ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتین

رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتین

تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتین به گونه ای است که فرد می تواند در بازه زمانی کوتاهی خود را به این کشور برساند. در حال حاضر، آرژانتین یکی از کشورهای پرمتقاضی برای تحصیل در منطقه آمریکای لاتین به حساب می آید و به همین دلیل است که باید شرایط تحصیل در رشته های مختلف در این کشور را مورد بررسی خود قرار داد. فرایند تحصیل در این کشور بسیار ساده تر از برخی کشورهای شناخته شده دیگر است و به همین دلیل می توان انتظار داشت که افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد خود برای تحصیل انتخاب کنند چراکه از سوی دیگر، هزینه های زندگی در این کشور نیز برای دانشجویان بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان می توانند بدون فشار زیاد اقتصادی، دوره تحصیلی خود در این کشور را به پایان برسانند.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های مرتبط با علوم اقتصاد و همچنین گروه مدیریت است و به همین دلیل است که متقاضیان بسیار زیادی در سطح جهان پیدا کرده است. باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر آرژانتین یکی از کشورهایی است که از نظر آموزشی در سطح بسیار مناسبی قرار ندارند و نمی توان آن ها را در جمع بهترین های آمریکای لاتین قرار دارد. با همه این تفاسیر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتین خواهند پرداخت.

  • فرایند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتین چیست؟
  • آیا دانشگاه های آرژانتین از کیفیت بالایی برخوردار هستند؟
  • محدودیت های انتخاب آرژآنتین به عنوان مقصد تحصیلی چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در آرژانتین، در این کشور کار کرد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتین

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که آرژانتین در سطح آمریکای لاتین نیز در جمع برترین های جهان قرار ندارد ولی باید توجه داشت که در برخی از رشته های تحصیلی، دانشگاه های این کشور توانسته اند رتبه های مناسبی را به دست آورند. برای مثال در رشته بازرگانی بین الملل، داده ها نشان می دهد که دانشگاه بوینس آیرس در آرژانتین رتبه 201 را به دست آورده و در نتیجه به عنوان بهترین دانشگاه این کشور شناخته می شود و به همین دلیل است که نمی توان به راحتی به علاقمندان تحصیل در این رشته توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

در حال حاضر علاقمندان به این رشته نیازی به شرکت در آزمون های ورودی ندارند تا پذیرش خود در دانشگاه های آرژانتینی را به دست آورند و این مسئله خود یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشت. تحصیل در آرژانتین بدون در اختیار داشتن مدرک زبان امکان پذیر نیست و متقاضیان تحصیل در این کشور باید در هنگام ثبت درخواست پذیرش تحصیلی خود، مدرک زبان را نیز در اختیار داشته باشند. تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل تنها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این کشور امکان پذیر شده است و دانشجویان علاقمند به تحصیل در مقطع دکترا در این رشته باید کشور دیگری را برای تحصیل خود انتخاب کنند تا بتوانند به این خواسته دست پیدا کنند.

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتین

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتین

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که تحصیل در آرژانتین به همراه دارد، هزینه های بسیار اندکی است که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود در این کشور باید پرداخت کنند. این هزینه ها را به طور کلی می توان در دو دسته هزین هاهی زندگی و هزینه های مربوط به شهریه تقسیم کرد. شهریه دانشجویان در رشته بازرگانی بین الملل در حدود 250$ تا 1000$ (دلار) در سال است. دانشجویانی که در دانشگاه های دولتی آرژانتین تحصیل می کنند، هزینه های کمی برای تحصیل پرداخت می کنند و با توجه به این که هزینه های زندگی در این کشور نیز در حدود 200$ (دلار) در ماه است، دانشجویان کمترین دغدغه های مالی را در این کشور تجربه می کنند.

به طور کلی باید گفت که آرژانتین کشوری خاص برای تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی است و برخی از مهم ترین ویژگی هایی که دریافت ویزای تحصیلی آرژانتین به همراه دارد عبارتند از:

مهم ترین ویژگی هایی که دریافت ویزای تحصیلی آرژانتین

برترین موسسات برای تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتین

سالانه بیش از صدها دانشجوی بین المللی از نقاط مختلف جهان، به دلیل موسسات آموزشی پیشرفته در آرژانتین تحصیل رشته بازرگانی بین الملل را در این کشور انتخاب می کنند. برخی از مهمترین دانشگاه های آرژانتین برای تحصیل رشته بازرگانی بین الملل به شرح زیر می باشد:

برترین موسسات آموزشی برای تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتینتوضیحات
دانشگاه بوئنوس آیرسدانشگاه بین المللی بوئنوس آیرس قدیمی ترین دانشگاه این کشور برای تحصیل رشته بازرگانی بین الملل می باشد.
دانشگاه تورکواتواین موسسه یکی از برترین دانشگاه های آرژانتین است که سالانه بورسیه های تحصیلی متنوعی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.
دانشگاه لاپلاتادانشگاه لاپلاتا یکی از ارزانترین دانشگاه های آرژانتین برای تحصیل رشته بازرگانی بین الملل می باشد.

شرایط کار یک متخصص امور بازرگانی در آرژانتین

افرادی که آرژانتین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این فرصت را ندارند که در طول تحصیل در این کشور مشغول به کار شوند ولی باید توجه داشته باشند که در حال حاضر، پس از تحصیل می توانند به کار در این کشور مشغول شده و شرایط دریافت اقامت این کشور را به دست آورند. متوسط درآمد یک فرد فعال در حوزه تجارت بین الملل در این کشور در حدود 37000ARS (پزو آرژانتین) در ماه است که درآمدی بالاتر از سطح متوسط در این کشور به حساب می آید. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات کلیدی در خصوص رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتین

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتین پاسخ دهیم. برخی از کلیدی ترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • آیا اتباع کشورهای خارجی می توانند برای تحصیل رشته بازرگانی بین المللی در آرژانتین اقدام کنند؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که قصد ادامه تحصیل در رشته بازرگانی بین المللی در آرژانتین را دارند، با دریافت ویزای تحصیلی و مجوز اقامت این کشور می توانند مشغول به تحصیل شوند.
  • آیا امکان تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آرژانتین به زبان انگلیسی وجود دارد؟ بله، برخی از دانشگاه های بین المللی در آرژانتین، رشته بازرگانی بین الملل را به زبان انگلیسی به دانشجویان خارجی ارائه می دهند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *