترین دانشگاه های اتریشی برای تحصیل در رشته اورولوژی عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه در اروپارتبه در جهان
دانشگاه وین2696
دانشگاه پزشکی وین48171
دانشگاه اینسبروک73231
دانشگاه دامپزشکی وین91270
دانشگاه پزشکی اینسبروک95278
دانشگاه گراز100298

حضور 6 دانشگاه در بین 300 دانشگاه برتر جهان نشان می دهد که مهاجرت به اتریش از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

معرفی دانشگاه های برتر رشته اورولوژی در اتریش

هزینه تحصیل رشته اورولوژی در اتریش

یکی از مهم ترین چالش هایی که دانشجویان برای تحصیل در رشته اورولوژی با آن روبرو هستند، تامین هزینه های تحصیل در یک کشور اروپایی مطرح است اما خوشبختانه در اتریش این دغدغه به کوچک ترین سطح خود می رسد و دانشجویان برای تامین هزینه های تحصیل خود در این کشور به بودجه زیادی نیاز نخواهند داشت. باید به این نکته اشاره داشت که شهریه تحصیل در رشته اورولوژی برای دانشجویان خارجی در حدود 1500€ تا 2000€ (یورو) در سال است و به همین دلیل دسترسی به بورسیه تحصیلی در این کشور بسیار اندک است.

باید در نظر داشت که هزینه های زندگی در این کشور نیز برای دانشجویان خارجی در حدود 1000€ (یورو) در ماه است و دانشجویان برای تامین آن می توانند به صورت نیمه وقت و طبق قوانین خاص در این کشور کار کنند.

شرایط کار یک اورولوژیست در اتریش

افرادی که دوره تحصیل خود را در اتریش به پایان رسانده باشند، این فرصت را خواهند داشت که پس از تحصیل، در اتریش به جستجوی کار گشته و در صورت موفقیت در امضای قرارداد در این کشور، به اقامت کاری در این کشور دست پیدا کنند. یک اورولوژیست در این کشور می تواند به درآمدی در حدود 14200€ (یورو) در ماه دسترسی داشته باشد و این مبلغی است که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. درآمد یک اورولوژیست در اتریش تقریبا 3 برابر متوسط درآمد در این کشور است. در صورتی که به دنبال یافتن راهی برای مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *