ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در شیلی

رشته بازرگانی بین الملل در شیلی

تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در شیلی را می توان به عنوان یک انتخاب نسبتا پر ریسک برای بسیاری از افراد دانست. شیلی یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است که دانشگاه های بسیار زیادی را در خود جای داده است ولی باید به این نکته نیز توجه کرد که دانشگاه های محدودی در این کشور توانسته اند رتبه های برتر جهانی را به خود اختصاص داده و جایگاه علمی عالی به دست آورند. در همین راستا نمی توان به راحتی به بسیاری از افراد توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته های خاص از جمله بازرگانی بین الملل انتخاب کنند.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های مرتبط با گروه اقتصاد است که گاه در دانشکده های مدیریت دانشگاه های مختلف نیز ارائه می شود. افرادی که قصد تحصیل در این رشته را دارند، در مقطع کارشناسی محدودیت کمی خواهند داشت اما در سایر مقاطع تحصیلی باید پیشنیازهای خود را به دقت آماده کنند. دانشگاه های بسیار زیادی در جهان رشته بازرگانی بین الملل را ارائه می کنند اما برای ورود به بازار کار رقابتی این رشته، دانشجویان بهتر است در دانشگاه هایی تحصیل کنند که شرایط آموزشی عالی را ارائه می کنند. در حال حاضر و به دلیل اهمیت بالایی که تحصیل در این رشته به همراه دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در شیلی پرداخته و به سوالات مطرح شده در این رابطه پاسخ داده اند.

  • شرایط تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در شیلی چیست؟
  • آیا دانشگاه های شیلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در شیلی چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل بازرگانی بین الملل در شیلی، در این کشور اقامت کاری دریافت کرد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در شیلی

افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل را دارند باید در نظر داشته باشند که شیلی نمی تواند به راحتی به عنوان مقصد اصلی تحصیلی آن ها در نظر گرفته شود چراکه دانشگاه های این کشور رتبه های بسیار متفاوتی را دریافت کرده اند و این مسئله می تواند شرایط دریافت پذیرش در این کشور را با تردیدهایی همراه سازد. در حال حاضر دانشگاه شیلی یکی از دانشگاه های عالی رتبه آمریکای لاتین برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل به حساب می آید که رتبه 224 جهان و دوم این منطقه را به خود اختصاص داده است. دانشگاه پونتیفیکال کاتولیک شیلی نیز رتبه 13 منطقه و 688 جهان را در اختیار گرفته و از برترین دانشگاه های شیلی در این رشته به حساب می آید.

در حال حاضر باید به این نکته توجه کرد که تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در شیلی در مقطع کارشناسی در یک دوره 4 ساله و به زبان اسپانیایی ارائه می شود و دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این رشته را دارند، تنها در صورتی می توانند آن را برای خود انتخاب کنند که مدرکی مرتبط با علوم بازرگانی یا برخی دیگر از رشته های علوم اقتصاد داشته باشند. این دوره آموزشی به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود و به همین دلیل است که می توان مهاجرت به شیلی را به آن ها نیز توصیه کرد.

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در شیلی

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در شیلی

یکی از چالش هایی که دانشجویان در خارج از کشور با آن روبرو هستند، تامین هزینه های تحصیل و زندگی خود در این کشور است ولی باید در نظر داشت که شیلی یکی از کشورهایی است که با وجود هزینه های کم تحصیل و زندگی، هزینه های زیادی را به دانشجویان خارجی تحمیل می کند و به همین دلیل، این کشور را تنها می توان به افرادی توصیه کرد که از تمکن مالی کافی در این زمینه برخوردار هستند.

برخی از مهم ترین محدودیت هایی که در راستای تحصیل در شیلی برای دانشجویان خارجی ایجاد می شود عبارتند از:

محدودیت های مالی دانشجویان خارجی در شیلی

در چنین شرایطی می توان گفت که دانشجویان به صورت سالیانه به حدود 14000$ (دلار) نیاز خواهند داشت تا بتوانند هزینه های زندگی و تحصیل خود در این کشور را به صورت کامل پرداخت کنند.

شرایط کار یک کارشناس بازرگانی در شیلی

افرادی که قصد ادامه تحصیل در شیلی را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که فرصت کار پس از تحصیل در این کشور برای آن ها فراهم شده است و باید در طول دوره تحصیل خود تصمیم بگیرند که آیا قصد ادامه زندگی در این کشور را خواهند داشت یا می خواهند بار دیگر مهاجرت را تجربه کنند. یک کارشناس امور بازرگانی در کشور شیلی به طور تقریبی 1470000CLP (پزوی شیلی) در ماه درآمد کسب می کند که با توجه به متوسط درآمد در این کشور می توان گفت که از نظر اقتصادی زندگی نسبتا مرفهی را تجربه خواهد کرد. شما نیز در صورتی که اندیشه مهاجرت به بهترین کشورهای جهان را در سر دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات کلیدی در خصوص رشته بازرگانی بین الملل در شیلی

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص رشته بازرگانی بین المللی در شیلی، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین آنها پاسخ دقیق و جامعی را ارائه دهیم. مهمترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • رشته بازرگانی بین المللی در شیلی در چه حوزه هایی تدریس می شود؟ به طور کلی رشته بازرگانی بین الملل یک مدرک بین رشته ای است که توسط دپارتمان بازرگانی و اقتصاد شیلی اداره می شود، که دوره های اقتصاد، زبان خارجی و سایر زمینه ها را با هم ترکیب می کند.
  • بالاترین مدرک در رشته بازرگانی بین الملل در شیلی چیست؟ مدرک دکتری در رشته بازرگانی در شیلی پیشرفته ترین مدرک تجاری محسوب می شود که می توان در هر زمینه ای از تجارت بین الملل کسب کرد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *