ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در امارات

رشته بازرگانی بین الملل در امارات

تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در امارات نه تنها در آسیا، بلکه در خاورمیانه نیز جز گزینه های ایده آل به حساب نمی آید. رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های بسیار ایده ال برای دانشجویان به حساب می آید و در اکثر کشورهای جهان دارای جایگاه بسیار ویژه ای است. افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که در بازارهای کار جهانی جایگاه بسیار مناسبی پیدا کنند و به همین دلیل است که تمایل برای ادامه تحصیل در این رشته در سطح بسیار بالایی قرار دارد. افرادی که در رشته بازرگانی بین الملل مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشند، به راحتی می توانند در صنایع مختلف خصوصی و دولتی به کار مشغول شوند و این یکی از امتیازهایی است که تحصیل در این کشور به همراه خواهد داشت.

امارات یکی از کشورهایی است که به شدت مورد توجه ایرانی ها قرار دارد و باید در نظر داشت که دلیل اصلی این تمایل، شرایط مناسبی است که کار در این کشور به همراه خود دارد. در شرایط کنونی اما باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در این کشور برای ایرانی ها از نظر مالی می تواند یکی از پرهزینه ترین روش های مهاجرتی به خارج از کشور باشد. با همه این تفاسیر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در امارات متحده عربی پرداخته و به سوالاتی که در این زمینه مطرح می شود، پاسخ گفته اند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در امارات چیست؟
  • بهترین دانشگاه های اماراتی برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • بهترین راه برای کار در حوزه تجارت بین المللی در امارات، تحصیل در این کشور است؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در امارات

افرادی که امارات متحده عربی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، نیازی به رزومه های بسیار قدرتمند نخواهند داشت چراکه سطح دانشگاه های این کشور، مخاطبین کمی را به سمت خود جذب می کند. از طرفی هزینه های بالای تحصیل در این کشور نیز سبب می شود تا کمتر کسی توانایی تحصیل در این کشور را داشته باشد.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های تحصیلی است که در 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود و افراد می توانند برای تحصیل ساده تر خود در این کشور، به زبان انگلیسی ادامه تحصیل دهند. برای دریافت پذیرش از دانشگاه های امارات در رشته بازرگانی بین الملل، آزمون ورودی در نظر گرفته نشده است و دانشجویان با رزومه تحصیلی خود و با استفاده از یک مدرک زبان در سطح نمره 6 آیلتس می توانند پذیرش اولیه خود را از دانشگاه های این کشور دریافت کنند.

در حال حاضر بهترین دانشگاه های اماراتی برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل عبارتند از:

برترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در امارات

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در امارات

افرادی که قصد تحصیل در امارات متحده عربی را دارند، باید از تمکن مالی بسیار بالایی برخوردار باشند چراکه اولا هزینه های تحصیل در این کشور بسیار بالا است و در مرحله دوم امکان دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور وجود ندارد. دانشجویان خارجی برای این که بتوانند در رشته بازرگانی بین الملل به ادامه تحصیل در دانشگاه های امارات مشغول شوند، بسته به حجم دروس انتخابی و همچنین دانشگاه خود، باید هزینه ای در حدود 16500$ تا 28000$ (دلار) در سال را در اختیار داشته باشند تا شهریه خود را به صورت کامل پرداخت کنند.

یکی دیگر از محدودیت هایی که مهاجرت به امارات برای تحصیل ایجاد می کند، عدم امکان کار ضمن تحصیل در این کشور برای دانشجویان خارجی است و از همین رو است که فرد باید هزینه های زندگی خود در این کشور را نیز شخصا پرداخت کند. در حال حاضر می توان گفت که برای زندگی در امارات به بودجه ای در حدود 850$ تا 1200$ (دلار) در ماه نیاز خواهد بود که نشان از آن دارد که امارات یکی از پرهزینه ترین کشورهای جهان برای تحصیل به حساب می آید.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در امارات

شرایط کار یک بازرگان در امارات

در صورتی که فردی در رشته بازرگانی بین الملل مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشد، این فرصت را خواهد داشت که در یک بازه زمانی کوتاه مدت، شغل مناسبی در امارات برای خود پیدا کند چراکه این کشور به ویژه در شهرهای دبی و ابوظبی به شدت به مسئله تجارت بین الملل اهمیت داده است. یک کارشناس امور بازرگانی در امارات می تواند 30400AED (درهم امارات) در ماه درآمد داشته باشد و زندگی با کیفیتی را در این کشور برای خود ایجاد کند. رسیدن به پست های مدیریتی در این حوزه می تواند درآمد فرد را تا دوبرابر این مبلغ نیز افزایش دهد. با این وجود، امارات نمی تواند گزینه ایده الی برای تحصیل باشد و به همین دلیل است که توصیه می شود تا قبل از انتخاب مقصد نهایی خود برای تحصیل، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *