ویزای تحصیلی

رشته اورولوژی در کلمبیا

رشته اورولوژی در کلمبیا

تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا برای دانشجویانی که به فکر تحصیل در آمریکای جنوبی هستند و به زبان اسپانیایی مسلط هستند، گزینه ای عالی میباشد. تحصیلات عالی در کلمبیا به پنج زبان بین المللی رایج یعنی انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی اسپانیایی و چینی انجام می شود و این مسئله موانع زبانی در این مؤسسات آموزش عالی را در میان سایر دانشجویان بین المللی از بین برده است. برای تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا نیز دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی مشغول به تحصیل شوند و از کیفیت عالی تدریس توسط بهترین اساتید بهره مند شوند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا پایان این مقاله تمامی موضوعاتی مرتبط با رشته اورولوژی در کلمبیا را بررسی کردند و هموطنان می توانند از این اطلاعات بسیار مفید در ادامه بهره مند شوند.

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا

تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا شامل آموزش های تخصصی، عمومی، تئوری و عملی می باشد که که از 12 تا 14 ترم تحصیلی به طول می انجامد. بعد از اتمام دوره تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا، فارغ التحصیلان که به عنوان اورولوژیست ها شناخته خواهند شد، قادر خواهند بود تا مشکلات مربوط به دستگاه ادراری و اندام های تناسلی مردانه را در مردان و زنان تشخیص داده و درمان کنند. اورولوژیست ها با تیمی از پزشکان آموزش دیده در زمینه های مختلف کار می کنند تا بهترین روش درمانی را برای نیازهای فردی بیماران تعیین کنند.

رشته اورولوژی در کلمبیا را می توان به زیر تخصص های زیر تقسیم کرد:

تخصصمحتوا
سنگ کلیهاین شامل سنگ در کلیه ها، حالب، مثانه و حتی مجرای ادرار است.
اورولوژی کودکانبرای مقابله با مشکلات دستگاه ادراری تناسلی مربوط به کودکان
تومور ادراریدرمان شامل تومورهای غده فوق کلیوی، کلیه، حالب، مثانه، مجرای ادرار در مردان و زنان و پروستات، بیضه و آلت تناسلی مردان است.
اختلال ادرار زناناز جمله بی اختیاری ادرار، اختلال شل شدن خروجی مثانه و غیره.
ناباروری مردانهمشکلات مختلف مربوط به باروری مردان مانند آزواسپرمی، تحرک ضعیف اسپرم، تعداد اسپرم کم و مشکلات لقاح مصنوعی.
اختلال ادراردرمان اختلالات سیستم عصبی عضلانی مرتبط با ادرار
پیوند کلیهاز جمله ارزیابی قبل از پیوند و مراقبت های بعد از عمل، تجویز و ارزیابی داروها

شرایط پذیرش برای تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا در سطح دانشگاه بسته با توجه به دانشگاه مربوطه متفاوت می باشد اما به طور کلی همه دانشجویان و متقاضیان آینده نگر باید بتوانند ریز نمرات مدرسه، توصیه نامه ها و مدرک زبان معتبر (انگلیسی یا اسپانیایی) را ارائه دهند. به یاد داشته باشید که تمامی مدارک باید به اسپانیایی ترجمه شوند تا برای اخذ پذیرش و همچنین دریافت ویزا قابل تایید باشند.

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا

تحصیل رشته اورولوژی در دانشگاه های کلمبیا

در این بخش، موضوع اصلی که قصد داریم بررسی کنیم، بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا می باشند. به طور کلی، دانشگاه ها و موسسات آموزش پزشکی و اورولوژی مختلفی در این کشور وجود دارند. اما برای مهاجرت تحصیلی به این کشور، دانشجویان معمولا به دنبال آشنایی با بهترین دانشگاه ها هستند. کلمبیا پس از برزیل دومین کشور پرجمعیت آمریکای جنوبی است و اقتصاد آن در حال رشد است. بیش از 40 دانشگاه آن در رتبه بندی بهترین دانشگاه ها آمریکای لاتین قرار گرفته اند و این موضوع باعث شده دانشجویان زیادی برای تحصیل در کلمبیا وارد خاک این کشور شوند. در رتبه ‌بندی دانشگاه‌ های آمریکای لاتین QS، 53 دانشگاه در کلمبیا در بین 400 دانشگاه برتر منطقه قرار گرفته‌ اند.

در جدول زیر به بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا اشاره شده است:

نام دانشگاهنام شهررتبه در کلمبیارتبه در آمریکای لاتینرتبه جهانی
University of AntioquiaMedellin128657
University of the Andes, ColombiaBogota239770
National University of ColombiaBogota349918

از دانشگاه ‌های کلمبیایی که در رتبه ‌بندی دانشگاه ‌های جهانی QS نیز حضور دارند، می توان به دانشگاه ملی کلمبیا با رتبه 254 اشاره کرد. همچنین می توان به دانشگاه لوس آندس (کلمبیا) اشاره کرد که با فاصله نه چندان از دانشگاه ملی کلمبیا در رتبه 256 جهان قرار دارد. یکی از ملاحظات اولیه یک دانشجوی اورولوژی یا سایر رشته های پزشکی انتخاب باید بین دانشگاه خصوصی یا دولتی باشد. نوع دانشگاه مربوطه تاثیر زیادی روی موضوعات مختلف مانند هزینه تحصیل، کیفیت تحصیل، نوع تدریس و همچنین گروه بندی دانشجویان دارد.

همچنین در نمودار زیر به مقایسه تعداد دانشجویان بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا پرداخته ایم:

تعداد دانشجویان بهترین دانشگاه های اورولوژی کلمبیا

دریافت ویزا برای تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا

گرفتن ویزای دانشجویی برای تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا نسبتا آسان تر از دریافت ویزای کار کلمبیا است و در مقایسه با ویزای توریستی، به دانشجویان امکان می دهد بیش از شش ماه در کلمبیا بمانند (اگر در دوره ای با مدت بیش از شش ماه ثبت نام کرده باشند). برای درخواست ویزای دانشجویی جهت تحصیل رشته اورولوژی در کلمبیا، ابتدا دانشجویان باید در یک موسسه آموزشی که توسط دولت کلمبیا به رسمیت شناخته شده است ثبت نام کنند. این برنامه باید شامل حداقل ده ساعت آموزش در هفته باشد. زمانی که دانشجویان رشته خود را انتخاب کردند و در آن ثبت نام کردند، می توانند برای ویزای دانشجویی اقدام کنند. کلمبیا در گذشته تنها یک ویزای دانشجویی به نام ویزای TP-3 داشت. با این حال، از پایان سال 2017، دو نوع ویزای دانشجویی در کلمبیا وجود داشته است.

این دو ویزا عبارتند از:

  • ویزای مهاجرتی (M-9)
  • ویزای بازدیدکننده (V)

مدت زمان هر دو ویزا به طول برنامه انتخابی دانشجویان بستگی دارد و حتی می تواند بیشتر از یک سال و تا دو سال باشد. اگر دانشجویان در یک برنامه تحصیلی دانشگاهی (مثلاً مدرک لیسانس) ثبت نام کنند، باید برای ویزای M-9 اقدام کنند. به یاد داشته باشید که اگر دانشجویان بیش از شش خارج کلمبیا باشند، ویزا دیگر معتبر نخواهد بود. مهمترین مدارکی که دانشجویان باید برای درخواست ویزای دانشجویی کلمبیا جمع آوری کنند شامل عکس، پاسپورت، بیمه سلامت، مدارک اثبات محل سکونت و تمکن مالی و نامه پذیرش دانشگاه می باشند. متقاضیانی که قصد دارند برای کار یا تحصیل و حتی سرمایه گذاری اقدام به مهاجرت به کشورهای خارجی کنند و اقامت و پاسپورت بهترین کشورهای دنیا را کسب کنند می توانند با مشورت با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از تمامی روش ها و شرایط امور مربوطه مطلع شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *