ویزای تحصیلی

رشته اورولوژی در مالتا

رشته اورولوژی در مالتا

تحصیل رشته اورولوژی در مالتا را می توان به عنوان یک گام رو به عقب برای بسیاری از علاقمندان به رشته های پزشکی در نظر گرفت. مدت های طولانی است که مهاجرت به مالتا مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است ولی با توجه به رفتار نامناسبی که در مسیر مهاجرت به این کشور داشته اند، بسیاری از مسیرها امروزه مسدود شده است و تنها افرادی خاصی می توانند امید داشته باشند که شرایط مهاجرت به این کشور را به دست آورند. از نظر آموزشی نیز دانشگاه های مالتا شرایط بسیار عالی را در اختیار ندارند و نگاهی اجمالی به رتبه بندی دانشگاه های سطح جهان نشان می دهد که دانشگاه های این کشور در بین دانشگاه های برتر جهان جایگاه مناسبی را در اختیار ندارند و این موضوعی است که علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور باید به آن توجه داشته باشند.

رشته اورولوژی به عنوان یکی از رشته های قدرتمند در زمینه تخصص پزشکی شناخته می شود و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، می توانند مسیر ساده ای را برای رسیدن به بازار کار طی کنند. در حال حاضر اورولوژی را می توان یکی از رشته هایی نامید که در اکثر کشورهای جهان با کمبود نیروی کار روبرو شده است و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته اورولوژی در مالتا به عنوان یکی از کشورهای مطرح اروپایی پرداخته و به ابهامات موجود پاسخ داده اند.

  • شرایط تحصیل رشته اورولوژی در مالتا چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های مالتا در رتبه بندی های جهانی جایگاه خوبی در رشته اورولوژی دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته اورولوژی در مالتا چگونه است؟
  • فرایند رسیدن به کار در مالتا پس از تحصیل برای اورولوژیست ها مناسب است؟

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در مالتا

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در مالتا

افرادی که مالتا را به عنوان مقصد نهایی تحصیل خود در رشته اورولوژی انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که این کشور در حال حاضر یکی از کشورهای ضعیف برای تحصیل در این رشته به حساب می آید چراکه دانشگاه های آن در رتبه بندی جهانی هیچ جایگاهی به دست نیاورده اند و این مسئله ای است که می تواند به رزومه تحصیلی فرد خدشه وارد کند.

برای تحصیل رشته اورولوژی در مالتا باید مراحلی را طی کرد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • دریافت مدرک پزشکی
  • در اختیار داشتن مدرک زبان مطابق با خواسته دانشگاه
  • در اختیار داشتن سابقه کار طبابت یا پشت سر گذاشتن دوره انترنی
  • عبور از دوره فلوشیپ

در حال حاضر دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی در مالتا به ادامه تحصیل مشغول شوند و این یکی از امتیازاتی است که مهاجرت به مالتا می تواند به همراه داشته باشد. برای تحصیل رشته اورولوژی در مالتا نیز یک دوره آموزش 4 ساله در در نظر گرفته شده است و دانشجویان می توانند با استفاده از این اطلاعات برنامه ریزی دقیق تری برای تحصیل و همچنین مسائل اقتصادی خود در این کشور داشته باشند. در شرایط کنونی می توان گفت که مهاجرت به مالتا برای تحصیل در رشته اورولوژی بنا به دلایل مختلف چندان مناسب نیست و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود تا کشورهای دیگری را برای تحصیل خود در این رشته انتخاب کنند.

هزینه تحصیل رشته اورولوژی در مالتا

یکی از موارد دیگری که باید در رابطه با تحصیل در مالتا به آن توجه داشت آن است که دانشجویان برای تحصیل در این کشور باید هزینه های نسبتا زیادی را پرداخت کنند و این می تواند یک امتیاز منفی دیگر در شرایط کنونی تحصیل در این کشور باشد. باید در نظر داشت که دانشجویان در مالتا شانس کمی برای دریافت بورسیه تحصیلی خواهند داشت و این مسئله ای است که می تواند یک گام رو به عقب دیگر برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی باشد.

برای تامین هزینه های زندگی در این کشور، می توان به صورت نیمه وقت به کار مشغول شد اما محدودیت کارهای پزشکی برای دانشجویان دوره تخصص ممکن است برای آن ها کمی دشوار باشد. باید در نظر داشت که در مالتا دانشجویان کمی از شرایط مالی تحت فشار قرار می گیرند و با توجه به شرایط علمی، نمی توان آن را در دسته کشورهای مقرون به صرفه قرار داد.

هزینه زندگی و تحصیل رشته اورولوژی در مالتا

شرایط کار یک اورولوژیست در مالتا

افرادی خارجی که در مالتا کار می کنند، معمولا یک پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کرده اند و کمتر کسی در شرایطی که به شرح آن پرداختیم، اقدام به تحصیل می کند. با این حال یکی از راه های رسیدن به کار در مالتا، تحصیل در این کشور است و اورولوژیست ها نیز می توانند از همین طریق به درآمدی در حدود 17000€ (یورو) در ماه دست پیدا کنند. باید در نظر داشت که در حال حاضر این کشور یکی از کشورهایی است که برای کار شرایط مناسبی دارد ولی برای تحصیل کشوری گرانقیمت و با ارزش پایین است. در صورتی که شما به دنبال مسیرهای ساده و البته مطمئن برای تحصیل و کار در خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *