ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در قبرس

رشته بازرگانی بین الملل در قبرس

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در قبرس می تواند بسیاری را به سمت مهاجرت به این کشور سوق دهد. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که قبرس یکی از کشورهایی است که ایرانیان تمایل زیادی به تحصیل در آن دارند و به همین دلیل است که کسب اطلاعات دقیق در رابطه با شرایط تحصیل در این کشور می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. افرادی که قبرس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که در حال حاضر، دانشگاه های قبرس در رتبه های جهانی نتوانسته اند جایگاهی عالی به دست آورند و به همین دلیل کمتر به افرد با رزومه تحصیلی خوب توصیه می شود تا این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های مهم در بازار کار جهانی است و افرادی که قصد دارند در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند، باید در نظر داشته باشند که سطح دانش آن ها می تواند نقش مهمی در روند کاریابی داشته باشد. شرکت های بزرگ جهان به دنبال جذب افرادی هستند که بتوانند در این زمینه خدمات ارزنده به شرکت اضافه کنند و درآمد بالاتری را در اختیار آن ها قرار دهند. در شرایط کنونی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در قبرس خواهند پرداخت تا اطلاعات کافی در اختیار مخاطبین این رشته قرار گیرد.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در قبرس چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور در رشته بازرگانی بین الملل به چه جایگاهی رسیده اند؟
  • هزینه های تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • فرایند کاریابی در قبرس پس از تحصیل چگونه خواهد بود؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در قبرس

افرادی که قصد دارند قبرس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های این کشور نتوانسته اند در رتبه بندی جهانی جایگاهی به دست آورند و به همین دلیل است که نمی توان به دارندگان رزومه های تحصیلی خوب توصیه کرد تا کشوری مانند قبرس را برای تحصیل خود انتخاب کنند. در شرایط کنونی می توان گفت که قبرس کشوری است که از آن می تواند برای رسیدن به کشورهای مطرح اروپایی یاد کرد.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که تحصیل در قبرس به همراه دارد آن است که دانشجویان می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل مشغول شوند و این مسئله ای است که می تواند اهمیت مهاجرت به قبرس را برای بسیاری از افراد بیش از پیش جلوه دهد.

دانشجویان می توانند در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به راحتی در قبرس و در رشته بازرگانی بین الملل به ادامه تحصیل مشغول شوند اما باید به این نکته اشاره کرد که دریافت پذیرش در مقطع دکترا در این رشته در قبرس کمی سخت است. توضیحات تکمیلی در رابطه با شرایط تحصیل در این کشور را می توان در تصویر زیر مشاهده کرد.

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در مقاطع مختلف در قبرس

تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور در مقطع کارشناسی 4 ساله است و دانشجویان می توانند در مقطع بالاتر در دوره کارشناسی ارشد با دو سال تحصیل به خواسته خود دست پیدا کرده و مدرک معتبرتری دریافت کنند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در قبرس

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد قبرس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند آن است که امکان تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در قبرس یا سایر رشته های تحصیلی در این کشور با هزینه های کم وجود دارد در حالی که چنین نیست و هزینه های تحصیل در این کشور می تواند کمی بالاتر از متوسط هزینه های تحصیل در کشورهای هم سطح آن است.

دانشجویان برای تحصیل در قبرس باید بودجه ای در حدود 4800$ تا 6500$ (دلار) در سال را به عنوان شهریه به دانشگاه های دولتی پرداخت کنند و این مسئله ای است که شرایط کاملا متفاوتی در دانشگاه های خصوصی این کشور دارد. دانشجویان برای گذران زندگی در قبرس نیز به حدود 400$ (دلار) در ماه نیاز خواهند داشت و باید به این نکته نیز اشاره کرد که دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت در این کشور نیز به کار مشغول شده و درآمد کافی برای زندگی دانشجویی را به دست آورند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در قبرس

شرایط کار یک کارشناس بازرگانی در قبرس

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که قبرس به دانشجویان خارجی اجازه می دهد که پس از تحصیل، به کار در این کشور مشغول شوند. در حال حاضر قبرس این اجازه را به متخصصین امور بازرگانی می دهد که در این کشور به صورت تمام وقت کار کرده و در حدود 1770€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشند که در سطح قبرس درآمدی نسبتا مناسب به حساب می آید. این مسئله باعث خواهد شد که فرد در این کشور به اقامت برسد. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *