ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در اندونزی

رشته بازرگانی بین الملل در اندونزی

تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اندونزیبرای علاقمندان به زندگی در شرق آسیا با رزومه های سطح متوسط می تواند ایده ال باشد. باید به این نکته اشاره داشت که اندونزی یکی از کشورهای در حال توسعه در جهان به حساب می آید و به همین دلیل انتخاب این کشور می تواند آینده ای مبهم برای فرد ایجاد کند. افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، ممکن است بتوانند در همین کشور شرایط ایده آلی را پیدا کنند اما نمی توان در رابطه با آن نظری قطعی ارائه کرد. در اندونزی دانشگاه های پرشماری وجود دارد و به همین دلیل علاقمندان به تحصیل در این کشور، باید رتبه رشته مورد نظر خود را در دانشگاه های مختلف این کشور مورد بررسی قرار دهند.

در حال حاضر رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های پرکاربرد در جهان امروز به حساب می آید و افرادی که قصد تحصیل در این رشته را دارند، باید موارد مختلفی را مد نظر قرار دهند که یکی از مهم ترین آن ها، کیفیت آموزشی دانشگاهی است که قصد درخواست پذیرش از آن را دارند. به منظور ارائه آگاهی بیشتر در همین زمینه، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اندونزی پرداخته و به سوالاتی که ممکن است در این زمینه مطرح شوند، پاسخ داده اند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اندونزی چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های اندونزی رتبه های مناسبی در سطح جهان دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اندونزی چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان دانشجوی خارجی، پس از تحصیل به کار در این کشور مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اندونزی

در سال های اخیر، تمایل به تحصیل در کشورهای آسیای شرقی در میان ایرانی ها به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و اندونزی نیز می تواند یکی از کشورهایی باشد که علاقمندان بسیاری را به خود جلب می کند. دانشجویان خارجی در اندونزی روند نسبتا ساده ای را برای دریافت پذیرش در رشته های مختلف از جمله بازرگانی بین الملل خواهند داشت چراکه دانشگاه های پرشماری در این کشور وجود دارد و به همین دلیل دسترسی به رشته های مختلف در این کشور ساده است.

علاقمندان به رشته بازرگانی بین الملل، می توانند در مقاطع مختلف تحصیلی در اندونزی به زبان انگلیسی دوره خود را آغاز و به انجام برسانند و این خود یکی از مهم ترین امتیازاتی است که انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی می تواند به همراه داشته باشند. دانشجویان خارجی برای ورود به دانشگاه های اندونزی نیازی به شرکت در آزمون های ورودی نخواهند داشت و این نیز برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اندونزی حائز اهمیت است.

معرفی دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در اندونزی

اندونزی یکی از کشورهایی است که دانشگاه های پرشماری را در خود جای داده است و به همین دلیل متقاضیان تحصیل در این کشور باید به دقت روند و همچنین رتبه دانشگاه های رشته مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهند. در حال حاضر دانشگاه های اندونزی در رشته بازرگانی بین الملل رتبه های متوسطی را در اختیار دارند و برخی از از مهم ترین آن ها در این رشته عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در اندونزی

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اندونزی

در حال حاضر اندونزی برای تحصیل یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت جهان است اما باید در نظر داشت که در مجموع دانشجویان به بودجه نسبتا زیادی نیاز خواهند داشت تا بتوانند شرایط استانداردی در این کشور داشته باشند. متوسط هزینه های تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل برای دانشجویان خارجی در این کشور در حدود 2800$ تا 4200$ (دلار) در سال است که به نسبت کشورهای آسیای شرقی هزینه ای کم به حساب می آید.

با این حال دانشجویان برای زندگی در این کشور به طور تقریبی به حدود 9600$ تا 13000$ (دلار) در سال نیاز خواهند داشت و به این دلیل که امکان کار کردن ضمن تحصیل در این کشور وجود ندارد، تمام این هزینه ها باید توسط خود دانشجو تامین شود. دانشگاه های اندونزی شرایطی را برای دریافت بورسیه پیش روی دانشجویان قرار داده اند اما نمی توان به راحتی گفت که این بورسیه ها در دسترس قرار خواهند گرفت.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در اندونزی

شرایط کار یک کارشناس امور بازرگانی در اندونزی

افرادی که مدرک خود را در رشته بازرگانی بین الملل دریافت می کنند، این فرصت را خواهند داشت که پس از تحصیل، به عنوان نیروی کار در این کشور اقامت به دست آورند و این مسئله می تواند برای برخی یک ارزش اضافه ایجاد کند. یک کارشناس امور بازرگانی در اندونزی به طور متوسط، درآمدی در حدود 1900000IDR (روپیه) در اختیار داشته باشد که درآمدی ایده آل برای زندگی در این کشور به حساب می آید.

اندونزی را نمی توان به عنوان یکی از کشورهای برتر جهان برای تحصیل دانست ولی برای برخی از افراد می تواند به یک گزینه ایده آل تبدیل شود. در صورتی که به دنبال بهترین فرصت های کاری و تحصیلی در خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *