ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در فنلاند

رشته بازرگانی بین الملل در فنلاند

رشته بازرگانی بین الملل در فنلاند را نمی توان به عنوان یکی از گزینه های بسیار ایده آل برای تحصیل در خارج از کشور دانست. در حال حاضر رشته های مختلف تحصیلی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای اروپایی در این کشور ارائه می شوند ولی باید در نظر داشت که در رقابت با سایر دانشگاه های اروپایی، رشته بازرگانی بین الملل نتوانسته است جایگاه مناسبی را در سطح اروپا به دست آورد و از جمله گزینه های درجه دوم برای تحصیل به حساب می آید. افرادی که قصد اقامت بلند مدت در فنلاند را دارند، می توانند از همین مسیر میانبری اساسی برای رسیدن به خواسته های خود داشته باشند.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های مهم تحصیلی در بازار کار اکثر کشورهای پیشرفته جهان است و با توجه به موقعیت استراتژیک فنلاند در دنیای تجارت به اروپا، می توان گفت که تحصیل در این رشته می تواند به نوعی تضمین کننده رسیدن به کار پس از تحصیل در این کشور باشد. متقاضیان تحصیل در این رشته باید توجه داشته باشند که دانشجویان زیادی از سراسر جهان متقاضی تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل هستند و در نتیجه رزومه تحصیلی می تواند نقش مهمی در فرایند دریافت پذیرش از این کشور داشته باشد. در حال حاضر و به منظور آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فنلاند پرداخته و ابهامات را پاسخ گفته اند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی در فنلاند چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فنلاند چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در فنلاند به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فنلاند

افرادی که فنلاند را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که بسیاری از دانشگاه های این کشور برای پذیرش دانشجویان خارجی، محدودیت های سنی در نظر گرفته اند. در نتیجه بهتر است متقاضی تحصیل رشته بازرگانی در فنلاند، تا پیش از 27 سالگی اقدامات لازم در این زمینه را انجام داده باشد. یکی از محدودیت های انتخاب فنلاند به عنوان مقصد تحصیلی در مقطع کارشناسی آن است که دانشجو باید زبان فینیش (فنلاندی) یا سوئدی را در سطح B2 تسلط داشته باشد و در غیر این صورت نمی تواند به تحصیل در این کشور مشغول شود.

با این حال شرایط مهاجرت به فنلاند در مقطع کارشناسی ارشد متفاوت است و دانشجویان به زبان انگلیسی نیز می توانند در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند. پیش نیاز تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد، در اختیار داشتن یک مدرک تحصیلی مرتبط با این رشته در مقطع کارشناسی است.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در فنلاند

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، دانشگاه های فنلاند برای اعطای پذیرش به دانشجویان خارجی محدودیت هایی را اعمال می کنند و هرچه جایگاه علمی یک دانشگاه بهتر باشد، شرایط دریافت پذیرش در آن نیز دشوارتر می شود. دانشگاه های فنلاند در رشته بازرگانی بین الملل در دسته دانشگاه های درجه دوم جهان قرار می گیرند و به همین دلیل باید پیش از دریافت پذیرش به آن توجه داشت. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در فنلاند عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در فنلاند

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فنلاند

فنلاند را می توان در دسته کشورهایی قرار داد که هزینه های نسبتا زیادی برای تحصیل دانشجویان خارجی در نظر گرفته است و این در حالی است که دانشجویان برای تحصیل در این کشور تا چندی پیش، نیازی به پرداخت شهریه نداشتند. در حال حاضر اما شرایط متفاوت است و علاقمندان به تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در فنلاند باید هزینه ای در حدود 8500€ تا 14200€ (یورو) را به صورت سالیانه به دانشگاه پرداخت کنند.

در سوی دیگر نیز هزینه های زندگی در این کشور قرار دارد به طوری که علاقمندان به زندگی در فنلاند باید ماهانه بودجه ای در حدود 1200€ (یورو) را در اختیار داشته باشند تا امکان زندگی متوسط در این کشور را داشته باشند. به دانشجویان خارجی امکان کار داده شده است و آن ها می توانند به مدت 25 ساعت در هفته مشغول به کار شده تا درآمدی مناسب برای تامین هزینه های زندگی در این کشور داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فنلاند

شرایط کار یک کارشناس بازرگانی در فنلاند

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که علاقمندان به زندگی در فنلاند به صورت بلند مدت، این امکان را خواهند داشت که در این کشور به صورت تمام وقت نیز کار کنند و این فرصت زمانی در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت که مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشند و قرارداد کاری با یک کارفرما به امضا برسانند. یک کارشناس امور بازرگانی در فنلاند به طور متوسط 3840€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند و از این طریق می تواند زندگی با کیفیتی برای خود ترتیب دهد. شما نیز در صورتی که در جستجوی بهترین راه زندگی در فنلاند و بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *