ویزای تحصیلی

رشته باستان شناسی در آرژانتین

رشته باستان شناسی در آرژانتین

رشته باستان شناسی در آرژانتین از جمله رشته های تحصیلی است که اگرچه در دانشگاه های بسیاری ارائه می شود اما جایگاه خاصی در جهان ندارد. تحصیل در آرژانتین به طور کلی مسیری مناسب برای رسیدن به اقامت بهترین کشورهای منطقه آمریکای شمالی است. دانشگاه های این کشور در کانادا و آمریکا از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند مسیر مهاجرت به این کشورها را هموارتر از قبل سازند. تحصیل در آرژانتین به چندین زبان مختلف قابل انجام است و این مسئله می تواند شرایط تحصیل در این کشور را برای علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور جذاب تر سازد. همین مسئله سبب شده است تا تحصیل در آرژانتین در طول سال های اخیر جذابیت بیشتری پیدا کند.

رشته باستان شناسی یکی از رشته های تحصیلی است که به تحقیق در رابطه با زندگی انسان ها در جهان باستان می پردازند و به دنبال کشف مسائل مختلفی است که می تواند بسیاری از ابهامات در رابطه با انسان را برطرف کند. افرادی که در این رشته تحصیل می کنند باید آمادگی کامل برای دریافت حجم بالایی از اطلاعات را در اختیار داشته باشند و در مسیری گام بردارند که می تواند آن ها را به موفقیت های بعدی در زمینه تحقیقات برساند. از آن جا که تحصیل در این رشته می تواند برای بسیاری از مخاطبین جذاب باشد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در این مقاله تلاش می کنند که به بررسی تحصیل رشته باستان شناسی در آرژانتین بپردازند.

  • شرایط تحصیل رشته باستان شناسی در این کشور چیست؟
  • آیا می توان به صورت رایگان در دانشگاه های آرژانتین به تحصیل پرداخت؟
  • شرایط اقامت پس از تحصیل برای دانشجویان خارجی در این کشور فراهم است؟
  • متوسط درآمد یک باستان شناس در آرژانتین چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته باستان شناسی در آرژانتین

آرژانتین یکی از پیشرفته ترین کشورهای منطقه آمریکای جنوبی است و شرایط مناسبی برای تحصیل برای دانشجویان ایجاد کرده است. دانشگاه های این کشور در طول سالیان اخیر توانسته اند جایگاه خود را در رشته های مختلف تحصیلی بهبود ببخشند و این مسئله ای است که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. تحصیل در آرژانتین برای بسیاری از دانشجویان خارجی می تواند دارای برتری هایی باشد اما به طور کلی نمی توان آن را به عنوان یکی از برترین گزینه ها معرفی کرد.

تحصیل در رشته باستان شناسی در دانشگاه های مختلفی در این کشور امکان پذیر است و دانشجویان می توانند با توجه به رزومه تحصیلی خود، در دانشگاه های این کشور به ادامه تحصیل بپردازند. دانشگاه ملی کاتامرکا بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته باستان شناسی شناخته می شود که در سال 1972 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. دانشگاه ملی جنوب پاتاگونیا نیز یکی دیگر از دانشگاه های برتر کشور آرژانتین در شهر سانتاکروز است که امکان تحصیل در رشته باستان شناسی را به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی به دانشجویان می دهد. دانشجویان در این دو دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد امکان تحصیل در رشته باستان شناسی را خواهند داشت.

شرایط تحصیل رشته باستان شناسی در آرژانتین

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته باستان شناسی در آرژانتین

دولت آرژانتین طی سال های اخیر دانشگاه های پیشرفته ای را برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل رشته باستان شناسی در آرژانتین هستند ارائه کرده است. به عبارت دیگر، یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل رشته باستان شناسی در آرژانتین وجود دانشگاه های تراز اول بین المللی در این کشور می باشد. نکته قابل توجه در خصوص این دانشگاه ها، شرایط پذیرش بسیار ساده در این موسسات برای دانشجویان رشته باستان شناسی می باشد. بنابراین دانشجویان متقاضی می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز دانشگاه ها، به راحتی در این موسسات آموزشی جهت اعزام دانشجو به آرژانتین ثبت نام کنند.

برخی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته باستان شناسی در آرژانتین به شرح زیر می باشد:

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته باستان شناسی در آرژانتین

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در آرژانتین

یکی از بزرگترین امتیازاتی که تحصیل در آرژانتین می تواند به همراه داشته باشد، هزینه های بسیار مقرون به صرفه ای است که دانشجویان خارجی در این کشور با آن روبرو خواهند شد. به طور متوسط می توان گفت که تحصیل در کشور آرژانتین برای دانشجویان خارجی می تواند رایگان باشد به شرط این که دانشجویان بتوانند در دانشگاه های دولتی این کشور پذیرش تحصیلی دریافت کنند. تحصیل در رشته باستان شناسی در آرژانتین اما هزینه های نسبتا مقرون به صرفه ای دارد و دانشجویان برای تحصیل در این کشور باید مبلغی در حدود 4500$ تا 6800$ (دلار) را در اختیار داشته باشند.

دانشجویان همچنین باید هزینه های زندگی خود در این کشور را نیز به طور کامل پرداخت کنند چراکه امکان کار دانشجویی در این کشور برای دانشجویان خارجی وجود ندارد و این یکی از مهم ترین معایب تحصیل در آرژانتین است. متوسط هزینه های زندگی دانشجویی در این کشور در حدود 200$ الی 400$ (دلار) در ماه است.

متوسط درآمد باستان شناسان در آرژانتین

باستان شناسی یکی از تخصص هایی است که به طور چشمگیری در بسیاری از کشورهای جهان مورد نیاز است و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند گره گشای بسیاری از ابهامات بشر در رابطه با شرایط زندگی پیشینیان خود باشد. با این وجود متخصصین باستان شناس در جهان انگشت شمار هستند و همین مسئله سبب شده است تا در بسیاری از موارد رسیدن به شغل برای آن ها دشوار اما سطح درآمد آن ها مناسب باشد.

در آرژانتین نیز شرایط به همین صورت است. آرژانتین به عنوان یک از زیستگاه های قدیمی بشر، محل مناسبی برای کار باستان شناسان است و همین مسئله سبب شده است تا توجهات به سمت این تخصص در این کشور افزایش پیدا کند و درآمد مناسبی در اختیار آن ها قرار گیرد. در نمودار زیر، متوسط درآمد باستان شناسان در این کشور مورد بررسی قرار گرفته است.

درآمد ماهانه یک باستان شناس در کشور آرژانتین

درآمدی معادل آنچه که در نمودار بالا ارائه شده است، می تواند کیفیت زندگی یک شهروند در کشور آرژانتین را دچار تحول کند و این یکی از دلایلی است که می تواند کار در این کشور به عنوان باستان شناس را جذاب سازد. با این وجود به منظور دسترسی به کیفیت بالاتر زندگی، بسیاری از دانشجویان خارجی در این کشور، پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، تلاش می کنند تا به کانادا یا آمریکا مهاجرت کنند. شما نیز درصورتی که به دنبال کسب آگاهی از بهترین شرایط زندگی در کشورهای مختلف جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات کلیدی در خصوص رشته باستان شناسی در آرژانتین

در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته باستان شناسی در آرژانتین پاسخ دقیق و جامعی ارائه دهیم. برخی از مهمترین سوالات شما در این زمینه به شرح زیر می باشند:

  • آیا امکان کار ضمن تحصیل رشته باستان شناسی در آرژانتین برای دانشجویان بین المللی وجود دارد؟ تمامی دانشجویان بین المللی که به دنبال پس انداز مالی در طول تحصیل رشته باستان شناسی در آرژانتین هستند، می توانند فقط 17 ساعت در طول هفته در این کشور مشغول به کار شوند.
  • آیا تحصیل رشته باستان شناسی در آرژانتین انتخاب درستی برای اتباع کشورهای خارجی می باشد؟ به دلیل زیرساخت های آموزشی مدرن و اماکن باستان شناسی گسترده در آرژانتین، تحصیل این رشته تحصیلی در آرژانتین بهترین گزینه برای اتباع کشورهای خارجی می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *