ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در استرالیا

رشته ایمنی شناسی در استرالیا

رشته ایمنی شناسی در استرالیا بسیار پرهزینه است پس کسانی باید این کشور را انتخاب نمایند که تمکن مالی کافی برای تحصیلات داشته باشند. خصوصا با توجه به این که شانس اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های استرالیا به دلیل بی نهایت رقابتی بودن و پرمخاطب بودن این دانشگاه ها، زیاد نیست، نباید صرفا با امید اخذ بورسیه این کشور را انتخاب نمود. مانند بسیاری از مکان‌ های دیگر در سراسر جهان، تحصیل در استرالیا برای دانشجویان داخلی ارزان‌ تر است، به‌ ویژه آن‌ هایی که با موفقیت برای یک مکان مورد حمایت مشترک المنافع درخواست می‌ کنند، به این معنی که هزینه‌ های تحصیل تا حد زیادی توسط دولت یارانه پرداخت می‌ شود.

مطالعه ای که توسط HSBC انجام شد نشان داد که دانشجویان خارجی برای تحصیل در دانشگاه های استرالیا به طور متوسط ​​باید بیش از 42300$ (دلار آمریکا) در سال هزینه کنند. برای تحصیل رایگان در استرالیا، بورسیه بهترین گزینه برای شماست؛ دانشگاه های استرالیا فرصت های بورس تحصیلی عالی را هم برای دانشجویان بین المللی و هم برای دانشجویان داخلی فراهم می کنند. این فرصت ها می توانند هزینه تحصیل شما را کاهش داده یا به طور کامل پوشش دهند. وقتی مردم به استرالیا فکر می کنند، فضاهای باز گسترده ای از بوته های بیرونی، کانگوروها، کوالاها و هوا و آب تمیز را می بینند. بسیاری از دانشجویان بین المللی به دلیل طبیعت دوستانه و آرام، سیستم آموزشی عالی و استاندارد بالای زندگی استرالیا را برای تحصیل انتخاب می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به سوالات ذیل پاسخ می دهند:

  • درآمد رشته ایمنی شناسی در استرالیا چقدر است؟
  • هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در استرالیا چه میزان می باشد؟

درآمد رشته ایمنی شناسی در استرالیا

کار در استرالیا فراوان است و شاید این موضوع را بتوان یکی از اصلی ترین دلایل پرطرفدار بودن این کشور بین مهاجران چینی، هندی و غیره دانست. استرالیا همچنین کشور مهاجرپذیری است به طوری که علاوه بر ویزای تحصیلی، روش های متعدد دیگری را نیز برای متخصصین و علاقمندان به کار، سرمایه گذاری و غیره در این کشور قرار داده است تا ورود خارجی های بااستعداد و توانمند را تسهیل نماید. البته هنوز هم تحصیل در استرالیا بهترین و یکی از پرطرفدارترین روش های مهاجرتی به این کشور در سال 2022 می باشد. ویزای کار پس از تحصیل به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد پس از فارغ التحصیلی در استرالیا بمانند، کار کنند یا به دنبال کار بگردند؛ بسته به صلاحیت و منطقه تحصیلی آنها، مدت اقامت از 18 ماه تا 6 سال است.

این ویزا رایج ترین گزینه ای است که برای دانشجویان بین المللی پس از فارغ التحصیلی در دسترس است. با ویزای 485، تنها در صورتی مجاز به اقامت 18 ماهه در استرالیا برای کسب تجربه کاری هستید که به تازگی حداقل 2 سال تحصیل در استرالیا را گذرانده باشید. البته هیچ تضمینی برای دریافت اقامت دائم پس از تحصیل در استرالیا وجود ندارد و متداول ترین راه برای دانشجویان دریافت ویزای Post Study Work Work پس از اتمام تحصیل است و سپس می توانند برای مهاجرت عمومی برای دستیابی به اقامت دائم (PR) اقدام کنند. در خصوص رشته ایمنی شناسی توجه شود استرالیا یکی از بهترین کشورها چه به لحاظ سطح آموزش این رشته، چه فراوانی موقعیت های شغلی و چه سطح درآمدی می باشد. در نمودار ذیل حدود درآمد رشته ایمنی شناسی در استرالیا بیان شده است:

حدود درآمد سالانه رشته ایمنی شناسی در استرالیا

کار ضمن تحصیل رشته ایمنی شناسی در استرالیا

کار در استرالیا علاوه بر این که پس از فارغ التحصیلی مهیا است، ضمن تحصیل نیز امکان پذیر می باشد. حتی برای دانشجویان غیر استرالیایی مثل ایرانی ها امکان کار ضمن تحصیل در استرالیا البته به صورت محدود وجود دارد؛ ویزای دانشجویی استرالیا معمولاً به دانشجویان مدرک تحصیلی تمام وقت (کارشناسی و کارشناسی ارشد) اجازه می دهد تا حداکثر 40 ساعت در هر دو هفته در سال تحصیلی و ساعات نامحدود در تعطیلات تابستانی کار کنند. حداقل دستمزد در استرالیا در حال حاضر 15.96$ (دلار استرالیا) قبل از مالیات است. اگر ویزای دانشجویی دارید، معمولاً به 40 ساعت در هر 2 هفته در طول ترم و ساعات نامحدود در تعطیلات دانشگاه محدود می شوید؛ دو هفته به عنوان یک دوره 14 روزه محاسبه می شود که از دوشنبه شروع می شود و تا زمانی که دوره شما شروع نشده باشد، نمی توانید کار کنید.

دانشجویی که دارای ویزای دانشجویی است حق دریافت حداقل دستمزد 18.23$ (دلار استرالیا) در ساعت یا 719.20$ (دلار استرالیا) در هر 38 ساعت در هفته (قبل از مالیات) برای کار در دانشگاه و خارج از دانشگاه در طول دوره تحصیل تمام وقت خود را دارد. کارهایی که به طور رسمی به عنوان بخشی از دوره شما ثبت شده است شامل محدودیت نمی شود؛ لازم به ذکر است امکان کار به عنوان یک ایمنی شناس یا ایمیونولوژیست در استرالیا به صورت دانشجویی وجود دارد. یعنی برای کار در استرالیا در مشاغلی همانند مورد گفته شده فرد باید مدرک تحصیلی مرتبط خود را از یکی از دانشگاه های معتبر استرالیایی اخذ کرده باشد.

کار ضمن تحصیل رشته ایمنی شناسی در استرالیا

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در استرالیا

به منظور تحصیل در استرالیا دانشجویان باید با توجه به رشته انتخابی، مقطع تحصیلی و دانشگاه مورد نظر خود هزینه پرداخت نمایند و رشته هایی مثل ایمنی شناسی جزو پرهزینه ترین ها هستند. شهریه رشته ایمنی شناسی در استرالیا با توجه به نوع دانشگاه سالانه بین 18000$ تا 30000$ (دلار استرالیا) می باشد. هزینه زندگی در استرالیا را نیز باید به این ارقام افزود که با توجه شهر محل اقامت و سبک زندگی دانشجویان بین 1000$ تا 1600$ (دلار استرالیا) در ماه می باشد.

همانطور که مشاهده شد بخشی از هزینه زندگی در استرالیا را می توان با انجام کار دانشجویی تامین نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته ایمنی شناسی در استرالیا، کانادا، آمریکا، انگلیس، دانمارک و غیره دانشجویان می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است به منظور اخذ ویزای تحصیلی استرالیا داشتن نامه پذیرش از دانشگاهی در این کشور و تمکن مالی حداقل 20290$ (دلار استرالیا) ضروری می باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *