ویزای تحصیلی

رشته اورولوژی در مالزی

رشته اورولوژی در مالزی

تحصیل رشته اورولوژی در مالزی برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای شرقی آسیا را دارند، به عنوان یک امتیاز مناسب به حساب می آید. باید در نظر داشت که مالزی از دیرباز مورد توجه ایرانیان قرار داشته است و افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اند، رضایتی نسبی نسبت به آن داشته اند. در شرایط کنونی نیز می توان گفت که در برخی از رشته های تحصیلی، دانشگاه های مالزی دارای جایگاه مناسبی هستند و می توان آن ها را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرد. دانشجویان زیادی در مالزی مشغول تحصیل هستند ولی باید در نظر داشت که نسبت به گذشته های نه چندان دور، هزینه تحصیل در مالزی به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و این مسئله می تواند منجر به سخت شدن شرایط برای دریافت پذیرش در این کشور شود.

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در کشورهای مختلف شباهت های زیادی به یکدیگر دارد و به همین دلیل نمی توان تفکیک ویژه ای بین کشورهای مختلف در جهان در این زمینه ایجاد کرد. با این حال آن چه که حائز اهمیت است، امکان رسیدن به کار پس از تحصیل در این رشته برای افرادی است که مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته اورولوژی در مالزی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته اورولوژی در مالزی چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های رشته اورولوژی در مالزی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته اورولوژی در این کشور برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • فرایند تحصیل رشته اورولوژی برای رسیدن به کار در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در مالزی

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در مالزی

در حال حاضر باید توجه داشت که مالزی نیز به مانند بسیاری از کشورهای دیگر در جهان، رشته اورولوژی را به عنوان یکی از تخصص های پزشکی ارائه می کند و به همین دلیل است که دانشجویان برای دریافت پذیرش در این رشته، باید مدرک پزشکی در اختیار داشته باشند. علاوه بر ارائه مدرک پزشکی، تجربه کار در این حوزه نیز برای دانشجویان یکی از الزاماتی است که باید رعایت شود.

دانشجویان خارجی در مالزی باید مدرک زبان انگلیسی خود را نیز ارائه کنند و به همین دلیل می توان گفت که تحصیل در این کشور برای بسیاری از افراد بسیار ارزشمند است چراکه نیازی به یادگیری زبان دیگر نیست. در مالزی دوره آموزش اورولوژی در یک بازه زمانی 4 ساله انجام می شود و به همین دلیل دانشجویان پیش از دریافت پذیرش، باید یک برنامه ریزی دقیق در این رابطه داشته باشند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته اورولوژی در مالزی

مالزی دانشگاه های بسیار زیادی را در خود جای داده است و می توان به راحتی در رشته های مختلف تحصیلی به ویژه مهندسی، دانشگاه های مورد نظر خود را یافت. در رشته های مربوط به تخصص پزشکی، تعداد دانشگاه های در دسترس برای تحصیل در دوره های تخصص پزشکی در این کشور محدودتر هستند و دانشجویان باید برای دریافت پذیرش خود رقابت شدیدتری را طی کنند. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته اورولوژی در مالزی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته اورولوژی در مالزی

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که مهاجرت به مالزی در رشته اورولوژی برای افرادی مناسب تر است که از نظر رزومه تحصیلی در شرایط مناسبی قرار ندارند.

هزینه تحصیل رشته اورولوژی در مالزی

در حال حاضر می توان گفت که مالزی یکی از کشورهایی است که هزینه های زیادی برای تحصیل نیاز دارد و به همین دلیل است که نمی توان بسیاری از افراد را به سمت این کشور سوق داد. باید به این نکته اشاره کرد که گروه تخصص پزشکی یکی از پرهزینه ترین رشته های تحصیلی در جهان است.

در حال حاضر هزینه تحصیل رشته اورولوژی در مالزی برای دانشجویان خارجی در حدود 18000$ (دلار) در سال است و دانشجویان شانس کمی برای دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور خواهند داشت. از سوی دیگر اما هزینه های زندگی در این کشور قرار دارد که می توان آن را در حدود 450$ (دلار) در ماه دانست. در حال حاضر دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند و در این صورت می توانند درآمد مناسبی در اختیار داشته باشند تا هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

شرایط کار یک اورولوژیست در مالزی

افرادی که مالزی را به عنوان مقصد تحصیلی انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که بعد از تحصیل در این کشور به کار مشغول شده و در این کشور بمانند. به طور متوسط می توان گفت که یک اورولوژیست در این کشور می تواند 22500MYR (رینگیت) در ماه درآمد داشته باشد و به همین دلیل است که می تواند در این کشور سطح درآمد بالایی را به خود اختصاص دهند. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی برای زندگی در خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه همراهی و راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *