ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در بلاروس

رشته بازرگانی بین الملل در بلاروس

افرادی که قصد مهاجرت آسان از طریق تحصیل در رشته ای ارزشمند را دارند، می توانند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلاروس را انتخاب کنند. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر بلاروس یکی از کشورهایی است که کیفیت زندگی در آن چندان بالا نیست و افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که کیفیت آموزش در این کشور نیز فاصله زیادی با استانداردهای بین المللی دارد و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افراد زیادی بتوانند در این کشور به ادامه تحصیل در این رشته بپردازند.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های تحصیلی وابسته به گروه علوم اقتصاد است و به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند تا در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند. آینده شغلی مناسب و همچنین جایگاه ویژه ای که این رشته در میان سایر رشته ها دارد سبب شده است تا تقاضا برای دریافت پذیرش در آن به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های زیادی در سطح جهان برای اعطای پذیرش به دانشجویان خارجی در این رشته آزمون های ورودی را در نظر گرفته اند و همین مسئله سبب شده است تا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلاروس پرداخته و آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلاروس چیست؟
  • چه کسانی شانس بیشتری برای دریافت پذیرش رشته بازرگانی بین الملل در این کشور دارند؟
  • هزینه های مربوط به تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چیست؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در بلاروس، در این کشور به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلاروس

افرادی که قصد تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که بلاروس یکی از کشورهایی است که با کیفیت نسبتا پایین این رشته را ارائه می کنند و بسیاری از دانشگاه های ایرانی توانسته اند رتبه های بهتری را در این رشته به دست آورند. در چنین شرایطی نمی توان به همگان توصیه کرد تا بلاروس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند چراکه در حقیقت قدم گذاشتن در این مسیر، یک گام رو به عقب به حساب می آید.

دانشگاه های بلاروس در رتبه بندی جهانی در رشته بازرگانی بین الملل نتوانسته اند جایگاهی در اختیار داشته باشند و این خود یکی از بزرگ ترین محدودیت هایی است که انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی می تواند به همراه داشته باشد. بسیاری از افرادی که رزومه های تحصیلی دارند، می توانند با تحقیقات بیشتر در این زمینه، مهاجرت منطقی تری را سپری کنند. در حال حاضر شاید بتوان گفت که تنها امتیازی که تحصیل در بلاروس می تواند به همراه داشته باشد آن است که فرد قادر خواهد بود که در این کشور به زبان انگلیسی نیز به ادامه تحصیل مشغول شده و آموزش با کیفیت مشابه را نیز تجربه کند.

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلاروس

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلاروس

آنچه که سبب شده است تا مهاجرت به بلاروس برای بسیاری از افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شود، هزینه های بسیار کمی است که دانشجویان در این کشور پرداخت می کنند. با این وجود اگر هزینه های تحصیل در یک کشور مد نظر باشد، باید به این نکته اشاره کرد که کشورهای زیادی در جهان وجود دارند که با هزینه های کمتر یا مشابه با آن، امکان تحصیل در رشته های مختلف از جمله بازرگانی بین الملل را به دانشجویان خارجی می دهند.

تصویر زیر مقایسه ای میان هزینه های تحصیل در کشورهای مختلف جهان در رشته بازرگانی بین الملل با کشور بلاروس را نشان می دهد.

مقایسه هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل و سایر کشورها

هزینه های زندگی در بلاروس درر حدود 200$ تا 300$ (دلار) در ماه است و دانشجویان می توانند به طور پیوسته و برای 20 ساعت در هفته در این کشور به کار دانشجویی مشغول شده و این هزینه ها را به صورت کامل پرداخت کنند. در شرایط کنونی می توان بلاروس را ارزان دانست اما کشورهای مقرون به صرفه تری در جهان وجود دارد.

شرایط کار یک متخصص بازرگانی در بلاروس

با وجود این که تحریم های زیادی بر کشور بلاروس تحمیل شده است، همچنان بازرگانی بین الملل یکی از رشته هایی است که در بازار کار در بلاروس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد زیادی می توانند در این کشور به کار در این حوزه مشغول شوند. بر اساس داده های آماری یک کارشناس در این زمینه می تواند 2450BYN (روبل بلاروس) در ماه درآمد کسب کند و به همین دلیل است که شرایط مالی خوبی در این کشور خواهد داشت. چنین مسئله ای سبب شده است تا رسیدن به شغل در این زمینه برای بسیاری از افراد ارزشمند باشد و تحصیل در این رشته نیز یک گام اساسی برای رسیدن به شغل در این حوزه است. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *