ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در مجارستان

رشته ایمنی شناسی در مجارستان

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در مجارستان به گونه ای است که دانشجویان با رزومه های تحصیلی متفاوت، فرصت تحصیل در این کشور را خواهند داشت. برخی از دانشگاه های این کشور توانسته اند در جمع دانشگاه های برتر در این رشته قرار گیرند و به همین دلیل است که می توان این کشور را در جمع بهترین گزینه های خود برای تحصیل نیز قرار داد چراکه هزینه های مقرون به صرفه ای را به همراه دارد و افراد می توانند با تحصیل در این کشور بهترین امکانات را برای خود ایجاد کنند. به طور کلی می توان گفت که مزایای تحصیل در این کشور بیش تر از معایب آن است و این خود یک امتیاز بزرگ به حساب می آید.

رشته ایمنی شناسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی و آزمایشگاهی، بیشتر در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود و دانشجویانی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، می توانند با هزینه های مقرون به صرفه، تحصیل در این کشور را تجربه کنند و آینده مناسبی را در حوزه شنگن از نظر کاری برای خود ایجاد کنند. عضویت مجارستان در حوزه شنگن به شدت بر جذابیت این کشور به عنوان مقصد نهایی زندگی افزوده است و از همین رو است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در مجارستان پرداخته اند.

  • بهترین دانشگاه های کشور مجارستان برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در این کشور چقدر است؟
  • فرایند ورود به دانشگاه های مجارستان در رشته ایمنی شناسی چیست؟
  • محدودیت های تحصیل در مجارستان در رشته ایمنی شناسی کدامند؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در رشته ایمنی شناسی در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در مجارستان

برای اینکه فردی بتواند در کشور مجارستان به ادامه تحصیل در رشته ایمنی شناسی بپردازد، باید مدرک کارشناسی خود در یکی از رشته های مرتبط در حوزه میکروب شناسی، انگل شناسی، زیست جانوری، زیست شناسی انسانی و امثال آن را دریافت کرده باشد تا بتواند امکان تحصیل در این رشته را پیدا کند.

فرآیند تحصیل رشته ایمنی شناسی در مجارستان

با طی کردن هر یک از مراحل فوق فرد می تواند به خواسته خود در رابطه با تحصیل در مجارستان در رشته ایمنی شناسی برسد. دانشگاه سملوایز بهترین دانشگاه مجارستان برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی است و علاقمندان به تحصیل در مجارستان بهتر است این دانشگاه را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند. این دانشگاه رتبه 277 جهان را به خود اختصاص داده است و یکی از بهترین دانشگاه های شرق اروپا برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی است. دانشگاه دبرسن به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های مجارستان رتبه 335 جهان را به خود اختصاص داده است و همچنان یکی از دانشگاه های خوب این کشور برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی است. دانشگاه سگد نیز توانسته است رتبه 553 جهان در این رشته را به خود اختصاص دهد و یکی از گزینه های در دسترس برای افرادی است که رزومه سطح متوسط در اختیار دارند.

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در مجارستان

یکی از برتری هایی که تحصیل در مجارستان به همراه دارد آن است که هزینه تحصیل و زندگی در این کشور برای دانشجویان خارجی مقرون به صرفه است و بسیاری از افراد می توانند با هزینه های اندک در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند. به طور متوسط می توان گفت که برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در این کشور، دانشجویان خارجی به بودجه ای در حدود 4200€ تا 6300€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت اما باید به این نکته توجه کرد شانس دریافت بورسیه در این کشور کم است یا بسیار مبلغ کمی به دانشجویان به عنوان بورسیه پرداخت می شود.

هزینه زندگی در مجارستان نیز بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان می توانند با هزینه های نسبت کمی در این کشور به زندگی خود ادامه دهند. در اختیار داشتن حدود 7000€ (یورو) در سال برای تامین هزینه های زندگی در این کشور کفایت می کند. باید در نظر داشت که به دانشجویان خارجی در این کشور اجازه داده می شود تا به صورت نیمه وقت به کار بپردازند و این فرصت 24 ساعت کار در هفته فرصتی کافی برای تامین هزینه های زندگی در این کشور است.

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در مجارستان

شرایط کار در حوزه ایمنی پزشکی در مجارستان

کار در مجارستان یکی از روش های مهاجرتی است که کمتر کسی به دنبال آن است اما باید در نظر داشت بسیاری از افرادی که در این کشور تحصیل می کنند، به دلیل محیط دوستانه ای که این کشور دارد، تمایل زیادی به زندگی در آن نشان می دهند و به جستجوی کار پس از تحصیل در این کشور می پردازند که البته از نظر قانونی نیز برای آن ها ممکن است. باید در نظر داشت که یک ایمنی شناس در این کشور به طور متوسط 837000HUF (فورینت) در ماه درآمد کسب می کند و از این طریق می توان گفت که این قشر از جامعه از نظر اقتصادی نیز در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند.

کم بودن محدودیت های سنی برای دریافت ویزای تحصیلی مجارستان سبب شده است تا این کشور به یکی از مقاصد مناسب برای تحصیل و ورود به اروپا شناخته شود. در صورتی که به دنبال ورود به این کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *