ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در چین

رشته ایمنی شناسی در چین

شرایط تحصیل در رشته ایمنی شناسی در چین به گونه ای است که هر فرد با توجه به رزومه تحصیلی خود، گزینه های متعددی را پیش رو خواهد داشت. باید به این نکته اشاره داشت که چین یکی از مقاصد اصلی برای تحصیل در قاره آسیا است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، به خوبی از این مسئله آگاهی دارند که از نظر کاری و ادامه تحصیل، آینده ای مناسب را برای خود طراح ریزی کرده اند چراکه دانشگاه های چین از نظر اعتبار جهانی در سطح بسیار خوبی قرار دارند و در اکثر کشورهای جهان، دارای اعتبار بین المللی هستند.

رشته ایمنی شناسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی، یکی از بهترین رشته های تحصیلی است که افراد می توانند برای خود انتخاب کنند. با توجه به رشد بیماری های جدید در جهان و همچنین نیاز به کشف واکسن و داروهای جدید، ایمنی شناسان در سراسر دنیا این شانس را پیدا کرده اند که بتوانند به درجات شغلی بالا دست پیدا کنند و همچنین از درآمد بالایی نیز برخوردار شوند. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در رشته فوق الذکر می تواند آینده افراد را تحت تاثیر قرار دهد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در چین را مورد سنجش قرار دهند.

  • شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در چین چیست؟
  • آیا چین کشوری مناسبی برای تحصیل در این رشته است؟
  • هزینه های تحصیل رشته ایمنی شناسی در این کشور چقدر است؟
  • بهترین دانشگاه های چین برای تحصیل رشته ایمنی شناسی کدامند؟
  • متوسط درآمد یک ایمنی شناس در این کشور چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در چین

علاقمندان به تحصیل در رشته ایمنی شناسی به خوبی آگاهی دارند که تحصیل در این رشته عموما از مقطع کارشناسی ارشد شروع می شود اما در چین دانشگاه های به شدت محدودی وجود دارد که در مقطع کارشناسی نیز به دانشجویان امکان تحصیل در این رشته را می دهند. با این حال افرادی که در رشته های انگل شناسی، میکروب شناسی، بیولوژی، زیست جانوری، زیست انسانی، ویروس شناسی و غیره تحصیل کرده باشند، بالاترین شانس را برای ورود به دوره های کارشناسی ارشد در رشته ایمنی شناسی خواهند داشت.

در چین بیش از 100 دانشگاه وجود دارد که فرصت تحصیل در رشته ایمنی شناسی را به دانشجویان خارجی می دهند و این یک امتیاز ویژه برای افرادی است که این رشته را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند. نگاهی اجمالی به جایگاه دانشگاه های چین در این رشته، به خوبی ثابت می کند که چین یکی از بهترین مقاصد تحصیلی برای علاقمندان به این رشته با رزومه های متفاوت است.

برترین دانشگاه ها جهت تحصیل رشته ایمنی شناسی در چین

رتبه مناسب دانشگاه های چین و همچنین شرایط آموزش در این کشور به گونه ای است که بسیاری از علاقمندان به رشته ایمنی شناسی، تحصیل در چین را برای آینده خود انتخاب می کنند و وارد این کشور می شوند.

شهریه دانشگاه های چین در رشته ایمنی شناسی

یکی از مهم ترین امتیازاتی که تحصیل رشته ایمنی شناسی در چین به همراه دارد، هزینه های مقرون به صرفه ای است که دانشجویان برای زندگی و تحصیل در این کشور باید به صورت سالیانه پرداخت کنند. شهریه تحصیل رشته ایمنی شناسی در این کشور به طور متوسط در حدود 2400$ تا 3900$ (دلار) در سال است و به همین دلیل می توان گفت که کمتر کسی به تحصیل در دانشگاه های خصوصی این کشور فکر می کند که هزینه هایی چند برابر را به همراه دارند.

هزینه زندگی در چین نیز به شدت تحت تاثیر شهر محل زندگی افراد قرار دارد به طوری که در شهری مانند پکن هزینه های زندگی در حدود 1000$ (دلار) در ماه است ولی در شهرهای کوچک این کشور می توان با 350$ (دلار) در ماه نیز به راحتی زندگی کرد. دانشجویان در چین به ندرت به بورسیه تحصیلی دسترسی خواهند داشت و کار دانشجویی نیز در این کشور وابسته به دریافت مجوزهای قانونی است.

شهریه دانشگاه های چین در رشته ایمنی شناسی

شرایط کار ایمنی شناسان در چین

معمولا افرادی که کشورهای خارجی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، علاقه چندانی به بازگشت به ایران و کار ندارند اما می توان گفت که چین یکی از کشورهایی است که مدرک معتبر را در اختیار دانشجویان قرار می دهد و به همین دلیل است که مسیر بازگشت به ایران برای فارغ التحصیلان باز است. از طرف دیگر می توان اشاره داشت که این افراد در چین نیز می توانند به ادامه کار مشغول شوند.

به طور متوسط می توان گفت که یک ایمنی شناس در چین 51900CNY (یوان) در ماه درآمد کسب می کند و این مبلغی است که برای زندگی با کیفیت در این کشور کافی است اما باید در نظر داشت شرایط زندگی در چین به گونه ای است که بسیاری از افراد پس از پایان دوره تحصیل خود در این کشور، چین را به مقصد کشورهای دیگر برای کار ترک می کنند. در صورتی که در اندیشه تحصیل در چین یا سایر کشورهای برتر جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *