ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در هنگ کنگ

رشته بازرگانی بین الملل در هنگ کنگ

تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هنگ کنگ یکی از بهترین شرایط ممکن در آسیا را دارد و در سطح جهانی نیز شناخته شده است. هنگ کنگ یکی از کشورهای آسیای شرقی است و شرایطی نسبتا مشابه با چین دارد چراکه به تازگی از آن استقلال پیدا کرده است. هنگ کنگ یکی از قطب های اقتصادی آسیا است و به همین دلیل توجه به رشته هایی مانند بازرگانی بین الملل می تواند در این کشور بدیهی باشد. کیفیت بالای تحصیل در دانشگاه های این کشور نیز سبب می شود تا افراد زیادی تمایل داشته باشند تا آن را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

در حال حاضر رشته بازرگانی بین الملل یکی از مهم ترین رشته های وابسته به گروه اقتصاد و مدیریت است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، می توانند با دریافت مدرک تحصیلی، در بازار کار این کشور به کار مشغول شده و در نتیجه فورا به خواسته خود دست پیدا کنند. رشته بازرگانی بین الملل در سال های اخیر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است و می توان گفت که امروزه یکی از اصلی ترین رشته های وابسته به اقتصاد دولت ها است. در شرایط کنونی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هنگ کنگ پرداخته اند تا اطلاعات کاملی در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی  در هنگ کنگ چیست؟
  • بهترین دانشگاه های هنگ کنگ برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان بعد از تحصیل در هنگ کنگ، در این کشور کار کرد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هنگ کنگ

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که هنگ کنگ یکی از کشورهای آسیایی است که کیفیت تحصیل در آن بسیار بالا است و افراد زیادی تمایل دارند تا در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند چراکه جایگاه علمی دانشگاه های این کشور در سطح بسیار قرار دارد. در حال حاضر رشته بازرگانی خارجی یکی از رشته های تحصیلی است که با کیفیتی عالی در هنگ کنگ ارائه می شود. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی خارجی در این کشور عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در هنگ کنگ

در حال حاضر دانشجویان می توانند در این کشور به زبان انگلیسی ادامه تحصیل خود را پیگیری کنند و این یک فرصت بسیار مناسب برای علاقمندان به این رشته است. باید در نظر داشت که در محیط شهری در هنگ کنگ کمتر کسی به زبان انگلیسی صحبت می کنند و به همین دلیل تسلط به زبان چینی نیز می تواند برای زندگی در این کشور حیاتی باشد. باید در نظر داشت که در حال حاضر دانشجویان خارجی برای تحصیل در مقطع کارشناسی در هنگ کنگ باید یک دوره 4 ساله را پشت سر بگذارند و در مقطع کارشناسی ارشد نیز به مانند اکثر کشورهای جهان، 2 سال برای تحصیل در این کشور در نظر گرفته شده است.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هنگ کنگ

اگرچه تحصیل در چین برای دانشجویان خارجی هزینه های زیادی نیاز نخواهد بود، اما هنگ کنگ شرایط کاملا متفاوتی دارد و دانشجویان باید هزینه های زیادی را برای تحصیل خود در نظر داشته باشند. یکی از محدودیت هایی که تحصیل در هنگ کنگ به همراه دارد آن است که دانشجویان نمی توانند در این کشور به کار ضمن تحصیل مشغول شوند و از طرفی دسترسی به بورسیه تحصیلی نیز برای آن ها دشوار است. در چنین شرایطی باید اشاره داشت که دانشجویان باید هزینه های تحصیل خود را شخصا پوشش دهند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی خارجی در این کشور در حدود 12500$ تا 19000$ (دلار) در سال است و دانشجویان برای این که بتوانند هزینه های زندگی خود را پرداخت کنند، باید بودجه ای در حدود 6700$ (دلار) را در اختیار داشته باشند. در چنین شرایطی است که گفته می شود هنگ کنگ یکی از گران ترین کشورهای آسیایی برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید.

"هزینه

شرایط کار یک کارشناس بازرگانی در هنگ کنگ

افرادی که تحصیل در هنگ کنگ را تجربه می کنند، این فرصت را خواهند داشت که پس از پایان دوره تحصیلی خود، در همین کشور اقامت به دست آورند اما باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر بسیاری از افراد تمایلی به زندگی بلند مدت در این کشور ندارد و ممکن است تنها برای یک بازه زمانی کوتاه و برای یافتن تجربه کاری، به دنبال دریافت اقامت باشند. یک کارشناس بازرگانی در این کشور می تواند به طور تقریبی 30600$ (دلار هنگ کنگ) درآمد داشته باشند که درآمدی نسبتا مناسب در این کشور به حساب می آید.

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که هنگ کنگ یکی از کشورهایی است که ممکن است توسط بسیاری از افراد مورد توجه قرار گیرد اما باید پروسه مشخصی را برای رسیدن به آن طی کرد.

دلایل تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هنگ کنگ

سالانه متقاضیان بی شماری از کشورهای مختلف جهان، با دلایل گوناگونی تحصیل رشته بازرگانی خارجی در این کشور را برای آینده تحصیلی خود انتخاب می کنند. زیرا این کشور یکی از بهترین مقاصد آسیایی برای دانشجویان بین المللی از تمامی نقاط جهان می باشد. به عبارت دیگر، در هنگ کنگ دانشگاه های معتبر و برتر بی شماری برای تجارت بین الملل وجود دارد. علاوه بر این شرایط پذیرش دانشگاه های هنگ کنگ برای دانشجویان بین المللی بسیار ساده است و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. برخی از مهمترین دلایل تحصیل در این کشور عبارتند از:

مهمترین دلایل تحصیل در هنگ کنگ

در صورتی که تمایل دارید که در این کشور یا سایر کشورهای برتر جهان کار کنید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول رشته بازرگانی بین الملل در هنگ کنگ

در این بخش مفتخر به پاسخگویی به سوالات شما می باشیم:

  • آیا تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هنگ کنگ انتخاب درستی برای اتباع ایرانی می باشد؟ با وجود طولانی بودن مسافت بین کشورهای ایران و هنگ کنگ، اما به دلیل زیرساخت های آموزشی پیشرفته در این کشور تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هنگ کنگ بهترین گزینه برای اتباع ایرانی می باشد.
  • آیا امکان تحصیل رشته بازگانی بین الملل در هنگ کنگ وجود دارد؟ اغلب دانشگاه های بین المللی در هنگ کنگ، برنامه های آموزشی در رشته بازرگانی بین الملل را به زبان انگلیسی به دانشجویان ارائه می دهند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *