ویزای تحصیلی

رشته باستان شناسی در نیوزلند

رشته باستان شناسی در نیوزلند

رشته باستان شناسی در نیوزلند یکی از رشته های خوب برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید اما برای کار شرایط مناسبی ندارد. شرایط تحصیل در نیوزلند برای بسیاری از شهروندان خارجی مناسب نیست چراکه باید هزینه های زیادی را پرداخت کنند اما باید در نظر داشت که کیفیت آموزش در این کشور در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. نیوزلند یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل است و این مسئله می تواند بسیاری را ترغیب کند تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند و در دانشگاه های تراز اول این کشور به ادامه تحصیل بپردازند.

رشته باستان شناسی یکی از رشته های تحصیلی بسیار مناسب برای علاقمندان به تاریخ و هنر به صورت همزمان است. باستان شناسان نقش بسیار کلیدی در بازار کار مرتبط با صنعت توریسم دارند و این مسئله می تواند اهمیت تحصیل در این رشته را برای علاقمندان به باستان شناسی افزایش دهد. در چنین شرایطی است که دولت ها نیز تلاش می کنند تا برای رسیدن به موفقیت در صنعت توریسم، به رشته باستان شناسی توجه بسیاری کرده و نیروی کار ماهر را در این زمینه پرورش دهند. در چنین شرایطی نیوزلند یکی از کشورهایی است که به این رشته توجه ویژه داشته و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در این مقاله تلاش خواهند کرد تا به بررسی این موضوع بپردازند.

  • شرایط تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند چیست؟
  • آیا هزینه تحصیل در نیوزلند برای دانشجویان خارجی مقرون به صرفه است؟
  • چه شرایطی برای ورود به بازار کار کشور نیوزلند پس از تحصیل وجود دارد؟
  • متوسط درآمد یک باستان شناس در کشور نیوزلند چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند

زمانی که صحبت از تحصیل در کشور نیوزلند به میان می آید، دانشجویان فرصت های متفاوتی را پیش رو خواهند داشت و می توانند در بهترین دانشگاه های جهان به تحصیل بپردازند. کشور نیوزلند کوچک است و به همین دلیل است که تعداد دانشگاه های این کشور به نسبت کشورهایی مانند استرالیا در همسایگی آن کمتر است و به همین دلیل، می توان انتظار داشت که شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور محدودیت هایی را به همراه داشته باشد.

رشته باستان شناسی یکی از رشته های تحصیلی است که با کیفیت مناسب در دانشگاه های نیوزلند ارائه می شود. در حال حاضر دانشگاه اوکلند به عنوان بهترین دانشگاه نیوزلند در رشته باستان شناسی شناخته می شود و رتبه 37 جهان را به دست آورده است. دانشگاه اوتاگا در شهر دوندین نیز دومین دانشگاه برتر این کشور در این رشته است که رتبه 48 را به دست آورده است. دانشگاه ویکتوریای ولینگتون نیز رتبه 151 تا 200 رتبه بندی Qs را به دست آورده است و همچنان یکی از برترین دانشگاه های جهان در این رشته به حساب می آید.

اطلاعات بیشتر: رشته آسیب شناسی در نیوزلند

تحصیل در این دانشگاه به زبان انگلیسی انجام می شود و این فرصتی مناسب برای رسیدن به موفقیت به حساب می آید. در چنین شرایطی می توان گفت که دانشجویان برای کار و تحصیل در این کشور تنها به زبان انگلیسی نیاز خواهند داشت و این می تواند فرصت مناسبی باشد تا افراد بدون نیاز به یادگیری زبان سوم بتوانند وارد این کشور شده و شرایط زندگی مناسبی داشته باشند. یکی از چالش های مهم برای علاقمندان به تحصیل در نیوزلند، هزینه های تحصیل در این کشور است.

شرایط تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند

تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند با بورسیه دانشجویی

یکی از مهمترین دلایلی که دانشجویان بین المللی تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند را برای آینده خود انتخاب می کنند، امکان تحصیل با بورسیه دانشجویی در این کشور می باشد. بنابراین تمامی دانشجویان بین المللی که بضاعت مالی کافی برای تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند را ندارند، می توانند از بورسیه های دانشجویی متنوع در این کشور بهره مند شوند. البته لازم به ذکر است که، اغلب بورسیه های دانشجویی در نیوزلند بر اساس شایستگی به دانشجویان مستعد اعطا می شود. بنابراین روند درخواست بورسیه دانشجویی در این کشور بسیار رقابتی است.

در تصویر زیر می توانید مهمترین بورسیه های دانشجویی در رشته باستان شناسی را در نیوزلند مشاهده فرمایید:

مهمترین بورسیه های دانشجویی در رشته باستان شناسی را در نیوزلند

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند

یکی از چالش های جدی در رابطه با تحصیل در کشور نیوزلند، هزینه های بسیار زیادی است که دانشجویان باید برای تحصیل خود در این کشور بپردازند. هزینه تحصیل در کشور نیوزلند به محل تحصیل افراد وابسته است و به همین دلیل نمی توان به سادگی در رابطه با آن صحبت کرد. به طور کلی اما می توان گفت که تحصیل در کشور نیوزلند برای دانشجویان رشته باستان شناسی در حدود 16000$ تا 22000$ (دلار) هزینه دربر خواهد داشت و این مسئله ای است که باید پیش از ورود به دانشگاه به آن توجه داشت. همچنین باید به این نکته اشاره داشت که دریافت بورسیه تحصیلی در برخی از دانشگاه های این کشور امکان پذیر است.

هزینه زندگی در کشور نیوزلند نیز به شدت به محل زندگی فرد وابسته است در مناطق شمالی و جنوبی شرایط زندگی کاملا متفاوت است. هزینه زندگی در جزایر جنوبی در حدود 15000$ (دلار) در سال است و برای زندگی در جزایر شمالی باید حدود 2 برابر این مبلغ پرداخت کنند و به طور تقریبی می توان گفت که 25000$ (دلار) برای زندگی در این منطقه کافی است. دانشجویان در این کشور اجازه کار ضمن تحصیل را خواهند داشت و این می تواند فرصت مناسبی برای رسیدن به درآمد ضمن تحصیل در این کشور به منظور تامین هزینه های زندگی است.

اطلاعات بیشتر: رشته حسابداری در نیوزلند

متوسط درآمد یک باستان شناس در نیوزلند

افرادی که مدرک تحصیلی خود را از کشور نیوزلند دریافت کرده اند، می توانند پس از تحصیل در این کشور، اقامت آن را به دست آورند و شرط اصلی آن است که مدرک تحصیلی فرد منجر به رسیدن به کار در این کشور شود. شرایط کار در نیوزلند بسیار مناسب است و در چنین شرایطی باید انتظار داشت که باستان شناسان نیز شرایط مناسبی برای کار در این کشور داشته باشند.

باستان شناسان در نیوزلند می توانند به فرصت های شغلی نسبی دسترسی داشته باشند اما فرصت های شغلی در دسترس آن ها تفاوت های بسیاری با شرایط کار مهندسان در این کشور خواهد داشت. در هر صورت، باستان شناسان می توانند به درآمد مناسبی نیز دسترسی داشته باشند و از این طریق هزینه های زندگی یک خانواده را نیز تامین کنند. در نمودار زیر، متوسط درآمد یک باستان شناس در نیوزلند نشان داده شده است.

درآمد ماهانه یک باستان شناس در کشور نیوزلند

در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در رشته باستان شناسی در نیوزلند یک امتیاز بزرگ به حساب می آید و این مسئله ای است که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. دانشجویان برای تحصیل در نیوزلند باید رزومه ای مناسب با نام و جایگاه این کشور به دست آورند و این نکته اصی در این رابطه است. در صورتی که به فکر ورود به بهترین کشورهای جهان برای تحصیل هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته باستان شناسی در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از کلیدی ترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته باستان شناسی در نیوزلند پاسخ دهیم. برخی از مهمترین سوالات شما در این زمینه عبارت اند از:

  • آیا انتخاب نیوزلند برای تحصیل رشته باستان شناسی گزینه مناسبی است؟ انتخاب تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند، برای تمامی اتباع کشورهای خارجی به ویژه اتباع کشورهای ثالث، که به دنبال ادامه تحصیل در خارج از کشور هستند بهترین گزینه می باشد.
  • آیا دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند با موانع زبان مواجه می شوند؟ خیر، اغلب دانشگاه های نیوزلند، دروس باستان شناسی را به زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی آموزش می دهند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *