ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در یونان

رشته بازرگانی بین الملل در یونان

تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در یونان به گونه ای است که می توان آن را در جمع گزینه های مناسب اروپایی قرار داد. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته هایی است که علاقمندان بسیار زیادی داشته و از طرفی در بازار کار نیز شرایط بسیار مناسبی دارد. رشته بازرگانی بین الملل در دنیای تجارت، بازرگانی، اقتصاد و مدیریت جایگاه بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل می توان آن را به عنوان یکی از رشته های مهم در این گروه نام برد. فرایند تحصیل در این رشته بسیار ساده است و دانشجویان به راحتی می توانند پذیرش خود را در این رشته به دست آورند.

باید به این نکته توجه داشت که یونان یکی از کشورهای مهم اروپایی است و می توان از طریق آن ویزای یکی از کشورهای حوزه شنگن را به دست آورد. در شرایط کنونی دریافت پذیرش تحصیلی از یونان می تواند یک امتیاز بزرگ برای بسیاری از افراد باشد تا بتوانند اقامت یکی از کشورهای حوزه شنگن را به دست آورند. باید در نظر داشت که یونان را می توان به عنوان پلی برای مهاجرت به بهترین کشورهای جهان دانست ضمن این که شرایط زندگی در آن نیز می تواند مناسب باشد. در شرایط کنونی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در یونان پرداخته اند و شرایط زندگی در این کشور را مورد بررسی قرار خواهند داد.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در یونان چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • هزینه های تحصیل رشته بازرگانی در یونان چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در این حوزه در یونان چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در یونان

افرادی که یونان را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید انتظار مشابه با نام این کشور داشته باشند. فرایند تحصیل در یونان به طور کلی دشوار نیست و به همین دلیل می توان انتظار داشت که افراد زیادی بتوانند پذیرش خود در این کشور را به دست آورند. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر دانشگاه های یونان آزمون ورودی را برای دانشجویان خارجی در نظر نگرفته اند و این مسئله می تواند مسیر مهاجرت به این کشور را ساده تر کند.

برای دانشجویان خارجی این امکان وجود دارد که دوره کارشناسی خود در رشته بازرگانی بین الملل را به زبان انگلیسی پشت سر بگذارند ولی باید توجه داشت که رشته بازرگانی بین الملل در این مقطع در یک دوره 4 ساله ارائه می شود. دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد در صورتی می توانند به خواسته های خود دست پیدا کنند که مدرکی مرتبط در این رشته داشته باشند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته بازرگانی بین الملل در یونان

افرادی که قصد دارند در یونان تحصیل کنند، در رشته بازرگانی بین الملل گزینه های ایده آل زیادی را پیش روی خود خواهند داشت ولی باید در نظر داشت که تحصیل در برخی از دانشگاه های این کشور از ارزش کافی برخوردار نیست. برخی از بهترین دانشگاه هایی که در یونان می توان به تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل پرداخت عبارتند از:

بهترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در یونان

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در یونان

باید به این نکته اشاره کرد که یونان یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت جهان برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل است و دانشجویان می توانند با آسودگی خاطر از نظر مالی این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. شهریه دانشجویان خارجی در دانشگاه های یونان در رشته بازرگانی بین الملل در حدود 1500€ تا 2200€ (یورو) در سال است ولی کمتر دانشجویی می تواند در این کشور بورسیه تحصیلی خود را دریافت کند.

باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر هزینه های زندگی در اکثر شهرهای یونان نیز در حدود 400€ تا 750€ (یورو) در ماه است و دانشجویان می توانند در این کشور به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند و از این طریق هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند. مجموعه این مسائل سبب شده است تا مهاجرت به یونان برای بسیاری مقرون به صرفه باشد.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در یونان

شرایط کار یک کارشناس بازرگانی در یونان

افرادی که قصد دارند در کشور یونان به ادامه تحصیل بپردازند، این شانس را خواهند داشت که پس از دریافت مدرک تحصیلی خود به کار مشغول شده و از امتیازهای اقامتی این مسیر بهره ببرند. در حال حاضر متوسط درآمد یک کارشناس امور بازرگانی در یونان در حدود 2000€ (یورو) در ماه است و این سطح درآمدی نسبتا متوسطی در این کشور است که می تواند یک زندگی نسبتا ایده آل در این کشور باشد. به طور کلی نمی توان انتظار داشت که زندگی در یونان یک زندگی ایده آل برای افراد باشد اما باید به این نکته توجه داشت که ورود به یونان می تواند گامی رو به جلو به حساب آید. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *