ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در امارات

رشته ایمنی شناسی در امارات

دانشجویان رشته ایمنی شناسی در امارات می توانند در حین تحصیل کار کنند، البته ویزای دانشجویی به تنهایی اجازه کار در این کشور را نمی دهد. دانشجویان تنها در صورتی می توانند با ویزای دانشجویی در امارات کار کنند که مجوز کار امارات (UAE Work Permit) را نیز دریافت کرده باشند. این مجوز به آن ها اجازه می دهد تا به طور قانونی مشغول به کار شده و حقوق بگیرند. علاوه بر این، دانشجویان نمی توانند به صورت تمام وقت در این کشور کار کنند: آن ها می توانند به صورت پاره وقت و فقط تا چهار ساعت متوالی کار کنند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته ایمنی شناسی در امارات تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته ایمنی شناسی در امارات کدامند؟
  • وضعیت حقوق ایمنی شناسان در امارات چگونه است؟
  • زبان مردم امارات چیست و فرهنگ این کشور چه ویژگی هایی دارد؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته ایمنی شناسی در امارات چه رقمی است؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته ایمنی شناسی در امارات

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای ایمنی شناسی در امارات را نام می بریم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در اماراترتبه در آسیارتبه در جهان
دانشگاه امارات متحده عربیالعین1221735
دانشگاه شارجهشارجه25111380

دانشگاه امارات متحده عربی (به عربی: جامعة الإمارات العربية المتحدة) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در العین واقع شده است. این دانشگاه قدیمی ترین دانشگاه امارات متحده عربی است. دانشگاه امارات متحده عربی در سال 1976 پس از استقلال از بریتانیا توسط پدر موسس امارات، مرحوم شیخ زاید بن سلطان آل نهیان، تأسیس شد.

بهترین دانشگاه ها برای رشته ایمنی شناسی در امارات

دانشگاه شارجه (به عربی: جامعة الشارقة) یک دانشگاه ملی خصوصی اماراتی است که در شهر دانشگاهی شارجه واقع شده است. این دانشگاه در اکتبر 1997 توسط بنیانگذار آن، حاکم شارجه شیخ دکتر سلطان بن محمد القاسمی برای پاسخگویی به نیازهای آموزشی امارت شارجه تأسیس شد. اهداف این دانشگاه تبدیل شدن به یک موسسه آکادمیک پیشرو در خاورمیانه و سراسر جهان است.

حقوق متخصصان رشته ایمنی شناسی در امارات

شخصی که به عنوان ایمنی شناس در امارات کار می کند معمولاً حدود 35200AED (درهم امارات متحده عربی) در ماه حقوق می گیرد. حقوق ایمنی شناسان در این کشور ثروتمند آسیایی بین 18700AED (کم ترین) تا 53500AED (بیش ترین) (درهم امارات متحده عربی) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه ایمنی شناسان در امارات را نشان می دهد:

حقوق سالانه ایمنی شناسان در امارات

مهم ترین عامل در تعیین حقوق ایمنی شناسان سطح تجربه است، یعنی حقوق این افراد بر اساس تجربه آن ها تغییر می کند. نمودار زیر مقایسه حقوق ایمنی شناسان در امارات با توجه به سطح تجربه آن ها را نشان می دهد:

مقایسه حقوق ایمنی شناسان در امارات با توجه به سطح تجربه

مطابق نمودار فوق، به عنوان مثال، یک ایمنی شناس با 2 تا 5 سال تجربه تقریبا 316000AED (درهم امارات) در سال حقوق می گیرد در حالی که همتای وی با 5 تا 10 سال تجربه حقوقی معادل 448000AED (درهم امارات) در سال حقوق دریافت می کند، یعنی 42% بیش تر.

زبان و فرهنگ در کشور امارات

زبان رسمی امارات متحده عربی عربی است، اما برنامه های آموزش عالی بسیاری در این کشور وجود دارد که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند و افراد محلی دانش خوبی از این زبان دارند، بنابراین دانشجویان بین المللی نباید مشکلی در برقراری ارتباط در آن جا داشته باشند.

فرهنگ در امارات امروزه نتیجه یک تاریخ طولانی است که به دوران باستان باز می گردد و از تمدن های مختلف تغییر یافته برگرفته شده است. امارات متحده عربی از قبایل صحرایی کوچ نشین تا برداشت کنندگان مروارید در امتداد خلیج فارس و تا دریای آسمان خراش ها که شهرهای امروزی هستند، به گذشته خود افتخار می کند و با تشویق شیوه های معاصر در زمینه های هنری، تجاری، آموزش، فناوری و نوآوری به آینده می نگرد.

چیزی برای همه در این کشور شگفت انگیز وجود دارد! زمانی که دانشجویان در حال تحصیل نیستند، می توانند به شتر سواری یا خرید در مرکز خرید دیدنی دبی بروند، سافاری در صحرا را تجربه کنند، از جاذبه هایی مانند برج خلیفه یا جزایر نخل دیدن کنند یا به ورزش هایی از جمله چتربازی یا غواصی بپردازند.

ریشه‌های عمیق مذهبی امارات را می‌توان تقریباً در تمام جنبه‌های زندگی روزمره احساس کرد و فرهنگ اسلامی و آداب و رسوم محلی چیزی است که بازدیدکنندگان باید به آن احترام بگذارند تا از توهین یا نقض قانون جلوگیری کنند.

اعراب به مهمان نوازی صمیمانه معروف هستند. آن ها پذیرای مردم سراسر جهان هستند و مشتاق به اشتراک گذاری فرهنگ و ارزش های خود می باشند. نباید تعجب کرد اگر دانشجویان به خانه افراد محلی دعوت شوند و در نهایت ساعات طولانی را با خانواده آن ها سپری کنند و از مهمان نوازی گرم و غذاهای خوشمزه آن ها لذت ببرند.

هزینه زندگی دانشجویان رشته ایمنی شناسی در امارات

هزینه زندگی دانشجویان رشته ایمنی شناسی در امارات

هزینه های ماهانه یک فرد در امارات 743.11€ (یورو) بدون اجاره برآورد می شود. مقایسه امارات و ایران از این نظر نشان می دهد هزینه زندگی در امارات به طور متوسط 56.79% بیش تر از ایران است. همچنین مقایسه اجاره در این دو کشور آسیایی حاکی از آن است که اجاره بها در امارات به طور متوسط 151.05% بیش تر از ایران می باشد. جدول زیر وضعیت اجاره بها در امارات را نشان می دهد:

عنواناجاره ماهانه بر حسب یورو
آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر1698.13€
آپارتمان یک خوابه با فاصله از مرکز شهر1000.37€
آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر1853.39€
آپارتمان سه خوابه با فاصله از مرکز شهر1308.15€

توزیع هزینه های زندگی در امارات به صورت زیر است:

  • حمل و نقل: 7%
  • پوشاک و کفش: 2%
  • ورزش و سرگرمی: 2%
  • خرید از بازار: 7%
  • خدمات رفاهی (ماهانه): 3%
  • اجاره ماهانه: 4%
  • صرف غذا در رستوران: 4%.

در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته ایمنی شناسی در امارات هستید، پیشنهاد ما این است که جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز تابعیت و اقامت در امارات از کارشناسان باتجربه و مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *