ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در سوئیس

رشته بازرگانی بین الملل در سوئیس

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در سوئیس باید ضوابط خاصی را رعایت کرد و کیفیت آموزش در این کشور نیز بسیار بالا است. باید در نظر داشت که سوئیس یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که بسیاری از افراد از سراسر جهان تلاش می کنند تا خود را به هر دلیل به این کشور برسانند. تحصیل در سوئیس یکی از راه هایی است که می تواند فرد را به این کشور برساند و مقدمه ای است برای دریافت اقامت این کشور که البته از نظر اعتبار نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد و افراد زیادی می توانند از این طریق به بهترین سبک زندگی دست پیدا کنند.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی در دنیای اقتصاد است و افراد زیادی تمایل دارند تا در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند و یکی از دلایل اصلی تمایل به این رشته آن است که فرد می تواند پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این رشته، می تواند در بازارهای کار مختلف به کار مشغول شده و شرایط مناسبی را برای خود رقم بزند. به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در سوئیس پرداخته و توضیحات کامل در این رابطه را ارائه نموده اند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در سوئیس چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • آیا سوئیس کشوری ارزان قیمت برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل است؟
  • محدودیت های مهاجرت تحصیل به سوئیس برای رسیدن به کار در این کشور چیست؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در سوئیس

سوئیس یکی از کشورهای فوق پیشرفته جهان است و افراد زیادی تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی زندگی خود انتخاب کنند. باید در نظر داشت که رشته بازرگانی بین الملل به عنوان یکی از رشته های برتر گروه علوم اقتصاد، متقاضیان زیادی در سوئیس دارد و دانشجویان به راحتی نمی توانند در این رشته پذیرش دریافت کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که دانشجویان برای ورود به مقطع کارشناسی در این رشته موظف به شرکت در یک آزمون ورودی در اکثر دانشگاه های سوئیس هستند.

محدودیت های اصلی که دانشجویان ممکن است با آن روبرو شوند، زبان تحصیل در این کشور است که بسته به موقعیت جغرافیایی دانشگاه ممکن است آلمانی یا فرانسوی باشد. با این وجود اکثر دانشگاه های سوئیس، امکان تحصیل به زبان انگلیسی را برای دانشجویان خارجی فراهم کرده اند و متقاضیان باید پیش از اقدام برای پذیرش از دانشگاه، شرایط آن را به درستی مطالعه کنند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته بازرگانی بین الملل در سوئیس

سوئیس یکی از کشورهایی است که در زمینه آموزش علوم اقتصادی پیشتاز است و به همین دلیل دانشجویان باید با دقت فراوان این مسیر را طی کنند. در حال حاضر افرادی که قصد تحصیل در سوئیس در رشته بازرگانی بین الملل را دارند، باید رزومه ای قدرتمند در اختیار داشته باشند و تنها در این صورت است که می توانند شانس کافی برای دریافت پذیرش را داشته باشند.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در سوئیس عبارتند از:

برترین دانشگاه های سوئیس در رشته بازرگانی بین الملل

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در سوئیس

سوئیس یکی از کشورهایی است که تحصیل نسبتا ارزان قیمت را برای دانشجویان خارجی فراهم کرده است ولی باید به این نکته توجه داشت که زندگی در این کشور می تواند بار مالی سنگینی را به فرد وارد کند. در همین راستا است که به بسیاری از افراد توصیه می شود که پیش از مهاجرت به سوئیس، تمکن مالی خود را با هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور مقایسه کنند.

در حال حاضر شرایط برای دانشجویان خارجی در این کشور به گونه ای است که برای شروع دوره تحصیل خود در این کشور، باید بودجه ای در حدود 2300€ تا 4000€ (یورو) را برای پرداخت شهریه خود در اختیار داشته باشند و این مسئله خود سبب شده است تا تحصیل در سوئیس یکی از گزینه های ارزان قیمت در اروپا باشد. از سوی دیگر اما هزینه های زندگی در این کشور برای دانشجویان ممکن است بین 1250€ تا 1700€ (یورو) در ماه باشد که کار دانشجویی تنها بخشی از آن را می تواند پوشش دهد.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در سوئیس

شرایط کار یک کارشناس امور بازرگانی در سوئیس

افرادی که دوره تحصیلی خود را در سوئیس به پایان برده باشند، این شانس را دارند که در همین کشور به کار مشغول شوند و رسیدن به کار در سوئیس به معنی امکان رسیدن به اقامت این کشور است. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که سوئیس یکی از کشورهایی است که درآمد بالایی را در اختیار نیروی کار قرار می دهد و این دسته از شاغلین به طور تقریبی 101000CHF (فرانک) درآمد کسب می کنند که به نسبت بسیاری از مشاغل در این کشور درآمدی عالی به حساب می آید. در صورتی که در جستجوی کار یا فرصت تحصیل در خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *