ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در لیختن اشتاین

رشته ایمنی شناسی در لیختن اشتاین

تحصیل رشته ایمنی شناسی در لیختن اشتاین یکی از گزینه های پیشروی علاقمندان به زندگی در اروپا است که هیچ گونه توجیه علمی ندارد. دانشگاه های لیختن اشتاین به طور کلی در رتبه بندی های جهانی جایگاهی را به دست نیاورده اند و این موضوعی است که باید مورد توجه علاقمندان به تحصیل در این کشور قرار داشته باشد. افرادی در کشور کوچک و کم جمعیت لیختن اشتاین آماده ورود به دانشگاه می شوند، معمولا به سوئیس مهاجرت می کنند و برای کار به کشور خود باز می گردند. در حقیقت تنها برخی از رشته های مهندسی از جمله مهندسی کامپیوتر از جمله رشته های مناسب برای تحصیل در این کشور به شمار می روند.

رشته ایمنی شناسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی در تنها یک دانشگاه از دانشگاه های این کشور ارائه می شود و نمی توان انتظار داشت که کیفیت آموزش در این دانشگاه نیز در سطح مناسبی قرار داشته باشد. در شرایط کنونی می توان گفت که انتخاب لیختن اشتاین به عنوان مقصد نهایی تحصیل می تواند یک انتخاب نه چندان مناسب باشد که می تواند آینده شغلی فرد را نیز به شدت تحت تاثیر خود قرار داده و محدودیت هایی را برای دانشجویان ایجاد کند. با وجود این تعاریف، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا به بررسی شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در لیختن اشتاین بپردازند.

  • دانشگاه های ارائه کننده رشته ایمنی شناسی در این کشور کدامند؟
  • آیا لیختن اشتاین مقصد گرانقیمتی برای تحصیل در این رشته است؟
  • محدودیت های مهاجرت تحصیلی به لیختن اشتاین چیست؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در رشته ایمنی شناسی در این کشور کار کرد؟

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در لیختن اشتاین

رشته ایمنی شناسی یکی از رشته های تخصصی مرتبط به گروه پزشکی است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افراد بتوانند در دانشگاه های این کشور که تکیه بیشتری به رشته های مهندسی دارند، کیفیت مناسب آموزش را تجربه کنند. لیختن اشتاین به عنوان یکی از کشورهای برتر اروپایی از نظر کیفیت زندگی می تواند مقصد مناسبی برای زندگی باشد اما در رابطه با تحصیل در این کشور تردیدهای بسیار زیادی وجود دارد.

ذکر این نکته حیاتی است که علاقمندان به تحصیل در لیختن اشتاین در رشته ایمنی شناسی نمی توانند زبان انگلیسی را برای تحصیل خود انتخاب کنند و این خود یکی از چالش های جدی دیگر برای تحصیل در این کشور است. بهترین راه برای علاقمندان به زندگی بلند مدت در این کشور آن است که ابتدا در کشور دیگری به ادامه تحصیل بپردازند و سپس برای کار به لیختن اشتاین مهاجرت کنند. باید در نظر داشت که دانشگاه ملی لیختن اشتاین تنها دانشگاهی است در این کشور که رشته ایمنی شناسی را ارائه می کند و البته در میان دانشگاه های برتر جهان هیچ گونه جایگاهی را پیدا نکرده است.

تحصیل در لیختن اشتاین در این رشته تحصیلی 2 سال به طول خواهد انجامید و به همین دلیل است که دانشجویان به سادگی و با صرف هزینه های کم می توانند دوره آموزشی خود در این کشور را به پایان برسانند.

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در لیختن اشتاین

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در لیختن اشتاین

باید به این نکته توجه داشت که لیختن اشتاین نیز به مانند سوئیس کشوری است که به تحصیل اهمیت بسیار زیادی می دهد و به همین دلیل است که شهروندان خارجی نیز در این کشور از شانس بسیار بالایی برای رسیدن به تحصیل ارزان قیمت در اروپا خواهند داشت. هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در این کشور در حدود 4200€ (یورو) در سال است و به همین دلیل بسیاری از افراد می توانند این هزینه را برای تحصیل خود پرداخت کنند. البته با توجه به این که شرایط تحصیل در این کشور چندان مناسب نیست، نمی توان لیختن اشتاین را مقصدی مقرون به صرفه برای تحصیل معرفی کرد.

تصویر زیر شمای کلی از هزینه های سالیانه دانشجویان در این کشور را ارائه می کند.

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی و زندگی در لیختن اشتاین

شرایط کار پس از تحصیل در لیختن اشتاین

ایمنی شناسان در کشور لیختن اشتاین مسیر ساده ای برای رسیدن به شغل نخواهند داشت و این موضوعی است که می تواند تردیدها برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی را تا سطح زیادی افزایش دهد. باید در نظر داشت که شرایط کار در این کشور بسیار خاص است و بیشتر حوزه های مهندسی در این کشور فعالیت دارند و استخدام متخصصین IT در اولویت این کشور قرار دارند.

با همه این تفاسیر در صورتی که فردی بتواند در همین حوزه به کار در این کشور مشغول شود، به طور متوسط می تواند 4060CHF (فرانک) در ماه درآمد داشته باشد و زندگی با کیفیتی را در این کشور تجربه خواهد کرد. در نهایت اما باید اشاره کرد که انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی نمی تواند گزینه چندان مناسبی برای علاقمندان به این رشته باشد. شما نیز در صورتی که به دنبال بهترین ها برای ادامه تحصیل و زندگی در خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *