ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در اسلواکی

رشته بازرگانی بین الملل در اسلواکی

تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اسلواکی برای افرادی مناسب است که قصد تحصیل در حوزه شنگن با رزومه متوسط را دارند. باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر اسلواکی یکی از کشورهایی است که در حوزه شنگن قرار دارد اما دانشگاه های آن در رقابت با سایر دانشگاه های این منطقه کیفیت بسیار ضعیف تری دارند و به همین دلیل است که کمتر شنیده می شود که فردی برای تحصیل قصد مهاجرت به اسلواکی را دارد. با این وجود، مراحل دریافت ویزای تحصیلی این کشور نسبتا ساده تر است و فرد برای رسیدن به این خواسته با چالش های کمتری روبرو خواهد بود.

در رشته بازرگانی بین الملل عوامل مختلفی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به همین دلیل است که فرد پس از این که در این رشته فارغ التحصیل شد، می تواند در صنایع مختلف و پست های حرفه ای متفاوت مشغول به کار شود. وجود چنین فرصت های مختلفی برای کار در این حوزه سبب شده است تا تمایل برای تحصیل در آن به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند و از همین رو است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اسلواکی به عنوان یکی از کشورهای نه چندان مطرح اروپایی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اسلواکی چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های این کشور برای ارائه این رشته کدامند؟
  • هزینه های تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار پس از تحصیل در اسلواکی چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اسلواکی

افرادی که اسلواکی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، معمولا رزومه های قدرتمندی در اختیار ندارند و از همین رو است که به دانشجویان دارای رزومه های قوی توصیه می شود تا کشورهای دیگری را برای تحصیل خود انتخاب کنند. محدودیت های کمی که تحصیل در این کشور به همراه دارد سبب شده است تا اسلواکی به مقصدی مناسب برای تحصیل بسیاری تبدیل شود اما فرد باید پیش از انتخاب این کشور به عنوان مقصد نهایی خود، تحقیقات کاملی را در این زمینه انجام دهد.

برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل، دانشجویان گزینه های زیادی را پیش روی خود نخواهند داشت و می توانند از میان گزینه های موجود که تقریبا انگشت شمار هستند یکی را انتخاب کنند. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در اسلواکی عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین المللی در اسلواکی

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اسلواکی نیز شباهت های زیادی به اکثر کشورهای جهان دارد و دانشجویان می توانند برای تحصیل در این کشور در مقطع کارشناسی یک دوره 3 ساله، کارشناسی ارشد 2 ساله و دکترا یک دوره 3 ساله را پشت سر بگذارند. در حال حاضر یکی از مزیت های مهاجرت به اسلواکی از طریق تحصیل آن است که دانشجویان می توانند در تمامی مقاطع به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل مشغول شوند و این یک امتیاز ویژه برای بسیاری از افراد تلقی می شود. هزینه های مقرون به صرفه ای که تحصیل در این کشور به همراه دارد نیز یکی دیگر از برگ برنده هایی است که دانشجویان خارجی در اسلواکی خواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اسلواکی

افرادی که اسلواکی را برای ادامه تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند، هزینه های کمی را باید پرداخت کنند. فرصت کار ضمن تحصیل در این کشور سبب شده است تا دانشجویان بتوانند هزینه های زندگی خود در این کشور را تا حد زیادی تامین کنند و در نتیجه دغدغه های اصلی آن ها به سمت تامین هزینه های تحصیل (شهریه) در این کشور باشد.

در اسلواکی دریافت بورسیه تحصیلی به سادگی امکان پذیر نمی شود و به همین دلیل است که دانشجویان باید تلاش کنند تا پیش از ورود به این کشور، تمکن مالی خود را با هزینه های تحصیل در این کشور تطابق دهند و در صورتی که در این زمینه با مشکلاتی روبرو هستند، کشورهای دیگر یا راهکارهای دیگری را در نظر بگیرند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اسلواکی

در جدول زیر، اطلاعاتی در این رابطه ارائه شده است:

مبلغ به یورونوع هزینه/ درآمد سالیانه
2000€ تا 3500€شهریه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل
3600€هزینه های زندگی روزمره
2800€ تا 3500€درآمد حاصل از کار دانشجویی
2600€ تا 3600€مبلغ مورد نیاز کلی

شرایط کار یک کارشناس امور بازرگانی در اسلواکی

افرادی که قصد دارند تا اقامت یکی از کشورهای حوزه شنگن را به دست آورند، باید راهکارهای مختلفی که در این مسیر وجود دارد را مورد بررسی قرار دهند و یکی از آن ها، ورود به کشورهای این منطقه با استفاده از ویزای تحصیلی است. افرادی که دوره تحصیلی خود در اسلواکی را با موفقیت به پایان برده باشند، قادر خواهند بود تا در همین کشور به کار مشغول شوند و از این طریق اقامت به دست آورند. یک کارشناس امور بازرگانی در این کشور در حدود 1800€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند که از این طریق می توان آن را در دسته افرادی قرار داد که در اسلواکی درآمدی خوب و در اروپا درآمدی ضعیف دارند. شما نیز در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *