ویزای تحصیلی

رشته اورولوژی در یونان

رشته اورولوژی در یونان

یکی از ارزان ترین و مناسب ترین گزینه های تحصیل رشته اورولوژی در یونان یافت می شود و این بر خلاف باورهای عمومی در این رابطه است. یونان را می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز علم و دانش در جهان معرفی کرد و امروزه نیز بسیاری از دانشگاه های این کشور رتبه های مناسبی در سطح بین المللی برای تحصیل در رشته های مختلف در اختیار دارند. افرادی که در یونان تحصیل می کنند، قادر خواهند بود که به راحتی در سایر کشورهای اروپایی به کار مشغول شوند چراکه این کشور در دسته کشورهایی قرار دارد که در سایر کشورها نیز مدرک ارائه شده، معتبر شناخته می شود و این خود یکی از امتیازهای مهم انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی است.

در حال حاضر رشته اورولوژی یکی از رشته های تحصیلی است که در مقطع تخصص پزشکی ارائه می شود و دانشجویان می توانند با تحصیل در این رشته امتیازات بسیار زیادی از جمله ورود سریع به بازار کار را تجربه کنند. محدودیت های تحصیل در این رشته به حداقل مقدار خود رسیده است اما پیش نیازهایی برای تحصیل در این رشته نیز مورد نیاز است. در راستای توجه به همین موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته اورولوژی در یونان پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته اورولوژی در یونان چیست؟
  • فرایند تحصیل در این کشور در کدام دانشگاه ها برای رشته اورولوژی مناسب تر است؟
  • هزینه تحصیل رشته اورولوژی در این کشور برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در یونان، در همین کشور مشغول به کار شد؟

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در یونان

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در یونان

باید به این نکته اشاره داشت که یونان یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در رشته اورولوژی است و رتبه ای که دانشگاه های این کشور در رده بندی های جهانی به دست آورده اند، به خوبی این مهم را اثبات می کند. افرادی که در یونان قصد ادامه تحصیل در رشته اورولوژی را دارند، باید در نظر داشته باشند که دانشگاه های این کشور سخت گیری های نسبتا زیادی در خصوص مدرک قبلی دانشجویان اعمال می کنند و همین مسئله ممکن است سبب شود تا بسیاری از درخواست های ثبت شده رد شود.

اولین قدم برای دریافت پذیرش تحصیلی در رشته اورولوژی برای دانشجویان آن است که یک مدرک معتبر پزشکی را ارائه کنند و در مرحله دوم مدرک زبان هلنی یا انگلیسی داشته باشند. باید در نظر داشت که در حال حاضر دانشگاه های محدودی در یونان امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دوره 4 ساله اورولوژی را فراهم کرده اند و این مسئله ای قابل تامل است.

معرفی دانشگاه های یونانی رشته اورولوژی

در یونان دانشگاه های با کیفیت زیادی وجود دارد که با تحصیل در آن ها می توان کیفیت مناسب زندگی را نیز تجربه کرد. دانشجویان خارجی زیادی در یونان تحصیل می کنند و دلایل متعددی نیز برای تحصیل در این کشور وجود دارد. برای تحصیل در رشته اورولوژی در این کشور نیز دانشگاه های با کیفیت زیادی وجود دارد و برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

معرفی دانشگاه های یونانی رشته اورولوژی

در شرایط کنونی می توان گفت که مهاجرت به یونان به عنوان یک دانشجوی خارجی می تواند امتیازات بسیار زیادی را به همراه داشته باشد و دانشجویان می توانند رزومه خود را از این طریق تقویت کنند.

هزینه تحصیل رشته اورولوژی در یونان

باید به این نکته اشاره کرد که یونان یکی از کشورهایی است که هزینه های کمی برای تحصیل دانشجویان خارجی دریافت می کند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان برای تحصیل در این کشور با چالش های جدی روبرو شوند. به طور متوسط می توان گفت که هزینه تحصیل رشته اورولوژی در این کشور برای دانشجویان خارجی در حدود 3500€ تا 5500€ (یورو) در سال است و دانشجویان برای این که بتوانند هزینه های تحصیل خود را در این کوشر پرداخت کنند، دسترسی مناسب به بورسیه های تحصیلی نخواهند داشت.

از طرف دیگر هزینه زندگی در این کشور قرار دارد که دانشجویان باید برای زندگی خود در این کشور به آن ها نیز توجه ویژه داشته باشند. به طور کلی می توان گفت که در اکثر شهرهای یونان، در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 450€ (یورو) می تواند کفایت کند ولی در آتن هزینه ها ممکن است به حدود 700€ (یورو) در سال نیز برسد.

شرایط کار یک اورولوژیست در یونان

افرادی که یونان را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که به عنوان یک شهروند خارجی در این کشور به کار مشغول شوند و از درآمدی در حدود 8330€ (یورو) در ماه نیز بهره ببرند. باید به این نکته اشاره کرد که این سطح درآمد در یونان می تواند زندگی بسیار با کیفیتی را برای فرد به ارمغان آورد. در حال حاضر می توان گفت که یونان یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در رشته اورولوژی است که شرایط مناسبی برای فرد ایجاد می کند. در صورتی که به دنبال بهترین ها برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *