ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در رومانی

رشته بازرگانی بین الملل در رومانی

تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در رومانی اگرچه کیفیت عالی را به دانشجویان نمی دهد، اما یک سکوی پرتاب برای آینده کاری آن ها است. باید به این نکته توجه داشت که رشته بازرگانی بین الملل امروزه یکی از مهم ترین رشته های آموزشی در جهان به حساب می آید و افراد زیادی قصد دارند در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند. در حال حاضر این رشته نه تنها در رومانی بلکه در کشورهای در حال توسعه نیز یکی از رشته های مهم اقتصادی به حساب می آید و به همین دلیل باید در نظر داشت که تحصیل در آن می تواند به عنوان یک گام رو به جلو در رزومه تحصیلی فرد به حساب آید.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته هایی است که فرد می تواند بدون نیاز به پیش نیازی خاص، وارد مقطع کارشناسی آن شود اما باید در نظر داشت که در مقاطع بالاتر محدودیت های بیشتری پیش روی دانشجویان خارجی قرار خواهد گرفت و آن ها نمی توانند به راحتی این رشته را در مقاطع بالاتر انتخاب کنند. با توجه به اهمیت بالایی که تحصیل در این رشته به همراه دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در رومانی به عناون یکی از کشورهای اروپایی خواهند پرداخت و اطلاعات لازم در این رابطه را ارائه خواهند کرد.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در رومانی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در رومانی چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در رومانی، در همین کشور به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در رومانی

افرادی که قصد تحصیل در رومانی را دارند، با فشار بسیار اندکی روبرو خواهند شد و به همین دلیل است که می توان به بسیاری از دارندگان رزومه های سطح متوسط و ضعیف توصیه کرد که برای تحصیل در رشته بازرگانی ، کشور رومانی را انتخاب کنند. رشته بازرگانی بین الملل در دانشگاه های محدودی در این کشور ارائه می شود و به همین دلیل افراد باید تلاش کنند تا مدارک مورد نیاز خود را به خوبی ارائه کنند تا شانس خود برای دریافت پذیرش را افزایش دهند.

در حال حاضر افراد از تمامی رشته های تحصیلی، می توانند تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در مقطع کارشناسی را تجربه کنند اما برای شرکت در مقاطع بالاتر تحصیلی در این کشور، دانشجویان باید مدرکی دانشگاهی در همین رشته یا رشته های مشابه را ارائه کنند. یکی از مزیت های مهاجرت به رومانی برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل آن است که امکان تحصیل در این رشته به زبان انگلیسی برای دانشجویان فراهم شده است.

معرفی دانشگاه های برتر رشته بازرگانی بین الملل در رومانی

افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های محدودی در رومانی توانسته اند رتبه های مهم جهانی را به دست آورند و به همین دلیل پروسه انتخاب دانشگاه محل تحصیل در رومانی در همین رشته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مهم ترین دانشگاه های رومانی برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل عبارتند از:

بهترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در رومانی

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در رومانی

یکی از مزیت هایی که تحصیل در رومانی می تواند برای دانشجویان ایرانی به همراه داشته باشد آن است که فرد می تواند با هزینه های کم در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شود و این در حالی است که فرد در آینده ای نه چندان دور پس از تحصیل خود می تواند به راحتی در کشورهای اروپایی به ادامه تحصیل مشغول شود.

اطلاعات بیشتر در باب هزینه های زندگی در رومانی را در لینک فوق بخوانید.

شهریه دانشگاه برای دانشجویان خارجی در رشته بازرگانی بین الملل در این کشور در حدود 2500€ تا 3200€ (یورو) در سال است و دانشجویان نباید امید چندانی به دریافت بورسیه در این کشور داشته باشند. از طرف دیگر اما دانشجویان می توانند با کار دانشجویی به صورت نیمه وقت در این کشور، هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کرده و شرایط مناسبی برای خود ایجاد کنند. در حال حاضر هزینه زندگی در این کشور برای یک دانشجوی خارجی را می توان در حدود 250€ (یورو) در ماه تخمین زد.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در رومانی

شرایط کار یک مشاور بازرگانی در رومانی

افرادی که دوره تحصیلی خود را در کشور رومانی به پایان برده باشند، به مانند اکثر کشورهای اروپایی دیگر، این فرصت را خواهند داشت که به عنوان نیروی کار در همین کشور اقامت به دست آورند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که یک کارشناس امور بازرگانی در رومانی، 7060RON (لئو) در ماه درآمد کسب می کند و به همین دلیل می تواند زندگی با کیفیتی را از نظر اقتصادی در این کشور تجربه کند. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *