ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در کلمبیا

رشته بازرگانی بین الملل در کلمبیا

تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در کلمبیا می تواند شانس زیادی برای رسیدن به کار در آمریکای شمالی ایجاد کند. فرهنگ خاصی که زندگی در آمریکای لاتین به همراه دارد، منجر به آن شده است که افراد زیادی به سمت این دست کشورها سوق پیدا کنند و همین مسئله می تواند ارزش های زندگی در کلمبیا به عنوان یکی از بهترین کشورهای این منطقه را بیشتر کند. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر کلمبیا یکی از کشورهای با کیفیت بالای تحصیل و زندگی در این منطقه به حساب می آید و می توان آن را به عنوان یکی از کشورهای خوب جهان نیز برای زندگی معرفی کرد.

در شرایط کنونی رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های مهم برای ورود به بازار کار به حساب می آید و افرادی که در این رشته تحصیل می کنند، می توانند با تکیه بر دانش و توانمندی های خود، در بازار کار جایگاه ویژه ای پیدا کنند. در حال حاضر دانشگاه های زیادی در جهان این رشته را ارائه می کنند اما پیش از انتخاب کشور و دانشگاه مورد نظر، بهتر است که متقاضی نگاهی اجمالی به رتبه دانشگاه های مختلف، صرفا در همین رشته، داشته باشد. به منظور درک بهتری از شرایط، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کلمبیا پرداخته و به ابهاماتی که ممکن است برای افراد پیش آید پاسخ داده اند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کلمبیا چیست؟
  • آیا دانشگاه های کلمبیا در رشته بازرگانی بین الملل به جایگاه مناسبی رسیده اند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی در کلمبیا چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار پس از تحصیل در کلمبیا هموار است؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کلمبیا

افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، باید بدون تعصب نسبت به کشورهای مختلف، شرایط آن ها را بررسی کرده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. کلمبیا یکی از کشورهایی است که نباید توسط افراد با رزومه های عالی مورد انتخاب قرار گیرد مگر آن که فرد دلایل دیگری برای مهاجرت به این کشور داشته باشد. دانشگاه های کلمبیا رتبه های نسبتا متوسطی در رشته بازرگانی خارجی به دست آورده اند و این خود موضوعی است که سبب می شود تا دریافت پذیرش از دانشگاه های آن برای بسیاری از افراد ساده تر شود.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در کلمبیا عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در کلمبیاتحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کلمبیا به مانند اکثر کشورهای جهان در مقطع کارشناسی یک دوره 4 ساله است و مهم ترین محدودیتی که در این دوره برای دانشجویان پیش خواهد آمد آن است که دریافت پذیرش به زبان انگلیسی در این مقطع کار ساده ای نیست. با این وجود باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان می توانند در مقاطع بالاتر به زبان انگلیسی نیز در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شده و از امتیازات کافی در این زمینه برخوردار شوند. در ایران، رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های شناور به حساب می آید و دانشجویان بدون توجه به رشته مقطع کارشناسی خود می توانند در آن به ادامه تحصیل مشغول شوند و این در حالی است که در کلمبیا شرایط متفاوت است و دانشجویان باید مدرکی همسو داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کلمبیا

کلمبیا را می توان به عنوان یکی از کشورهای آمریکای لاتین معرفی کرد که شرایطی متفاوت نسبت به سایر کشورهای منطقه دارد. در اکثر کشورهای آمریکای لاتین، کار ضمن تحصیل برای دانشجویان خارجی ممنوع است ولی در کلمبیا، دانشجویان می توانند به صورت همزمان با تحصیل، در این کشور به کار مشغول شوند. البته محدودیتی که در این ضمینه وجود دارد آن است که دانشجویان صرفا در محیط دانشگاه امکان کار کردن را خواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کلمبیا برای دانشجویان خارجی در حدود 2300$ تا 3100$ (دلار) در سال است و دانشجویان برای گذران زندگی خود در این کشور به حدود 500$ (دلار) در ماه نیاز خواهند داشت. باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر مهاجرت به کلمبیا یکی از ارزان ترین راه های مهاجرتی برای تحصیل به حساب می آید.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کلمبیا

شرایط کار یک کارشناس امور بازرگانی در کلمبیا

افرادی که به عنوان کارشناس بازرگانی به استخدام شرکت های کلمبیایی در می آیند، به طور تقریبی 3920000COP (پزو کلمبیا) در ماه درآمد کسب می کنند و به همین دلیل است که فرد می تواند پس از تحصیل خود به کار در این کشور نیز بیاندیشد. در حال حاضر بسیاری از افراد تحصیل در کلمبیا را به این دلیل مورد توجه قرار می دهند که امکان کار کردن در کانادا و آمریکا برای آن ها، پس از تحصیل، ساده تر می شود. با همه این تفاسیر بهتر است با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید در زمینه مهاجرت به بهترین کشورهای جهان شما را راهنمایی کرده و در صورت تمایل همراه شما باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *