ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در مجارستان

رشته بازرگانی بین الملل در مجارستان

فرایند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در مجارستان سوای جایگاه علمی، می تواند از نظر اقامتی نیز یک فرصت ایده آل به حساب آید. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که مجارستان یکی از کشورهای حوزه شنگن است که نسبت به اکثر کشورهای این منطقه، سختگیری های کمتری برای صدور ویزای تحصیلی به ایرانیان دارد و به همین دلیل می توان انتظار داشت که افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند و از آن پلی برای ورود به بهترین کشورهای جهان بسازند. شرایط کنونی مهاجرت به مجارستان به این صورت است که افراد حتی بدون مدرک زبان نیز، در شرایطی خاص می توانند به این کشور ورود پیدا کنند.

رشته بازرگانی بین الملل از جمله رشته های تحصیلی با کیفیت در بازار کار امروز است و افراد زیادی می توانند از این طریق به شغل مناسبی پس از تحصیل دست پیدا کنند. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر این کشور در دسته کشورهایی قرار دارد که می تواند کیفیت مناسب زندگی، فرهنگ سنتی، کیفیت مناسب تحصیل و سهولت بیشتر در زمینه مهاجرت را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار دهد و به همین دلیل است که می توان آن را به بسیاری از افراد با سلیقه های مختلف پیشنهاد کرد. افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته ذکر شده را دارند، در نظر داشته باشند که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در مجارستان پرداخته و ابهامات را پاسخ گفته اند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در مجارستان چیست؟
  • بهترین دانشگاه های مجارستان برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در مجارستان به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در مجارستان

رشته بازرگانی بین الملل در مجارستان در یک دوره 4 ساله در مقطع کارشناسی ارائه می شود و دانشجویان می توانند به زبان های انگلیسی یا مجاری این دوره را پشت سر بگذارند. نکته قابل تامل در رابطه با شرایط تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد آن است که بر خلاف ایران، این رشته شناور نیست و دانشجویان تنها در صورتی می توانند در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند که در رشته های مرتبط با علوم بازرگانی، تجارت، اقتصاد و برخی از گرایش های مدیریت تحصیل کرده باشند.

دانشگاه های مجارستان در ارائه رشته بازرگانی بین الملل توانسته اند جایگاه نسبتا مناسبی را به خود اختصاص دهند و این مسئله می تواند برای بسیاری که به دنبال تحصیل با کیفیت هستند، از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در مجارستان عبارتند از:

برترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در مجارستان

باید در نظر داشت که در حال حاضر نباید به مجارستان صرفا به عنوان یک مقصد مهم برای تحصیل توجه داشت بلکه این کشور می تواند مقصد مناسبی برای زندگی پس از تحصیل نیز در نظر گرفته شود. از طرف دیگر مجارستان می تواند این امکان را به فرد بدهد که در سایر کشورهای عضو شنگن نیز اقامت بلند مدت دریافت کند.

هزینه تصحیل رشته بازرگانی بین الملل در مجارستان

آنچه که مهاجرت به مجارستان را ارزشمندتر جلوه می دهد، هزینه هایی است که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود با آن روبرو هستند. باید به این نکته اشاره داشت که مجارستان از دانشجویان خارجی هزینه های مقرون به صرفه ای را دریافت می کند و از همین رو است که می توان آن را در جمع کشورهای مقرون به صرفه جهان برای تحصیل قرار داد.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در مجارستان برای دانشجویان خارجی در حدود 2700€ تا 4200€ (یورو) در ماه است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، کمتر به بورسیه های تحصیلی نیاز خواهند داشت. هزینه زندگی در مجارستان نیز چندان گران قیمت نیست و به همین دلیل می توان انتظار داشت که دانشجویان بتوانند با کار دانشجویی در این کشور، هزینه های خود را به صورت کامل پرداخت کنند. به طور تقریبی می توان گفت که هزینه زندگی در مجارستان برای دانشجویان در حدود 500€ تا 650€ (یورو) در ماه است.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در مجارستان

شرایط کار یک کارشناس امور بازرگانی در مجارستان

افرادی که قصد دارند در مجارستان اقامت کاری به دست آورند، به راحتی و پس از دریافت مدرک تحصیلی خود می توانند به این مهم دست پیدا کنند. در حال حاضر یک کارشناس امور بازرگانی در مجارستان می تواند410000HUF (فورینت) در مجارستان درآمد داشته باشد که سطح درآمد مناسبی در این کشور به حساب می آید. کار کردن در مجارستان منجر به دریافت اقامت دائم در یکی از کشورهای حوزه شنگن می شود که امتیازات بسیار زیادی را برای فرد به همراه خواهد داشت. شما نیز در صورتی که در صدد مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *