ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در آفریقای جنوبی

رشته بازرگانی بین الملل در آفریقای جنوبی

بر خلاف باور بسیاری از افراد، تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آفریقای جنوبی می تواند امتیازهای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. در حال حاضر کشورهای زیادی در تلاش هستند تا در رشته های مرتبط با علوم اقتصادی شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کنند و آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که در این زمینه پیشرفت قابل توجهی داشته است. دانشگاه های این کشور در حال حاضر در رشته بازرگانی بین الملل جایگاه بسیار مناسبی را در اختیار گرفته اند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان به راحتی بتوانند پذیرش خود را از دانشگاه های برتر این کشور دریافت کنند و در اختیار داشتن یک رزومه درخور برای دانشجویان الزامی است.

محدودیت های کمی برای تحصیل در آفریقای جنوبی وجود دارد و به همین دلیل است که می توان این کشور را به برخی از افراد برای تحصیل خود پیشنهاد کرد ولی باید در نظر داشت که شرایط زندگی در این کشور اگرچه در قاره آفریقا بسیار عالی به حساب می آید اما در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان شرایط خوبی ندارد. در شرایط کنونی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آفریقای جنوبی پرداخته اند تا علاقمندان به این رشته و کشور بتوانند با آگاهی بیشتری در این مسیر گام بردارند.

  • شرایط تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در آفریقای جنوبی چیست؟
  • محدودیت های تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های آفریقای جنوبی برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • شرایط مالی دانشجویان رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چگونه است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در این کشور به عنوان یک متخصص و کارشناس امور بازرگانی کار کرد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که کمتر مورد توجه علاقمندان به تحصیل و زندگی در خارج از کشور قرار می گیرد اما برای بسیاری از افراد با توجه به شرایط خاصی که در این کشور وجود دارد، بسیار ایده آل است. برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل، دانشگاه های تراز اول زیادی در این کشور وجود دارد که می توان آن ها را به عنوان سکوی پرتاب خود برای آینده در نظر گرفت.

برخی از مهم ترین دانشگاه های آفریقای جنوبی برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های آفریقای جنوبی برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل

در شرایط کنونی، دانشجویان برای ورود به رشته بازرگانی بین الملل نیازی به دریافت پذیرش از طریق آزمون ورودی نخواهند داشت و این مسئله برای بسیاری از افراد یک امتیاز بزرگ به حساب می آید. از طرفی آن ها می توانند در مقاطع مختلف آموزشی در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شده و از این طریق به خواسته های خود دست پیدا کنند. جدول زیر بازه زمانی مورد نیاز برای دریافت مدرک تحصیلی در رشته بازرگانی بین الملل در این کشور را نشان می دهد.

مقطع تحصیلیحداقل زمان مورد نیاز برای دریافت مدرک
کارشناسی3 سال
کارشناسی ارشد2 سال
دکترا3 سال

دانشجویان خارجی که قصد تحصیل در آفریقای جنوبی را دارند، باید با توجه به خواست دانشگاه، مدرک زبان متفاوتی را ارائه کنند اما در اکثر دانشگاه های این کشور، امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد و این خود یکی از عواملی است که می تواند برای دانشجویان خارجی بسیار حائز اهمیت باشد.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آفریقای جنوبی

افرادی که قصد مهاجرت به آفریقای جنوبی را دارند باید در نظر بگیرند که پرداخت هزینه های تحصیلی در این کشور کار چندان دشواری نیست و در اکثر مقاطع و دانشگاه های این کشور، می توان با هزینه های نسبتا کمی به ادامه تحصیل مشغول شد و این خود یکی از امتیازهای بزرگ برای تحصیل در این کشور به حساب می آید.

جدول زیر، متوسط هزینه های مربوط به تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در آفریقای جنوبی را به تصویر می کشد:

مقطع تحصیلیهزینه به دلار
کارشناسی1100$ تا 3200$
کارشناسی ارشد1500$ تا 2100$

علاوه بر این، دانشجویان باید به هزینه های زندگی خود در این کشور نیز توجه کافی داشته باشند و این عاملی است که به شدت تحت تاثیر شهر محل زندگی افراد قرار می گیرد. دانشجویان خارجی برای زندگی در شهرهای مختلف این کشور ممکن است به حدود 350$ تا 700$ (دلار) در ماه نیاز داشته باشند که بخش عمده آن از طریق کارهای دانشجویی قابل تامین است.

شرایط کار کارشناس بازرگانی در آفریقای جنوبی

با پایان یافتن دوره تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل، فرد این فرصت را خواهد داشت که در همین کشور به کار مشغول شود چراکه نرخ بیکاری در آن نشان می دهد که آفریقای جنوبی به شدت به نیروی کار متبحر و متخصص نیاز دارد. در حال حاضر کارشناسان امور تجارت و بازگانی در این کشور در حدود 25500ZAR (راند) در ماه درآمد کسب می کنند که در این صورت می توان گفت که درآمد مناسبی در این کشور به حساب می آید. برای این که بتوانید به راحتی در بهترین کشورهای جهان برای تحصیل خود اقدامات لازم را انجام دهید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *