ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند

رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند

تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند می تواند یکی از گزینه های ایده آل برای علاقمندان به این رشته در اقیانوسیه باشد. افراد زیادی هستند که تمایل دارند در استرالیا یا نیوزلند به ادامه زندگی مشغول شوند و تحصیل در این کشورها می تواند یک برگ برنده و گام رو به جلو برای رسیدن به این خواسته باشد. در حال حاضر نیوزلند یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر کیفیت زندگی است و بدیهی است که افراد زیادی تمایل داشته باشند تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند چراکه میانبری جدی برای رسیدن به موقعیت های اقامتی در این کشور به حساب می آید.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته هایی است که در اکثر دانشگاه های غیرپزشکی جهان ارائه می شود چراکه در بازار کار اهمیت و جایگاه بسیار ویژه دارد. دانشجویان زیادی می توانند با انتخاب این رشته به عنوان رشته تحصیلی خود، شانس بالایی برای رسیدن به بازارهای کار جهانی پیدا کنند. در نتیجه باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در این رشته می تواند از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. فرایند تحصیل جذاب در این کشور سبب شده است تا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند بپردازند و روند مهاجرتی به این کشور را مورد بررسی قرار دهند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند چیست؟
  • بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در رشته بازرگانی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند چقدر است؟
  • آیا می توان به کار پس از تحصیل در نیوزلند امید داشت؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند

افرادی که قصد تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در مقطع کارشناسی، دانشجویان باید در یک آزمون ورودی شرکت کنند و این اتفاقی است که در اکثر کشورهای جهان در این رشته رواج دارد. پس از قبولی در آزمون و رقابت با سایر متقاضیان، افراد می توانند پذیرش نهایی خود را دریافت کرده و به مدت 4 سال در این رشته به ادامه تحصیل بپردازند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته بازرگانی بین الملل نیز در یک دوره 2 ساله انجام می شود و تنها افرادی می توانند در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند که در طول دوره کارشناسی خود، در یکی از رشته های مرتبط با آن تحصیل کرده باشند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که برای دریافت پذیرش در مقطع دکترا در این رشته، محدودیت های بسیار زیادی وجود دارد.

مزایای تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند

تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند، مزیت های ویژه ای را برای تمامی متقاضیان بین المللی جهت تحصیل در نیوزلند ارائه می کند. برخی از مهمترین مزیت های تحصیل رشته بازرگانی بین المللی در نیوزلند به شرح زیر می باشد:

مزایا تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلندتوضیحات
دانشگاه های معتبر بین المللیبسیاری از موسسات آموزشی مدرن در نیوزلند، به تدریس رشته بازرگانی بین المللی در نیوزلند می پردازند.
مهارت های زبان انگلیسی را توسعه دهید.با تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در دانشگاه های نیوزلند، می توانید مهارت های زبان انگلیسی خود را در این کشور توسعه دهید.
زیبایی طبیعیدانشجویان رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند، می توانند در تعطیلات دانشگاه خود از مناظر طبیعی این کشور بهره مند شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزیت های تحصیل رشته بازرگانی بین المللی در نیوزلند، به تصویر زیر توجه فرمایید:

مزیت های تحصیل رشته بازرگانی بین المللی در نیوزلند

معرفی دانشگاه های برتر رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند

نیوزلند به نسبت استرالیا دانشگاه های کمتری دارد و به همین دلیل انتخاب دانشگاه و دریافت پذیرش از این کشور ممکن است کمی دشوارتر شود. این وظیفه متقاضیان است که پیش از اقدام برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور، بررسی کنند که کدامیک از آن ها در رشته بازرگانی بین الملل جایگاه بهتری را دارند و احتمالا برای دریافت پذیرش به رزومه ای بهتر نیاز خواهند داشت. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند

یکی از مهم ترین مسائلی که می تواند منجر به کاهش تمایل نسبت به مهاجرت به نیوزلند شود، هزینه های نسبتا زیادی است که تحصیل در این کشور می تواند به همراه داشته باشد. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که نیوزلند یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل است اما هزینه های تحصیل در آن بالا بوده و این مسئله برای بسیاری این کشور را دور از دسترس کرده است.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند برای دانشجویان خارجی در حدود 16000$ تا 20000$ (دلار نیوزلند) در سال است و دانشجویان در مواردی ممکن است کمک هزینه های مالی را برای تامین هزینه های خود دریافت کنند. در سوی دیگر اما هزینه های زندگی در این کشور قرار دارد که به طور متوسط بین 16000$ تا 22000$ (دلار نیوزلند) در سال است که دانشجویان بسته به شهر محل زندگی خود باید نسبت به پرداخت آن ها اقدام کنند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند

شرایط کار یک کارشناس بازرگانی در نیوزلند

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که کار در نیوزلند می تواند امتیازهای اقامتی زیادی را به همراه داشته باشد. یک کارشناس امور بازرگانی در این کشور می تواند به طور متوسط 8200$ (دلار نیوزلند) در ماه درآمد داشته باشد که درآمد سطح عالی در این کشور به حساب نمی آید. در حال حاضر کار پس از تحصیل بهترین مسیر برای رسیدن به اقامت دائم این کشور برای افرادی است که قصد دارند در این کشور بمانند. در حال حاضر شرایط زندگی در نیوزلند برای بسیاری از افراد بسیار ارزشمند است و تحصیل در رشته ای مانند بازرگانی بین الملل می تواند راهگشای دریافت اقامت نیوزلند باشد. شما نیز در صورتی که تمایل به تحصیل در کشورهای پیشرفته جهان دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از سوالات کلیدی شما عزیزان در خصوص رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند پاسخ دهیم. برخی از مهمترین سوالات شما در این زمینه عبارت اند از:

  • آیا تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند انتخاب درستی است؟ طی سالهای اخیر به دلیل رشد قابل توجه نیوزلند در حوزه های آموزشی، تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور به یکی از اصلی ترین انتخاب های دانشجویان بین المللی تبدیل شده است.
  • تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نیوزلند در چند دانشگاه صورت می گیرد؟ تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در حال حاضر در 4 دانشگاه معتبر بین المللی در نیوزلند انجام می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *