ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در قبرس

رشته ایمنی شناسی در قبرس

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در قبرس به گونه ای است که نمی توان انتظار داشت که دانشجویان بتوانند کیفیت رزومه خود را تقویت کنند. قبرس در برخی از رشته های تحصیلی پیشرفت قابل توجهی داشته است اما در رشته ایمنی شناسی نتوانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند. در چنین شرایطی می توان انتظار داشت که افراد با رزومه های نه چندان مناسب تنها برای این رشته در قبرس اقدام کنند. در شرایط کنونی قبرس یکی از کشورهایی است که ایرانی ها تمایل بسیار زیادی به مهاجرت تحصیلی به آن دارند و این موضوعی است که جذابیت تحصیل در این کشور را بیشتر کرده است اما حقیقت امر آن است که محدودیت هایی در این کشور برای تحصیل وجود دارد.

رشته ایمنی شناسی در این کشور نیز به مانند اکثر کشورهای جهان در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود و دانشجویانی که مدرک مرتبط در مقطع کارشناسی را به دست آورده باشند، می توانند در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته ورود کرده و بدون نیاز به آزمون ورودی می توانند ر رشته مورد نظر خود ادامه تحصیل دهند. افرادی که در قبرس تحصیلات خود را به پایان رسانده باشند، کمتر شانس این را پیدا می کنند که به ایران بازگردند و به کار مشغول شوند اما با این حال نیز، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که تحصیل رشته ایمنی شناسی در قبرس به چه صورت خواهد بود.

  • شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در قبرس چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های قبرس در جهان معتبر هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در قبرس چقدر است؟
  • شرایط کار رشته ایمنی شناسی در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در قبرس

قبر یکی از کشورهایی است که در نزدیکی ایران قرار دارد و به همین دلیل است که افراد زیادی در این کشور اقدام به تحصیل می کنند. باید در نظر داشت که بر خلاف در دسترس بودن تحصیل در این کشور، اعتبار دانشگاه های این کشور چندان مناسب نیست و این مسئله را می توان با نگاهی به رتبه بندی دانشگاه های این کشور در رشته ایمنی شناسی مشاهده کرد. هیچ کدام از دانشگاه های قبرس در رتبه بندی های جهانی در رشته ایمنی شناسی جایگاهی را به دست نیاورده اند و این مسئله می تواند ناامیدکننده باشد.

دانشگاه شرقی مدیترانه یکی از دانشگاه های قبرس است که در رشته ایمنی شناسی می توان به آن مراجعه کرد و در کنار آن نام دانشگاه کیرنیا نیز دیده می شود. برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی، می توان دانشگاه نیکوزیا را نیز به عنوان مقصد تحصیلی انتخاب کرد و دانشگاه شرق نزدیک نیز یکی دیگر از این دانشگاه ها است. با این وجود باید به این نکته نیز توجه داشت که هیچ یک از این دانشگاه ها در جهان از نظر علمی دانشگاه های معتبری نیستند. از سوی دیگر در این کشور می توان به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل پرداخت و این از معدود امتیازاتی است که تحصیل در این کشور به همراه دارد.

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در قبرس

شرایط مالی مورد نیاز تحصیل رشته ایمنی شناسی در قبرس

برای تحصیل در قبرس، دانشجویان باید هزینه های نسبتا زیادی را متحمل شوند و این یکی از مهم ترین معایبی است که تحصیل در این کشور می تواند به همراه داشته باشد. به طور متوسط برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی در این کشور، دانشجویان به بودجه ای در حدود 6800$ تا 11000$ (دلار) نیاز خواهند داشت و این مبلغی است که در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی زیاد به نظر می رسد.

هزینه های زندگی در قبرس برای دانشجویان خارجی نیز چندان ارزان نیست و دانشجویان باید به این هزینه ها نیز توجه داشته باشند. به طور متوسط می توان گفت که برای تامین هزینه های زندگی در این کشور دانشجویان به حدود 6000$ (دلار) در سال نیاز خواهند داشت. البته که در قبرس به دانشجویان فرصت کار در ضمن تحصیل نیز داده می شود.

برخی از مهم ترین امتیازات تحصیل در قبرس عبارتند از:

برخی از مهم ترین امتیازات تحصیل در قبرس

شرایط کار پس از تحصیل در قبرس

دانشجویانی که دوره تحصیلی خود در قبرس را به پایان برسانند این فرصت را خواهند داشت که به جستجوی کار در این کشور بپردازند و شرایط را برای کار خود فراهم کنند. با این حال باید در نظر داشت که بسیاری از فارغ التحصیلان خارجی در قبرس، بلافاصله پس از پایان دوره تحصیلی خود به کشورهای دیگر به ویژه آلمان مهاجرت می کنند تا شرایط مناسب تری را برای خود از نظر اقامتی به دست آورند.

در قبرس آموزش زبان آلمانی کاملا رایج است و همچون زبان انگلیسی، بسیاری از جوانان در این کشور می توانند به زبان آلمانی نیز صحبت کنند و این خود فرصتی برای آماده سازی خود برای ورود به آلمان به عنوان یک کشور تراز اول است. در صورتی که بهترین کشورهای جهان را برای اقامت نهایی خود در سر دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *