ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در کرواسی

رشته بازرگانی بین الملل در کرواسی

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کرواسی به گونه ای است که می تواند دروازه ورود بسیاری به قاره اروپا باشد. در حال حاضر کرواسی به این دلیل کمتر مورد توجه علاقمندان به مهاجرت قرار نمی گیرد که این کشور در حوزه شنگن عضویت ندارد و به همین دلیل افراد کمتری تمایل نشان می دهند که این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند. شرایط کنونی به گونه ای است که بسیاری از افراد تمایل دارند تا سایر کشورهای اروپایی و حتی درجه سوم حوزه شنگن را انتخاب کنند تا اعتبار بسیار بیشتری به رزومه خود ببخشند و پاسپورت خود را معتبرتر سازند.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته هایی است که در گروه اقتصاد، بازرگانی و مدیریت به صورت مشترک ارائه می شود و افرادی که قصد تحصیل در این رشته را دارند، دامنه وسیعی از اطلاعات در این رابطه را به دست خواهند آورد. این رشته یکی از رشته های تحصیلی است که در بازار کار نیز متقاضیان بسیار زیادی دارد و می توان آن را در جمع رشته هایی قرار داد که دارندگان مدرک تحصیلی آن می توانند به سرعت جذب بازار کار شده و به خواسته های اقتصادی خود دست پیدا کنند. در راستای توجه به همین موضوع مهم، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کرواسی خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کرواسی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های کرواسی جهت تحصیل در رشته بازرگانی  کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • فرایند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کرواسی می تواند به کار در این کشور منجر شود؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کرواسی

افرادی که قصد تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل را دارند، باید به این موضوع توجه داشته باشند که سطح و کیفیت آموزش در محیط دانشگاه می تواند بر آینده کاری آن ها اثرگذار باشد. کشورهای مختلف جهان تمایل دارند تا در این رشته بهترین ها را جذب بازار کار کنند تا بتوانند از طریق توانمندی آن ها، شرایط مالی بهتری را برای خود ایجاد کرده و به سود بیشتر نیز دست پیدا کنند.

رشته بازرگانی بین الملل در کرواسی در مقطع کارشناسی در یک دوره 4 ساله ارائه می شود و دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که به زبان انگلیسی نیز در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند. البته باید به این نکته اشاره داشت که محدودیت در مقطع کارشناسی برای تحصیل به این زبان بسیار بیشتر است. در سوی دیگر اما تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد است که به مانند اکثر کشورهای جهان در یک دوره 2 ساله برگزار می شود و دانشجویان می توانند با آسودگی خاطر بیشتری زبان انگلیسی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند.

دانشگاه های کرواسی از نظر کیفیت آموزش، با بسیاری از دانشگاه های اروپایی فاصله علمی دارند اما در برخی از رشته های خاص که بازرگانی بین الملل نیز شامل آن می شود، شرایط بهتری پیدا کرده اند و می توان به برخی از افراد (با توجه به رزومه ای که در اختیار دارند) توصیه کرد که به این کشور نیز به عنوان یک گزینه مهاجرتی فکر کنند.

برخی از مهم ترین دانشگاه های کرواسی برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین المللی در کرواسی

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کرواسی

افرادی که قصد تحصیل در کشور کرواسی را دارند، می توانند با آسودگی خاطر در رابطه با هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور در طول بازه اعتبار ویزای تحصیلی خود صحبت کنند چراکه کرواسی در دسته کشورهای نسبتا ارزان قیمت برای تحصیل قرار دارد. افرادی که در کرواسی تحصیل می کنند، برای ورود به رشته بازرگانی بین الملل به حدود 850€ تا 1400€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت ولی باید به این نکته توجه کرد که دسترسی به بورسیه تحصیلی در این کشور به راحتی میسر نمی شود.

در حال حاضر باید به این نکته نیز اشاره کرد که زندگی در کرواسی برای دانشجویان هزینه ای در حدود 400€ تا 600€ (یورو) را در بر خواهد داشت ولی دانشجویان با کار در این کشور می توانند بخش عمده یا تمام هزینه های زندگی خود را تامین کنند و به همین دلیل است که مهاجرت به کرواسی برای تحصیل، یکی از راه های نسبتا ارزان قیمت به حساب می آید.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کرواسی

شرایط کار کارشناسان بازرگانی در کرواسی

افرادی که قصد دارند پس از تحصیل، در کرواسی اقامت به دست آورند، به راحتی می توانند از فرصت کار پس از تحصیل استفاده کرده و اقامت خود در این کشور را به اقامت کاری تبدیل کنند. یک کارشناس امور بازرگانی خارجی در کرواسی به طور متوسط 13100HRK (کونا) در ماه درآمد کسب می کند که برای رسیدن به زندگی با سطح رفاه متوسط در این کشور کفایت می کند. در حقیقت می توان از تحصیل در کرواسی به عنوان میانبری برای رسیدن به اقامت بلند مدت آن یاد کرد که در اکثر کشورهای جهان نیز مرسوم است. شما نیز در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *