ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در کانادا

رشته ایمنی شناسی در کانادا

رشته ایمنی شناسی در کانادا یکی از بهترین انتخاب هایی است که هر فردی می تواند داشته باشد؛ البته به شرط داشتن تمکن مالی کافی برای تحصیل. جهت تحصیل در کانادا، باید مجوز تحصیل کانادا را دریافت کنید که به عنوان ویزای دانشجویی کانادا در طول مدت اقامت شما عمل می کند. اگر دوره یا برنامه شما 6 ماه یا کمتر طول بکشد، نیازی به مجوز تحصیل کانادا ندارید در صورتی که اروپایی یا آمریکایی باشید. ممکن است بتوانید همسر یا شریک زندگی مشترک و فرزندان تحت تکفل خود را با خود به کانادا بیاورید؛ آنها ممکن است واجد شرایط مجوز تحصیل یا کار یا ویزای بازدید کننده باشند. هنگام درخواست مجوز تحصیلی، باید درخواست های آنها را به صورت آنلاین ارسال کنید.

هر مدرسه یا دانشگاهی دارای طیف گسترده ای از ورزش ها و باشگاه های قبل، حین و بعد از مدرسه یا دانشگاه است؛ اینها اغلب شامل موسیقی، تئاتر، علایق خاص (شطرنج، ریاضی، بازی)، ورزش های تیمی و فردی و شورای دانش آموزی یا دانشجویی است. کانادا به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل در خارج از کشور محسوب می شود؛ این کشور پذیرایی است که زندگی دانشجویی با کیفیتی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. دانشگاه‌های کانادا در فهرست بهترین دانشگاه‌های جهان که آموزش در سطح جهانی ارائه می‌کنند و زندگی دانشجویی در کانادا را بهبود می‌بخشند، رتبه بالایی دارند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده با تکیه بر قوانین و شرایط کانادا در خصوص رشته ایمنی شناسی به سوالات شما پاسخ داده می شود.

رشته ایمنی شناسی در کانادا یا آمریکا

توجه شود که در حالی که تحصیل در کانادا هزینه ها و سیاست های مهاجرتی بهتری را فراهم می کند، تحصیل در ایالات متحده فرصت های شغلی و گزینه های تحصیلی متنوع تری را ارائه می دهد. البته کشور کانادا با امتیاز کلی 97 از 100، در بین 80 کشور در رتبه سوم قرار گرفت ولی ایالات متحده امتیاز 92 را کسب کرد. کشور کانادا رتبه اول کیفیت زندگی و شهروندی دوم، در زمینه کارآفرینی در رتبه ششم، در باز برای تجارت هفتم، از نظر قدرت و نفوذ فرهنگی در رتبه دوازدهم قرار گرفت؛ با این حال تحصیل رشته ایمنی شناسی در هر دوی این کشورها، در صورت داشتن تمکن مالی کافی، انتخاب بسیار خوبی است.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در کانادا یا آمریکا

درآمد رشته ایمنی شناسی در کانادا

کار در کانادا و آمریکا فراوان است؛ البته در شهرهای بزرگ خارجی ها راحت تر می توانند شغلی پیدا کنند. از جمله شهرهای خوب برای کاریابی در کانادا می توان به ونکوور، مونترال و تورنتو اشاره نمود. اگر واجد شرایط دریافت مجوز کار پس از فارغ التحصیلی هستید، ممکن است بتوانید در کانادا بمانید. مجوز کار پس از فارغ التحصیلی برای فارغ التحصیلان موسسات فوق متوسطه کانادایی است که یک برنامه حداقل 8 ماهه را گذرانده اند. یکی از بهترین راه ها برای دریافت اقامت دائم پس از برنامه تحصیلی 1 ساله این است که پس از اتمام برنامه تحصیلی خود برای اجازه کار Post Graduate Work Permit اقدام کنید؛ این نه تنها به شما کمک می کند تا تجربه کاری ارزشمند در کانادا به دست آورید، بلکه به بهبود نمایه اکسپرس انتری شما از نظر امتیاز CRS نیز کمک می کند.

مهم ترین نکته برای تمدید اقامت در کانادا پس از تحصیل، کاریابی در این کشور است. پس باید سراغ رشته هایی رفت که موقعیت های کاری زیادی دارند؛ در غیر این صورت نه می توان اقامت را تمدید کرد نه دیگر احتمال اخذ اقامت دائم وجود دارد. رشته ایمنی شناسی در کانادا هم پردرآمد است هم جایگاه شغلی خوبی دارد.

نمودار ذیل حدود درآمد رشته ایمنی شناسی در کانادا را نشان می دهد:

درآمد سالانه رشته ایمنی شناسی در کانادا

کار ضمن تحصیل دانشجویان ایمنی شناسی در کانادا

اگر مجوز تحصیل شما دارای شرایطی باشد که می گوید می توانید در دانشگاه یا خارج از دانشگاه کار کنید، ممکن است واجد شرایط کار در کانادا در حین تحصیل باشید. دانشجویان تمام وقت می توانند بدون نیاز به مجوز استخدام در موسسات خود کار کنند؛ دانشجویان بین المللی می توانند تا 20 ساعت در هفته در طول تحصیل و 40 ساعت در هفته در تعطیلات کار کنند.  آنها می توانند تقریباً 8$ تا 10$ (دلار کانادا) در هر ساعت درآمد کسب کنند.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در کانادا

یکی از اصلی ترین دلایلی که دانشجویان بین المللی مهاجرت به کانادا را برای تحصیل رشته ایمنی شناسی انتخاب می کنند، وجود دانشگاه های معتبر بین المللی در این کشور می باشد. برخی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در کانادا در جدول زیر ارائه شده است:

اسامی بهترین دانشگاه های کانادا برای تحصیل رشته ایمنی شناسیخصوصیات
دانشگاه تورنتودانشگاه تورنتو یکی از مهمترین موسسات دولتی در کانادا محسوب می شود، که شهریه نسبتا پایینی از دانشجویان دریافت می کند.
دانشگاه مک گیلموسسه آموزشی مک گیل که در سال 1821 تاسیس شد، به دلیل ارائه بورسیه های دانشجویی متنوع مشهور است.
دانشگاه بریتیش کلمبیادانشگاه بریتیش کلمبیا که در سال 1908 تاسیس شد، دارای دو پردیس اصلی به نام های پردیس ونکوور و پردیس اوکانگان می باشد.
دانشگاه مک مستردانشگاه مک مستر یکی از مهم ترین موسسات آموزشی در کانادا است، و پردیس اصلی این دانشگاه در محله حومه شهر همیلتون است.

چشم انداز شغلی در رشته ایمنی شناسی در کانادا

اصلی ترین مزیت تحصیل رشته ایمنی شناسی در کانادا، چشم انداز شغلی ایده آل در این کشور می باشد. به عبارت دیگر، دانشگاه های کانادا بر خلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی، فرصت های شغلی متعددی را در اختیار فارغ التحصیلان این رشته تحصیلی قرار داده است. البته انتظار می رود این گروه شغلی در کانادا در بازه زمانی 2024 تا 2030 در سطح کشور با شرایط کمبود نیروی کار مواجه شود. اما با این حال، تجزیه و تحلیلی شاخص های کلیدی بازار کار در کانادا، مانند مشاغل خالی و رشد اشتغال نشان می دهد که تقاضا در چند سال اخیر فراتر رفته است. در نهایت اینکه، در رشته ایمنی شناسی در کانادا انتظار می رود 26000 جویای کار جدید در دسترس باشند.

هزینه رشته ایمنی شناسی در کانادا

تحصیل در کانادا رایگان نیست و شهریه دانشگاه های این کشور، خصوصا دانشگاه های ممتاز آن مثل تورنتو، بالا می باشد. رشته ایمنی شناسی در کانادا شهریه ای حدود 20000$ تا 55000$ (دلار کانادا) در سال دارد. میزان دقیق شهریه رشته ایمنی شناسی به مقطع تحصیلی و قوانین هر دانشگاه در کانادا بستگی دارد. هزینه زندگی در کانادا نیز موضوع مهم دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد. البته بخشی از آن را می توان با کار ضمن تحصیل در کانادا تامین نمود. هزینه زندگی در کانادا ماهانه حدودا 700$ تا 1300$ (دلار کانادا) می باشد.

بعد از اخذ پذیرش به منظور تحصیل در کانادا اخذ ویزای تحصیلی ضروری است که به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ یکی از مهم ترین این عوامل شرط سنی است. در حالی که بسیاری از دانشجویان فکر می کنند دریافت نامه پذیرش سخت ترین بخش فرآیند پیش از تحصیل در خارج از کشور است، دریافت ویزای دانشجویی می تواند حتی دشوارتر باشد؛ با این حال، محبوبیت کانادا، به دلیل حجم بالای متقاضیان، گرفتن ویزا را به طور قابل توجهی سخت می کند.

اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید، آیلتس آکادمیک می تواند به شما کمک کند تا به آنجا بروید. این محبوب ترین و پرمخاطب ترین آزمون مهارت انگلیسی در جهان است؛ اگر قصد دارید برای برنامه های مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد درخواست دهید، شرایط آیلتس برای ویزای دانشجویی کانادا الزامی است. در این مقاله راجع به رشته ایمنی شناسی در کانادا، هزینه های آن و سطح درآمد آن توضیحاتی ارائه شد. علاقمندان تحصیل یا کار در کانادا، ترکیه، مجارستان، آلمان، فرانسه، سوئد و غیره می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

سوالاتی که کارشناسان ما در خصوص رشته ایمنی شناسی در کانادا پاسخ داده اند عبارتند از:

  • هزینه رشته ایمنی شناسی در کانادا چگونه است؟ تحصیل در کانادا رایگان نیست و شهریه دانشگاه های این کشور، خصوصا دانشگاه های ممتاز آن مثل تورنتو، بالا می باشد. رشته ایمنی شناسی در کانادا شهریه ای حدود 20000$ تا 55000$ (دلار کانادا) در سال دارد. میزان دقیق شهریه رشته ایمنی شناسی به مقطع تحصیلی و قوانین هر دانشگاه در کانادا بستگی دارد. هزینه زندگی در کانادا نیز موضوع مهم دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد. البته بخشی از آن را می توان با کار ضمن تحصیل در کانادا تامین نمود.
  • کار ضمن تحصیل دانشجویان ایمنی شناسی در کانادا چگونه است؟ اگر مجوز تحصیل شما دارای شرایطی باشد که می گوید می توانید در دانشگاه یا خارج از دانشگاه کار کنید، ممکن است واجد شرایط کار در کانادا در حین تحصیل باشید. دانشجویان تمام وقت می توانند بدون نیاز به مجوز استخدام در موسسات خود کار کنند؛ دانشجویان بین المللی می توانند تا 20 ساعت در هفته در طول تحصیل و 40 ساعت در هفته در تعطیلات کار کنند.  آنها می توانند تقریباً 8$ تا 10$ (دلار کانادا) در هر ساعت درآمد کسب کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *