ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در استرالیا

رشته بازرگانی بین الملل در استرالیا

در حال حاضر تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در استرالیا یک فرصت کم نظیر برای ارتقای کیفیت رزومه فردی به حساب می آید. سال های طولانی است که استرالیا به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل به حساب می آید و افراد زیادی حتی مدت های طولانی در صف سفارت این کشور می مانند تا به خواسته های مهاجرتی خود در این زمینه دست پیدا کنند. کیفیت بالای تحصیل تنها یکی از دلایل تمایل به این کشور است و دانشجویان می توانند در این کشور به کیفیت بالای آموزش، استفاده از ویزای همراه، شانس دریافت بورسیه و تقویت رزومه تحصیلی و حتی کاری خود نیز دست پیدا کنند.

رشته بازرگانی بین الملل به عنوان یکی از رشته های مرتبط با گروه اقتصاد در سطح جهانی از جمله کشور کانگروها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل می توان این کشور را در جمع اصلی ترین گزینه های تحصیل در این رشته معرفی کرد. از آن جا که متقاضیان زیادی برای تحصیل در این رشته وجود دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در استرالیا خواهند پرداخت و به سوالاتی که در این زمینه مطرح می شوند، پاسخ می دهند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در استرالیا چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ارائه کننده این رشته در استرالیا کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در استرالیا، در این کشور کار کرد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در استرالیا

افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل را دارند، به راحتی می توانند استرالیا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند چراکه کیفیت آموزش در این کشور در سطح بسیار بالایی قرار دارد و دانشجویان با آسودگی خاطر می توانند رزومه تحصیلی خود را تا حد زیادی تقویت کنند. رشته بازرگانی بین الملل در سطوح مختلف دانشگاهی در این کشور ارائه می شود و در جدول زیر مشخص شده است که دانشجویان برای تحصیل در این کشور، باید چه مدت به ادامه تحصیل بپردازند.

مقطع تحصیلیحداقل بازه زمانی مورد نیاز برای دریافت مدرک
کارشناسی7 ترم
کارشناسی ارشد4 ترم
دکترای تخصصی6 ترم

ورود به رشته بازرگانی بین الملل، فرایند رسیدن به کار را نیز برای دانشجویان بسیار تقویت می کند و این یکی از مهم ترین ویژگی های ویزای تحصیلی استرالیا است که می تواند امکان کار در همین کشور را نیز ایجاد کند.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در استرالیا

دانشگاه های استرالیا در اکثر رشته های تحصیلی جایگاه بسیار مناسبی را به دست آورده اند و همین شرایط برای تحصیل در این رشته نیز وجود دارد. افرادی که قصد تحصیل در استرالیا را دارند می توانند بیش از 20 دانشگاه را برای تحصیل در این رشته انتخاب کنند و این آزادی عمل در انتخاب دانشگاه می تواند برای افراد با رزومه های مختلف تحصیلی بسیار حائز اهمیت باشد.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در استرالیا عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در استرالیا

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در استرالیا

باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر استرالیا یکی از گران ترین کشورهای جهان برای تحصیل شهروندان خارجی به حساب می آید اما باید به این نکته اشاره کرد که افراد زیادی در این کشور می توانند از کمک هزینه های مالی استفاده کنند و این کمک هزینه ها عبارتند از:

  • کمک هزینه پرداخت شهریه
  • وام های دانشجویی
  • بورسیه تحصیلی
  • فاند کامل

با این وجود، افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند، باید پیش از ورود به این کشور، هزینه های زندگی و تحصیل خود را به صورت کامل بررسی کنند و تمکن مالی کافی برای پرداخت آن ها را داشته باشند. در حال حاضر تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در استرالیا برای دانشجویان خارجی در حدود 16200$ تا 19800$ (دلار) در سال است و دانشجویان باید با توجه به شهر محل اقامت خود، هزینه های زندگی را نیز محاسبه کنند چراکه این هزینه ها می تواند از 16000$ تا 30000$ (دلار استرالیا) در سال متغیر باشد. شانس کار ضمن تحصیل در این کشور می تواند به دانشجویان کمک کند تا بخش عمده هزینه های زندگی خود در این کشور را از همین طریق تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در استرالیا

شرایط کار یک کارشناس امور بازرگانی در استرالیا

افرادی که تحصیل خود را در استرالیا به پایان ببرند، می توانند برای مدت 2 سال در این کشور اقامت داشته باشند و این زمان کافی برای به دست آوردن تجربه کار در این کشور است چراکه فرد می تواند از این طریق امتیازهای اضافه در سیستم امتیازبندی کار در استرالیا را به دست آورده و از این طریق به سادگی به اقامت دائمی این کشور نیز دست پیدا کند. یک کارشناس امور بازرگانی در این کشور در حدود 148000$ (دلار استرالیا) در سال درآمد کسب می کند که می تواند یک درآمد ایده آل برای زندگی در این کشور به حساب آید. شما نیز در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *