ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در مالتا

رشته ایمنی شناسی در مالتا

تحصیل در رشته ایمنی شناسی در مالتا به گونه ای است که افرادی که به رزومه تحصیلی دسترسی دارند، این کشور را از لیست گزینه های خود حذف می کنند. باید به این نکته توجه داشت که در دهه گذشته به این دلیل که مالتا به دانشجویان ایرانی اجازه تحصیل در این کشور در دوره های زبان را می داد، بسیاری از افراد این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کردند اما باید در نظر داشت که در حال حاضر نمی توان توجه ویژه به شانس دریافت ویزای تحصیلی این کشور داشت. از همین رو می توان گفت که برایند نظرات در رابطه با تحصیل در مالتا منفی است.

رشته ایمنی شناسی به عنوان یکی از رشته های مناسب که مرتبط با حوزه پزشکی است، از حساسیت های بالایی برخوردار است و کشورهای پیشرفته جهان، به این نکته که متقاضی کار مدرک تحصیلی خود را از کدام کشور به دست آورده است حساسیت زیادی نشان می دهند. دانشگاه های مالتا در رقابت با بسیاری از دانشگاه های جهان نتوانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند و به همین دلیل است که امروزه مالتا کمترین توجهات را به خود در این رشته جلب می کند ولی با این وجود، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که تحصیل رشته ایمنی شناسی در مالتا چگونه می تواند آینده فرد را در زمینه های مختلف تحصیلی و کاری تحت تاثیر قرار دهد.

  • شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی کدامند؟
  • محدودیت های انتخاب مالتا به عنوان مقصد تحصیلی چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در این کشور به عنوان ایمنی شناس چیست؟

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در مالتا

مالتا تحصیل در مالتا در سال های اخیر برای ایرانیان نسبت به دهه گذشته تفاوت های بسیاری پیدا کرده است. امروزه کمتر کسی از ایران توان دریافت ویزای تحصیلی این کشور را در اختیار دارد و این در حالی است که جمعیت قابل توجهی از ایران به این کشور مهاجرت تحصیل داشتند. در رشته ای مانند ایمنی شناسی، دانشگاه های مالتا هیچ گونه جایگاهی را در اختیار ندارند و افرادی که به عنوان دانشجو وارد این کشور می شوند، نمی توانند انتظار داشته باشند که در آینده مدرک تحصیلی آن ها، مسیر ورود به بهترین مراکز کاری را برای آن ها فراهم کند. با توجه به فعالیت های محدود مالتا در این زمینه، شانس رسیدن به کار در این کشور نیز بسیار محدود است.

برخی از مهم ترین عواملی که می تواند در انتخاب یا عدم انتخاب مالتا تاثیرگذار باشد عبارتند از:

مزایا و معایب تحصیل رشته ایمنی شناسی در مالتا

باید در نظر داشت که مالتا یکی از معدود کشورهای جهان است که به دانشجویان این فرصت را می دهد که در مقطع کارشناسی در این رشته نیز به ادامه تحصیل مشغول شوند. دانشگاه مالتا تنها دانشگاهی است که می توان برای تحصیل در مالتا در رشته ایمنی شناسی به آن مراجعه کرد.

شهریه تحصیل رشته ایمنی شناسی در مالتا

مالتا با وجود این که تحصیل با کیفیت بالا را ارائه نمی کند اما یکی از کشورهای پر هزینه برای تحصیل در اروپا به حساب می آید. افرادی که مالتا را به عنوان کشور مقصد خود انتخاب می کنند، به طور متوسط باید 9500€ (یورو) در سال به عنوان شهریه خود در مقطع کارشناسی و 13200€ (یورو) در مقطع کارشناسی ارشد را در نظر داشته باشند و این مبلغی سنگین در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی است.

از طرف دیگر، هزینه زندگی در این کشور نیز چندان ارزان نیست و دانشجویان باید ماهانه حدود 1100€ (یورو) را برای تامین مخارج زندگی خود در نظر داشته باشند. با توجه به این که این کشور یکی از کشورهای توریست پذیر جهان است، دانشجویان می توانند در این کشور به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند و این بهترین فرصتی است که یک دانشجو می تواند در کشوری خارجی به دست آورد تا بتواند از این طریق هزینه های زندگی خود را به طور کامل تامین کند چراکه دسترسی به بورسیه تحصیلی در این کشور بسیار سخت است.

شهریه تحصیل رشته ایمنی شناسی در مالتا

شرایط کار متخصصی ایمنی شناس در مالتا

مالتا یکی از کشورهایی است که فعالیت مشخصی در حوزه ایمنی شناسی در سطح بین المللی انجام نمی دهد و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان با اتمام دوره تحصیلی خود در این کشور به کار دست پیدا کنند. به طور کلی می توان گفت که مالتا یکی از کشورهایی است که تحصیل رشته ایمنی شناسی در آن نمی تواند چندان مناسب باشد.

فرایند رسیدن به کار در این کشور نیز بسیار دشوار است اما می توان گفت افرادی که در این حوزه کار کنند، می توانند در حدود 6300€ (یورو) در ماه درآمد کسب کنند که برای زندگی در این کشور کفایت می کند. در صورتی که در جستجوی بهترین ها برای آینده خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *