ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در اتریش

رشته بازرگانی بین الملل در اتریش

شرایط دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در اتریش به گونه ای است که این کشور را در جمع کشورهای برتر قرار نمی دهد. دانشگاه های اتریش در بسیاری از رشته های تحصیلی شرایط بسیار مناسبی دارند و دانشجویان زیادی را از سراسر جهان جذب کرده اند و به همین دلیل است که تمایل به تحصیل در این کشور بسیار زیاد است. افرادی که اتریش را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید مراحل پیوسته ای را طی کنند تا امکان ادامه تحصیل آن ها به صورت قانونی فراهم شود و به همین دلیل است که کسب اطلاعات در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های تحصیلی وابسته به گروه مدیریت و اقتصاد است و به همین دلیل است که در سال های اخیر اهمیت این رشته به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر این رشته در جمع رشته های پر متقاضی جهان قرار دارد و به همین دلیل است که در بسیاری از دانشگاه های جهان، برای پذیرش دادن به دانشجویان، آزمون های ورودی در نظر گرفته شده است تا بهترین متقاضیان بتوانند وارد دانشگاه شوند و کرسی های دانشگاهی را به دست آورند. به دلیل توجه به همین موضوع است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اتریش به عنوان یکی از کشورهای پرمتفاضی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اتریش چیست؟
  • بهترین دانشگاه های اتریش برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • شرایط مالی دانشجویان این رشته در اتریش چگونه است؟
  • فرایند رسیدن به کار پس از تحصیل در اتریش چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اتریش

در حال حاضر رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های پرمتقاضی برای تحصیل به حساب می آید و به همین دلیل است که رسیدن به پذیرش در این رشته چندان ساده نیست. در اتریش، دانشگاه های زیادی این رشته را ارائه می کنند و تلاش بر آن است تا متقاضیانی جذب این رشته شوند که از علمی شرایط بهتری داشته باشند. به این منظور برخی از دانشگاه های این کشور آزمون های ورودی برای متقاضیان در نظر گرفته اند و افرادی می توانند این مسیر را با موفقیت طی کنند که در این آزمون ها عملکرد بهتری داشته باشند.

دانشگاه های اتریش اکثرا این رشته را به زبان آلمانی ارائه می کنند و به طور کلی می توان گفت که مهاجرت به اتریش از طریق کار یا تحصیل به زبان آلمانی در سطح B2 نیاز خواهد داشت. در طول دوره تحصیل رشته بازرگانی بین الملل دانشجویان در مقطع کارشناسی تنها 3 سال به ادامه تحصیل خواهند پرداخت و پس از آن می توانند وارد مقاطع بالاتر یا بازار کار شوند.

دانشگاه های برتر اتریش در رشته بازرگانی بین الملل

در اتریش دانشگاه های زیادی رشته بازرگانی بین الملل را ارائه می کنند اما درصد قابل توجهی از آن ها در جمع دانشگاه های برتر اروپایی در این رشته به حساب نمی آیند. در حال حاضر برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل عبارتند از:

دانشگاه های برتر اتریش در رشته بازرگانی بین الملل

برخی از این دانشگاه ها را نمی توان به افرادی که رزومه قوی در اختیار دارند توصیه کرد و این چالشی است که تحصیل در این کشور می تواند در رشته بازرگانی بین الملل به همراه داشته باشد.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اتریش

یکی از مهم ترین چالش هایی که دانشجویان ایرانی در خارج از کشور با آن روبرو می شوند، تامین هزینه های تحصیل در این کشور است. دانشجویانی که تمکن مالی کافی در اختیار نداشته باشند، شانسی برای دریافت ویزای تحصیلی اتریش نخواهند داشت و در نتیجه امکان تحصیل در این کشور را نخواهد داشت.

در حال حاضر اتریش برای تحصیل در دانشگاه های دولتی خود هزینه های کمی را در نظر گرفته اند و دانشجویان می توانند با در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 2500€ (یورو) در سال به راحتی شهریه خود را پرداخت کنند و نیازی به دریافت بورسیه تحصیلی نیز در این کشور احساس نمی شود. در سوی دیگر نیز هزینه های زندگی در این کشور پیشرفته قرار دارد که دانشجویان با توجه به شرایط و سبک زندگی خود باید در حدود 850€ تا 1100€ (یورو) در اختیار داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اتریش

شرایط کار یک فعال عرصه بازرگانی در اتریش

باید در نظر داشت که در حال حاضر فعالیت در حوزه بازرگانی در اتریش می تواند شرایط بسیار مناسبی را برای فرد ایجاد کند و یکی از اصلی ترین دلایل بیان چنین جمله ای، متوسط درآمد بالای این افراد در این کشور است. در حال حاضر یک فرد فعال در حوزه بازرگانی، در حدود 5180€ (یورو) در ماه است که در مقایسه با متوسط درآمد در این کشور سطح بسیار مناسبی به نظر می رسد. اگرچه تحصیل در اتریش چندان از نظر علمی مناسب نیست اما می توان گفت که در حوزه کاری شرایط بسیار مناسبی دارد. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرت به کشورهای مطرح جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *