ویزای تحصیلی

رشته بینایی سنجی در آرژانتین

رشته بینایی سنجی در آرژانتین

رشته بینایی سنجی در آرژانتین در مقطع دانشگاه های دولتی این کشور رایگان است که البته به زبان انگلیسی فراهم نمی باشد. انتخاب یک ارائه دهنده مراقبت از چشم یک تصمیم مهم مراقبت های بهداشتی است. افراد به آنها اعتماد خواهند کرد تا از حس بینایی ارزشمند خود محافظت کنند و به ایشان کمک کنند تا یک عمر بینایی خوب داشته باشند. اولین قدم در تصمیم این است که درک کنند که انواع مختلفی از متخصصان مراقبت از چشم وجود دارد: بینایی سنج و چشم پزشک. 4000 چشم پزشک در آرژانتین، 90 اپتومتریست و 3-5000 چشم پزشک در سال 2024 آرژانتین وجود دارد. توزیع نامناسب چشم پزشکان در سراسر کشور وجود دارد که اکثر آنها در منطقه بوئنوس آیرس هستند. برای تبدیل شدن به یک اپتومتریست در آرژانتین معمولاً در مجموع به 7-8 سال تحصیلات پس از متوسطه نیاز است.

شما با تکمیل یک برنامه لیسانس 3 یا 4 ساله شروع می کنید و سپس در یک برنامه 4 ساله بینایی سنجی شرکت می کنید تا مدرک دکترای بینایی سنجی OD خود را دریافت کنید. پزشکان بینایی سنجی تقاضای زیادی دارند. از جمعیت سالخورده Baby Boomers و Gen-Xers مراقبت می شود و در آینده، نیاز به این حرفه تنها با افزایش جمعیت افراد مسن افزایش خواهد یافت. در واقع، طبق دفتر آمار کار، بینایی‌سنجی حدود 27% یا 11000 شغل جدید از سال 2014 تا 2024 رشد خواهد کرد؛ این بالاتر از میانگین رشد شغلی مورد انتظار در همه صنایع است. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای علاقمندان مهاجرت به آرژانتین به سوالات ذیل پاسخ می دهد:

  • درآمد بینایی سنج ها در آرژانتین چه قدر است؟
  • کار در آرژانتین 2024 به چه صورت می باشد؟

کار بینایی سنج ها در آرژانتین

کار در آرژانتین به وفور قابل دسترسی نیست و مستلزم تسلط فرد جویای کار به زبان اسپانیایی می باشد. بینایی سنج ها گزینه های زیادی برای کار در آرژانتین دارند. مثلا در صورت تمایل می توانید مسیر تحقیق را انتخاب کنید. این امکان کاوش در تشخیص‌ها، درمان ‌ها و درمان‌ های جدید برای بیماری‌ های چشمی را فراهم می ‌کند. در همین راستا، اگر بخواهید، می ‌توانید نسل بعدی اپتومتریست‌ ها را در حین تحقیق یا فقط به عنوان یک شغل مستقل آموزش دهید. در نهایت، فرصت‌ های شغلی خاص شما بسیار گسترده ‌تر از سایر انواع حرفه ‌های پزشکی است؛ در اپتومتری، شما گزینه های کودکان، سالمندان، کم بینایی، لنزهای تماسی، توانبخشی بینایی، بیماری های چشمی، ناتوانی ها و سایر جمعیت های خاص را دارید.

در هر یک از این گروه ها، به احتمال زیاد تضمین می شود که شغلی را در هر محیطی از شهرها و حومه ها گرفته تا مناطق روستایی و حتی در سطح بین المللی پیدا کنید. اپتومتریست ها به طور کلی شغل خود را به دلیل توانایی آنها در بهبود زندگی بیماران خود و حفظ تعادل بین کار و زندگی دوست دارند. می گویند: زمانی که بیمار برای اولین بار عینک می زند، می توانیم زندگی را بهبود بخشیم و رضایت فوری را ببینیم. علاوه بر این، اکثر اپتومتریست ها می توانند برنامه کاری انعطاف پذیری را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنند و در عین حال حداقل درخواست های مراقبت اضطراری را دریافت کنند.

کار بینایی سنج ها در آرژانتین

درآمد رشته بینایی سنجی در آرژانتین

اگر به شغلی در اپتومتری فکر می کنید، در مورد کارهایی که اپتومتریست ها انجام می دهند و چگونه می توانید با انجمن دانشکده ها و دانشکده های بینایی سنجی شروع کنید، بیشتر بیاموزید. پزشکان با انتخاب اپتومتری به شما نشان خواهند داد که چه انتظاراتی دارید و چگونه زندگی خود و بیماران خود را بهبود بخشیده اند. اپتومتریست متخصص مراقبت از چشم است که مدرک بینایی سنجی را دریافت کرده است.

پس در 2024 اپتومتریست ها چشم ها را از نظر بینایی و مشکلات سلامتی معاینه می کنند و با تجویز عینک و لنزهای تماسی عیوب انکساری را اصلاح می کنند. برخی از اپتومتریست ها نیز مراقبت های کم بینایی و درمان بینایی را ارائه می دهند و در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حداقل و حداکثر درآمدی که بینایی سنج ها می توانند پس از تحصیل در آرژانتین به آن دست یابند، بیات توجه به شرایط 2024 ، بیان شده است:

درآمد ماهانه بینایی سنج ها در آرژانتین

دلایل تحصیل رشته بینایی سنجی در آرژانتین

سالانه بیش از صدها تبعه خارجی از نقاط مختلف جهان برای تحصیل رشته بینایی سنجی در آرژانتین به این کشور زیبا در آمریکای جنوبی مهاجرت می کنند. مهمترین دلایل تحصیل رشته بینایی سنجی در آرژانتین عبارت اند از:

دلایل تحصیل رشته بینایی سنجی در آرژانتینتوضیحات
فرصت های شغلیفرصت های شغلی بسیار ایده آلی برای فارغ التحصیلان رشته بینایی سنجی در آرژانتین وجود دارد.
زیرساخت های آموزشیزیرساخت های آموزشی پیشرفته در آرژانتین یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب این کشور برای تحصیل می باشد.
دانشگاه های معتبروجود موسسات آموزشی معتبر در این کشور، یکی از بزگترین مزیت های آرژانتین برای تحصیل دانشجویان می باشد.

برای آشنایی بیشتر با دیگر دلایل تحصیل رشته بینایی سنجی در آرژانتین به تصویر زیر توجه فرمایید:

دلایل تحصیل رشته بینایی سنجی در آرژانتین

تحصیل رشته بینایی سنجی در آرژانتین

تحصیل در آرژانتین سوالات زیادی را برای افراد به وجود آورده است؛ مثلا این که آیا تحصیل پزشکی در آرژانتین گران است؟ آرژانتین دارای هر دو دانشکده پزشکی دولتی و خصوصی است، اگرچه مدارس دولتی معتبرترین هستند؛ قانون ایجاب می کند که مدارس دولتی بدون شهریه برای همه فارغ التحصیلان دبیرستان در دسترس باشد. در 2024 آرژانتین دارای دانشگاه های دولتی و خصوصی است و هر دو دانشجوی بین المللی می پذیرند و 39 دانشگاه دولتی بدون شهریه هستند.

برخی شروع به دریافت حداقل هزینه از دانشجویان بین المللی کرده اند، اما برخی دیگر هم برای آرژانتینی ها و هم برای شهروندان خارجی رایگان هستند؛ به عبارت دقیق تر، بیش از 90% از دانشجویانی که در کالج در آرژانتین تحصیل می‌کنند در دانشگاه‌های دولتی تحصیل می‌کنند که یارانه بالایی توسط دولت دریافت می‌کنند. در 2024 هزینه تحصیل برای همه دانشجویان بدون در نظر گرفتن وضعیت مالی و پیشرفت تحصیلی رایگان است. دراین مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته بینایی سنجی در آرژانتین توضیحاتی ارائه گردید.

پرتکرارترین سوالات در خصوص رشته بینایی سنجی در آرژانتین

در این بخش از مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته بینایی سنجی در آرژانتین پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها به شرح زیر می باشد:

  • هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در آرژانتین برای اتباع کشورهای خارجی چقدر است؟ هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در آرژانتین به نسبت اغلب کشورهای آمریکایی بسیار مقرون به صرفه تر است، و معمولا بین 2900ARS تا 3500ARS (پزو آرژانتین) در ماه می باشد.
  • آیا برای تحصیل رشته بینایی سنجی در آرژانتین به مجوز اقامت نیاز داریم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل رشته بینایی سنجی در آرژانتین هستند، در قدم اول باید برای دریافت مجوز اقامت تحصیلی این کشور اقدام نمایند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *