ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در سنگاپور

رشته ایمنی شناسی در سنگاپور

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در سنگاپور شباهت های بسیار زیادی به سایر کشورهای آسیای شرقی دارد با این تفاوت که شهریه دانشگاه آن زیاد است. بسیاری از افرادی که سنگاپور را به عنوان مقصد نهایی تحصیل خود انتخاب می کنند، به این امید هستند که در آینده بتوانند در این کشور پیشرفته به کار برسند و بتوانند از شرایط اقتصادی مناسب این کشور بهره ببرند. افراد زیادی در این کشور کار می کنند که بومی نیستند و یکی از مهم ترین دلایلی که این مسئله به همراه دارد، شرایط مناسب اقتصادی و رفاه موجود در این کشور است. دانشگاه های سنگاپور نیز در طول سال های اخیر پیشرفته های چشمگیری را به چشم دیده اند و به همین دلیل مخاطبان زیادی دارند.

رشته ایمنی شناسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است و افرادی که تمایل به کار در آزمایشگاه یا تولید واکسن و دارو دارند، معمولا در این حوزه ورود پیدا می کنند. در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله سنگاپور، این رشته تنها در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت تا افراد بتوانند بدون در اختیار داشتن تحصیلات دانشگاهی به این رشته ورود پیدا کنند. به دلیل اهمیت بسیار زیادی که این رشته تحصیلی در سال های اخیر پیدا کرده است، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که چه مزیت هایی در تحصیل رشته ایمنی شناسی در سنگاپور وجود دارد.

  • شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در سنگاپور چیست؟
  • محدودیت های تحصیل در این رشته چیست؟
  • آیا سنگاپور مقصدی گران قیمت برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی است؟
  • بهترین دانشگاه های سنگاپور برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی کدامند؟
  • شرایط کار ایمنی شناسان در سنگاپور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در سنگاپور

سنگاپور یکی از کوچک ترین و البته متراکم ترین کشورهای جهان است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشگاه های زیادی در این کشور در دسترس باشد تا بتوان به کمک آن ها تحصیل در رشته ایمنی شناسی را تجربه کرد. به طور کلی می توان گفت که 2 دانشگاه در سنگاپور این رشته را مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می کنند و به همین دلیل است که رقابت برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور بسیار سخت و شدید خواهد بود.

افرادی که سنگاپور را برای تحصیل خود در رشته ایمنی شناسی انتخاب می کنند، باید به تصویر زیر توجه ویژه داشته باشند.

برترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در سنگاپور

شاید بتوان گفت که برای تحصیل در سنگاپور تنها همین دو دانشگاه در دسترس هستند و در بسیاری از رشته های تحصیلی نیز توانسته اند رتبه های نزدیک به هم به دست آورند اما دانشگاه تکنولوژی نانیانگ که یک دانشگاه مهندسی است در رشته های مرتبط با علوم پزشکی جایگاه ضعیف تری را در اختیار است.

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در سنگاپور

فرایند تحصیل رشته ایمنی شناسی در کشور سنگاپور به گونه ای است که دانشجویان باید بودجه زیادی را برای تحصیل در این کشور پرداخت کنند. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان در این رشته باید هزینه ای در حدود 31000$ (دلار) را به عنوان شهریه خود به دانشگاه پرداخت کنند و این در حالی است که شانس رسیدن به بورسیه و کمک هزینه های تحصیل در این کشور بسیار محدود است. در نتیجه تمام این هزینه ها باید توسط دانشجویان پرداخت شود.

در سوی دیگر هزینه زندگی در سنگاپور به نسبت بسیاری از کشورهای آسیای شرقی مناسب تر است و دانشجویان به طور متوسط به 700$ تا 1200$ (دلار) در ماه نیاز خواهند داشت تا هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند. به دانشجویان خارجی در این کشور اجازه داده شده است که به طور متوسط تا سقف 16 ساعت در هفته در این کشور کار کنند تا از این طریق بتوانند بخشی از هزینه های زندگی زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در سنگاپور

شرایط کار ایمنی شناسان در سنگاپور

شرایط کار در سنگاپور برای دانشجویان خارجی که مدرک خود را در این کشور دریافت کرده باشند، امکان پذیر است. در رشته ایمنی شناسی نیز افراد می توانند در حوزه های مختلف کاری در این کشور به فعالیت بپردازند. باید به این نکته اشاره داشت که متوسط درآمد ایمنی شناسان در کشور سنگاپور 15000$ (دلار سنگاپور) در ماه است و به همین دلیل است که این افراد کیفیت زندگی بسیار مناسبی را برای خود ایجاد می کنند.

آنچه که تحصیل در کشور سنگاپور را برای بسیاری از افراد دشوار می سازد، شرایط مالی است که دانشجویان در این کشور باید در اختیار داشته باشند. در چنین شرایطی می توان گفت افرادی که از نظر مالی در شرایط خوبی قرار دارند، بهتر است کشورهایی مانند کانادا، انگلستان، استرالیا و غیره را انتخاب کنند تا بتوانند آینده بهتری را برای خود ایجاد کنند. در صورتی که در رابطه با انتخاب کشور مقصد خود تردید دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *