ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در لهستان

رشته بازرگانی بین الملل در لهستان

شرایط تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در لهستان مطابق انتظار بسیار مناسب و ارزشمند است و می توان به بسیاری آن را توصیه کرد. لهستان یکی از پیشرفته ترین کشورهای شرقی اروپا است که در حوزه شنگن قرار دارد و افراد زیادی تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای زندگی انتخاب کنند. باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر این کشور در زمینه تحصیل نیز پیشرفت های چشمگیری داشته است و دانشگاه های آن توانسته اند رتبه های مناسبی را به دست آورند. فرایند تحصیل در لهستان چندان دشوار نیست و این خود نیز یکی دیگر از عواملی است که می تواند منجر به موفقیت فرد در زمینه مهاجرت تحصیلی به این کشور باشد.

در حال حاضر رشته بازرگانی بین الملل در کشورهای مختلف با کیفیت عالی ارائه می شود و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که بازار کار ان بسیار رقابتی است و رزومه تحصیلی افراد می تواند روند رسیدن به جایگاه شغلی بهتر را نیز تضمین کند. به همین دلیل است که به مخاطبین رشته بازرگانی بین الملل توصیه می شود که دانشگاه های برتر جهان را برای تحصیل خود انتخاب کنند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در لهستان خواهند پرداخت و اطلاعات تکمیلی در این خصوص را ارائه می کنند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در لهستان چیست؟
  • بهترین دانشگاه های لهستان برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • آیا دانشگاه های لهستان شهریه سنگینی از دانشجویان خارجی در یافت می کنند؟
  • شرایط کار دانشجویان خارجی در لهستان در حین و پس از تحصیل چیست؟

فرایند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در لهستان

افرادی که لهستان را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید به زبان تحصیل خود توجه ویژه داشته باشند. در حال حاضر می توان گفت که اکثر رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی در دانشگاه های دولتی لهستان به زبان پولیش (لهستانی) ارائه می شود و این مسئله می تواند روند دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور را برای بسیاری از افراد دشوار سازد. باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر در مقطع تحصیلات تکمیلی، امکان تحصیل رشته بازرگانی بین الملل به زبان انگلیسی نیز در این رشته فراهم آورده شده است.

دانشجویان برای دریافت مدرک کارشناسی خود در رشته بازرگانی بین الملل، باید 4 سال به ادامه تحصیل در این رشته مشغول شوند و پیش نیاز پذیرش در آن نیز در اختیار داشتن یک مدرک معتبر دیپلم 12 ساله است. در حال حاضر رشته بازرگانی بین الملل به عنوان یک رشته غیر شناور در لهستان شناخته می شود و متقاضیان تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی ارشد، باید رزومه ای مناسب در یکی از رشته های مرتبط با آن را ارائه کنند.

دانشگاه های لهستان در رشته بازرگانی بین الملل

در حال حاضر دانشگاه های لهستان در رشته بازرگانی بین الملل توانسته اند رتبه های نسبتا مناسبی را به دست آورند و به همین دلیل است که می توان با آسودگی خاطر به بسیاری از افراد توصیه کرد که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود می توانند انتخاب کنند. دانشگاه های لهستان در شرایط کنونی در رشته بازرگانی بین الملل، رتبه های زیر را به دست آورده اند:

برترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در لهستان

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در لهستان

افرادی که لهستان را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، معمولا هزینه های زیادی را برای تحصیل در این کشور پرداخت نمی کنند و این مسئله سبب شده است که بسیاری از افراد با توجه به این فاکتور و همچنین کیفیت آموزش در این کشور، مهاجرت به لهستان را برای آینده زندگی خود انتخاب کنند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی در لهستان برای دانشجویان خارجی در دانشگاه های دولتی این کشور در حدود 2500$ تا 4700$ (دلار) در سال است و دانشجویان باید در نظر داشته باشند که شانس دستیابی به بورسیه تحصیلی در این کشور زیادی نیست. از سوی دیگر هزینه های زندگی در ین کشور در شهرهای مختلف تفاوت دارد و در کل می توان آن را در حدود 350$ تا 600$ (دلار) در سال دانست. دانشجویان در این زمینه می توانند به کار ضمن تحصیل امید داشته باشند و از این طریق هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در لهستان

شرایط کار یک کارشناس امور بازرگانی در لهستان

افرادی که قصد دارند در کشور لهستان اقامت داشته باشند، می توانند بعد از پایان دوره تحصیل خود، به جستجوی کار مشغول شده و از این طریق پروسه کاری خود را طی کنند. در حال حاضر یک کارشناس امور بازرگانی می تواند به طور متوسط 6200PLN (زلوتی) در ماه درآمد کسب کند که درآمدی در سطح متوسط و بالاتر از آن در این کشور به حساب می آید. باید در نظر داشت که علاوه بر این مسیر، بسیاری از لهستان به عنوان یک سکوی پرتاب برای آینده خود استفاده می کنند که روشی نسبتا هوشمندانه است. شما نیز در صورتی که تمایل به زندگی در بهترین کشورهای جهان دارید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *