ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در فیلیپین

رشته ایمنی شناسی در فیلیپین

رشته ایمنی شناسی در فیلیپین از جمله رشته های تحصیل است که در دانشگاه های بسیار زیادی با کیفیت کم ارائه می شود و این نکته ای قابل تامل است. فیلیپین یکی از کشورهای پر جمعیت جهان است و دانشگاه های بسیار زیادی در این کشور وجود دارد، با این حال زمانی که به رتبه بندی های رشته ایمنی شناسی در جهان نگاهی انداخته شود، هیچ یک از دانشگاه های پرشمار این کشور را نمی توان مشاهده کرد. در چنین شرایطی نمی توان انتظار داشت تا افرادی که رزومه های تحصیلی مناسبی در اختیار دارند، این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند.

رشته ایمنی شناسی یکی از رشته های مهم در دنیای امروز است و افرادی که در این رشته به ادامه تحصیل می پردازند، قادر خواهند بود تا شرایط مناسبی در بازار کار برای خود ایجاد کنند. باید در نظر داشت که فرایند پذیرش از دانشگاه های فیلپین چندان دشوار نیست اما باید در نظر داشت که از نظر کیفیت آموزش، این کشور فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد و نمی توان این کشور را به عنوان مقصد مناسب برای تحصیل معرفی کرد. با این وجود برای علاقمندان به زندگی در شرق آسیا که تمکن مالی مناسبی در اختیار ندارند، این کشور می تواند گزینه ای مناسب باشد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند که تحصیل رشته ایمنی شناسی در فیلپین چگونه ممکن می شود.

  • شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در این کشور چگونه است؟
  • هزینه تحصیل در این رشته چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های فیلیپین برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی کدامند؟
  • شرایط ورود به بازار کار فیلیپین در این رشته چیست؟

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در فیلیپین

افرادی که به عنوان دانشجوی خارجی در کشور فیلیپین رشته ایمنی شناسی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، قطعا در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دریافت کرده اند چراکه این رشته از جمله رشته هایی است که در مقطع کارشناسی ارائه نمی شود و دانشجویان برای ورود به این رشته نیاز به طی کردن دوره کارشناسی در رشته های مرتبط را دارند. در کشور فیلیپین دانشگاه های بسیار زیادی وجود دارد که امکان آموزش در این رشته را ارائه می کند اما باید در نظر داشت که هیچ کدام از آن ها نتوانسته است در رتبه بندی های جهانی جایگاهی را به دست آورد.

به طور کلی می توان گفت که رشته های تحصیلی در فیلیپین در شرایط مناسبی ارائه نمی شوند و در محدود دانشگاه های این کشور می توان تحصیل با کیفیت را تجربه کرد. دانشگاه شرق در کشور فیلیپین یکی از دانشگاه هایی است که شرایط مناسبی برای تحصیل دارد و دانشگاه مرکزی فیلیپین نیز از دیگر دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی به حساب می آید. نام برخی دیگر از دانشگاه هایی که در این کشور به ارائه این رشته می پردازند عبارتند از:

  • سن آگوستین
  • موسسه علوم بهداشتی دلا ساله
  • دانشگاه اموکولاته کونسپشن
  • سن کارلوس
  • سنت لوئیس تاگوئگارائو

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در فیلیپین

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در فیلیپین

یکی از مهم ترین امتیازاتی که تحصیل در فیلیپین به همراه دارد آن است که دانشجویان می توانند با هزینه های اندک در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند و همچون سایر کشورهای آسیای شرقی، نیازی به پرداخت شهریه های سنگین در این کشور وجود ندارد. دانشجویانی که در جستجوی دریافت بورسیه های تحصیلی برای ادامه تحصیل خود در خارج از کشور هستند، نباید این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند چراکه دسترسی به این بورسیه ها بسیار محدود است.

در تصویر زیر می توان اطلاعات دقیق تری در رابطه با بودجه مورد نیاز برای تحصیل در این کشور به دست آورد.

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی و زندگی در فیلیپین

فرایند دریافت پذیرش و ویزای کشور فیلیپین نیز هزین ههای کمی را به همراه دارد و با توجه به این که دانشجویان در این کشور نیز به صورت نیمه وقت اجازه کار خواهند داشت، می توان گفت که فیلیپین یکی از ارزان ترین کشورهای آسیای شرقی برای ادامه تحصیل به حساب می آید.

شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین

فیلیپین یکی از کشورهای آسیای شرقی است که نتوانسته همتراز با سایر کشورهای این منطقه پیشرفت کند و به همین دلیل است که در حال حاضر نمی توان از آن به عنوان مقصد مناسبی برای تحصیل یاد کرد. شرایط کار در این کشور نیز به همین صورت است و افرادی که در جستجوی کار در این کشور در سطوح بالا هستند، با چالش های مختلفی روبرو خواهند بود و یکی از این چالش ها، شرایط زبان رسمی این کشور است.

افرادی که در فیلیپین تحصیل کرده باشند، فرصت بازگشت به ایران را ندارند چراکه دانشگاه های این کشور از اعتبار برخوردار نیستند و به همین دلیل است که فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور سایر کشورهای همسایه یا آمریکایی را برای مهاجرت مجدد و کار انتخاب می کنند چراکه این کشور از نظر نرخ بیکاری نیز مشکلات فراوانی دارد. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *