ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در اسپانیا

رشته بازرگانی بین الملل در اسپانیا

رشته بازرگانی بین الملل در اسپانیا یکی از رشته های مرتبط با گروه مدیریت و اقتصاد است که می تواند در آینده کاری شخص نقشی مهم داشته باشد. در حال حاضر تجارت بین المللی یکی از مهم ترین گرایش هایی است که در گروه اقتصاد ارائه می شود و به همین دلیل است که افراد زیادی تمایل دارند تا در همین رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند و در نتیجه بتوانند آینده شغلی مناسبی را برای خود ایجاد کرده و از سطح درآمد بالایی بهره ببرند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که اسپانیا به دلیل شرایط مناسبی که در زمینه تحصیل ایجاد کرده است، یکی از کشورهای مهم در سطح جهان به حساب می آید.

رشته بازرگانی بین الملل در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه دارای ظرفیت های پذیرش است و به همین دلیل می توان گفت که دانشجویان در تمامی مقاطع شانس بالایی برای دریافت پذیرش در این رشته خواهند داشت. از طرفی دیگر، به دلیل شباهت هایی که میان این رشته با بسیاری از رشته های اقتصادی وجود دارد، دانشجویان می توانند در مقطع کارشناسی ارشد، با تغییر گرایش خود وارد دوره های مربوط به این رشته شوند. به دلیل جایگاه بسیار مناسبی که این رشته در میان متقاضیان تحصیل در خارج از کشور دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اسپانیا خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های اسپانیا برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • فرایند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل چگونه به ورود به بازار کار کمک می کند؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اسپانیا

افرادی که قصد تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل را دارند، باید مدرک دیپلم 12 ساله خود را به دست آورده باشند. یکی از مزیت های انتخاب این رشته آن است که دانشجویان می توانند در اکثر رشته های دبیرستانی مدرک خود را دریافت کرده و سپس برای دریافت پذیرش از دانشگاه های اسپانیا در رشته بازرگانی بین الملل اقدامات لازم را انجام دهند.

طول دوره تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در مقطع کارشناسی در اسپانیا 3 ساله است و اکثر دانشگاه های این کشور زبان اسپانیایی را به عنوان زبان رسمی تحصیل در این کشور می شناسند. در مقاطع بالاتر اما دریافت پذیرش در رشته بازرگانی بین الملل به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است و دانشجویان می توانند این رشته را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته بازرگانی بین الملل در اسپانیا

در حال حاضر نمی توان گفت که دانشگاه های اسپانیا در سطح اروپا در دسته دانشگاه های درجه اول به حساب می آیند اما باید به این نکته اشاره داشت که در سطح بین المللی، برخی از دانشگاه های این کشور توانسته اند رتبه های بسیار عالی را به دست آورند. در تصویر زیر می توان بهترین دانشگاه های اسپانیا برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل را مشاهده کرد.

معرفی دانشگاه های برتر رشته بازرگانی بین الملل در اسپانیا

در چنین شرایطی می توان به این نکته اشاره کرد که متقاضیان تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل به راحتی می توانند مهاجرت به اسپانیا را انتخاب کرده و با کیفیت بالا به تحصیل در دانشگاه های یاد شده بپردازند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی است که هزینه های نسبتا کمی برای تحصیل دارد و به همین دلیل است که افراد زیادی می تاونند این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. دانشجویان در اسپانیا شانس زیادی برای دریافت بورسیه تحصیلی نخواهند داشت و به همین دلیل است که فرد باید تمامی هزینه های خود را شخصا پرداخت کند. در حال حاضر برای تحصیل در اسپانیا، دانشجویان به حدود 2200€ تا 3400€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت تا شهریه خود را به طور کامل پرداخت کنند.

از سوی دیگر باید به این نکته اشاره داشت که دانشجویان باید هزینه های زندگی خود در این کشور را نیز در نظر داشته باشند که خارج از شهرهای مادرید و بارسلون کمتر از 800€ (یورو) در ماه است. دانشجویان می توانند در کشور اسپانیا به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند و از این طریق هزینه های زندگی خود را تامین کنند و در نتیجه تنها دغدغه آن ها، تامین هزینه های تحصیل در این کشور خواهد بود.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اسپانیا

شرایط کار در محیط بازرگانی در اسپانیا

افرادی که در حوزه بازرگانی بین الملل مدرک تحصیلی خود را دریافت می کنند، این فرصت را خواهند داشت که وارد بازار کار در این کشور شوند. باید به این نکته توجه داشت که بازگانان می توانند درآمدهای بسیار زیادی در اختیار داشته باشند اما افرادی که در این حوزه به عنوان نیروی کار فعالیت می کنند، در اسپانیا درآمدی در حدود 2600€ (یورو) به دست خواهند آورد که درآمدی در سطح متوسط در این کشور به حساب می آید. شما نیز در صورتی که تمایل به تحصیل در بهترین کشورهای جهان یا به دنبال راهی برای کار در خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *