ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در سنگاپور

رشته بازرگانی بین الملل در سنگاپور

تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در سنگاپور می تواند دستاوردی کم نظیر در رزومه تحصیلی بسیاری از علاقمندان به این رشته باشد. سنگاپور یکی از قدتمندترین کشورهای آسیایی در زمینه آموزش است و دانشگاه های این کشور توانسته اند رتبه های کم نظیری در سطح بین المللی به دست آورند. باید به این نکته توجه داشت که سنگاپور دانشگاه های بسیار اندکی را در خود جای داده است اما از نظر کیفیت آموزشی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر دانشگاه های سنگاپور دارای کیفیت کم نظیری در سطح بین المللی هستند و می توان آن ها را در جمع بهترین های جهان قرار داد.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های مهم علوم اقتصادی است و افرادی که قصد تحصیل در این رشته را دارند، می توانند دانشگاه های متعددی را در سطح جهان برای خود بیابند اما در سنگاپور شرایطی متفاوت حکمفرما است. باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های سنگاپور برای پذیرش دانشجویان در رشته های مختلف محدودیت های بسیار زیادی را در نظر گرفته اند و این مسئله می تواند پذیرش در این دانشگاه را بسیار دشوارتر کند. در شرایط کنونی و با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در سنگاپور خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در سنگاپور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در رشته بازرگانی در سنگاپور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در سنگاپور

افرادی که قصد دارند در کشوری کم نظیر در رشته ای همچون بازرگانی بین الملل به ادامه تحصیل مشغول شوند، به راحتی می توانند سنگاپور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند. باید به این نکته توجه داشت که دانشگاه های سنگاپور در رتبه بندی های جهانی جایگاهی کم نظیر در اختیار دارند و همین مسئله سبب شده است تا دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور بسیار ساده تر شود.

در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که دانشجویان با یک آزمون ورودی امکان تحصیل در رشته بازرگانی در مقطع کارشناسی در دانشگاه های سنگاپور را پیدا می کنند و پس از 3 سال تحصیل در این رشته، می توانند مدرک اولیه خود را دریافت کنند. دوره کارشناسی ارشد این رشته 2 ساله است و تنها افرادی می توانند در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند که در رشته های مرتبط با علوم بازرگانی مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده باشند. مزیت مهاجرت به سنگاپور برای تحصیل در این رشته، امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی است.

معرفی دانشگاه های برتر رشته بازرگانی بین الملل در سنگاپور

همانطور که گفته شد، دانشگاه های محدودی در سنگاپور برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل وجود دارد اما از نظر کیفیت آموزش، این دانشگاه ها در سطح بسیار خوبی قرار دارند و در سطح آسیا و جهان حرف های زیادی برای گفتن دارند. تصویر زیر به خوبی بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در سنگاپور را به تصویر کشیده است.

بهترین دانشگاه های سنگاپور در رشته بازرگانی بین الملل

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در سنگاپور

باید به این نکته اشاره کرد که هزینه های تحصیل در سنگاپور بسیار زیاد است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید هزینه های نسبتا بیشتری را برای تحصیل خود پرداخت کنند. به طور متوسط هزینه های تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل برای دانشجویان خارجی در این کشور بین 18500$ تا 34200$ (دلار) در سال است و دانشجویان پیش از دریافت پذیرش از دانشگاه، باید این موضوع را به دقت مورد بررسی خود قرار دهند.

هزینه های زندگی در این کشور نیز چندان ارزان قیمت نیست و دانشجویان برای این که بتوانند یک زندگی دانشجوی در این کشور را تجربه کنند، به حدود 850$ تا 1200$ (دلار) در ماه نیاز خواهند داشت. باید به این نکته توجه کرد که دانشجویان در این کشور تنها می توانند 16 ساعت در هفته کار کنند و این مسئله ای است که می تواند در هزینه های زندگی آن ها در این کشور تاثیرگذار باشد.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در سنگاپور

شرایط کار یک مشاور و کارشناس بازرگانی در سنگاپور

افرادی که در کشور سنگاپور تحصیل خود را به پایان می رسانند، این فرصت را خواهند داشت که در این کشور به زندگی پس از تحصیل ادامه دهند و شرط اصلی در این رابطه، در اختیار داشتن یک قرارداد کاری است. شرایط اقتصادی سنگاپور سبب شده است تا رسیدن به فرصت شغلی در این زمینه کار سختی نباشد و دانشجویان بتوانند به درآمدی در حدود 6920$ (دلار سنگاپور) در ماه دست پیدا کنند. باید در نظر داشت که سنپاپور یکی از آن دسته کشورهایی است که به سختی ویزای خود را در اختیار ایرانی ها قرار می دهد و افرادی که رزومه مناسبی در اختیار ندارند، بهتر است کشورهای دیگر را برای تحصیل خود انتخاب کنند. شما نیز در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرتی برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *