ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در مالزی

رشته ایمنی شناسی در مالزی

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در مالزی به گونه ای نیست که بتوان از دارندگان رزومه تحصیلی قوی انتظار داشت که این کشور را انتخاب کنند. فرایند تحصیل در رشته ایمنی شناسی نسبت به بسیاری از رشته های تحصیلی متفاوت است تا جایی دانشگاه هایی که این رشته را در مقطع کارشناسی ارائه می کنند، بسیار محدود هستند و نمی توان انتظار داشت که دانشجویان در این مقطع به راحتی توان انتخاب رشته را داشته باشند. این محدودیت ها در کشور مالزی نیز وجود دارند و به همین دلیل است که تعداد دانشجویان خارجی در رشته ایمنی شناسی در مقطع کارشناسی ارشد بسیار بیشتر از مقطع کارشناسی است.

افرادی که در این رشته تحصیل می کنند، باید در میانه راه مشخص کنند که قصد دارند در چه حوزه ای فعالیت داشته باشند و تخصص خود را نیز مشخص کنند. مالزی به عنوان یکی از کشورهای آسیای شرقی، هزینه های نسبتا مناسبی را از دانشجویان دریافت می کند و به همین دلیل است که می توان دید بسیاری از دانشجویان ایرانی برای تحصیل خود در رشته های مختلف به مالزی مهاجرت می کنند. به عنوان یکی از کشورهای مهم شرق آسیا، دانشگاه های مالزی به شدت مورد توجه بوده اند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در مالزی خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل ایمنی شناسی در مالزی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های مالزی در رشته ایمنی شناسی کدامند؟
  • آیا مالزی مقصد گران قیمتی برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی است؟
  • آیا مالزی اعتبار مناسبی برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی دارد؟
  • فرایند کار در مالزی به عنوان ایمنی شناس چیست؟

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در مالزی

بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که ساده ترین مسیرهای مهاجرتی را برای خود پشت سر بگذارند و تحصیل در مالزی نیز می تواند روند مناسبی داشته باشد. رشته ایمنی شناسی از جمله رشته هایی است که طیف وسیعی از دانشجویان را پذیرا است و افرادی که در رشته های مشابه این منطقه تحصیل کرده باشند این فرصت را خواهند داشت که در مقطع کارشناسی ارشد وارد رشته ارزشمند ایمنی شناسی در مالزی شوند.

دانشگاه های مالزی در این رشته رتبه های سطح متوسطی را به دست آورده اند و افرادی که در این رشته قصد ادامه تحصیل دارند، نباید انتظار داشته باشند که رزومه تحصیلی آن ها پس از تحصیل در دانشگاه های مالزی به طور قابل ملاحظه ای ارتقاع پیدا کند. مهم ترین دانشگاه های مالزی در رشته ایمنی شناسی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های مالزی در رشته ایمنی شناسی

در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در مالزی آن هم در رشته ایمنی شناسی نمی تواند برای بسیاری از افراد ارزشمند باشد و آن ها بهتر است که کشورهای مطرح جهان را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب کنند. در حال حاضر مالزی یکی از کشورهای سطح متوسط در آسیای شرقی است و نمی توان انتظار داشت که با تحصل در این کشور شرایط مناسبی برای تحصیل و کار در آینده پیدا کرد.

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در مالزی

باید به این نکته توجه داشت که تحصیل در کشور مالزی در رشته ایمنی شناسی 2 سال به طول می انجامد و دانشجویان باید در برنامه ریزی های خود به این موضوع نیز توجه داشته باشند. به طور متوسط می توان گفت که شهریه تحصیل در این رشته برای دانشجویان خارجی در حدود 14500$ (دلار) در سال است و با توجه به این که در این کشور امکان دریافت بورسیه نیز وجود ندارد، می توان گفت که مالزی یکی از کشورهای گرانقیمت برای تحصیل به حساب می آید.

افرادی که در مالزی زندگی می کنند، هزینه های نسبتا مناسبی برای زندگی در این کشور خواهند داشت و در اختیار داشتن 500$ (دلار) در ماه برای زندگی در این کشور نیز کفایت می کند. البته باید به این نکته توجه داشت دانشجویان در این کشور فرصت خواهند داشت که به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند و البته قوانین محدود کننده نیز در این رابطه وجود دارد.

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در مالزی

شرایط کار در مالزی برای فارغ التحصیلان خارجی

شرایط تحصیل در مالزی به سادگی در دسترس قرار می گیرد و بسیاری از افراد می توانند از این طریق خود را به مالزی برسانند و خوشبختانه شرایط برای کار پس از تحصیل در این کشور نیز از نظر قانونی برای شهروندان خارجی ممکن است. افرادی که مدرک تحصیلی خود را در این کشور دریافت کرده باشند می توانند در مالزی به جستجوی کار بپردازند و در این کشور اقامت به دست اورند.

با این حال باید به این نکته اشاره داشت که با وجود پیشرفت های چشمگیری که مالزی در طول سال های اخیر داشته است، این کشور همچنان از نظر کیفیت زندگی فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد و نمی توان انتظار داشت که این کشور به عنوان مقصد نهایی افراد در نظر گرفته شود. در صورتی که به دنبال راهی برای رسیدن به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *