ویزای تحصیلی

رشته بینایی سنجی در سنگاپور

رشته بینایی سنجی در سنگاپور

تحصیل رشته بینایی سنجی در سنگاپور یکی از راه های تبدیل شدن به پزشک در این کشور در یک بازه زمانی کوتاه مدت نسبت به سایر رشته های پزشکی است. افرادی که رشته بینایی سنجی را برای آینده تحصیلی خود انتخاب می کنند، به عنوان یک پزشک می توانند در کلینیک های چشم پزشکی یا بیمارستان ها کار کنند اما توانایی کار در حوزه چشم پزشکی را ندارند و مسئولیت های متفاوتی در حوزه سلامتی به آن ها سپرده خواهد شد. در همین راستا هر فرد پیش از انتخاب این رشته، باید اطلاعات تکمیلی در خصوص آن را به دست آورد تا در میانه راه دچار تردید نشده و علاقه خود به این رشته را از دست ندهد.

به طور کلی می توان گفت که سنگاپور یکی از پیشرفته ترین کشورهای آسیایی است و به همین دلیل این کشور می تواند جذابیت هایی برای تحصیل داشته باشد. افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، گزینه هایی محدود را پیش رو خواهند داشت چرا که بیشتر دانشگاه های این کشور در رشته های مرتبط با علوم مهندسی جایگاه عالی به دست آورده اند ولی در رشته های پزشکی تعداد دانشگاه های موجود در این کشور بسیار اندک است. از همین رو مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی رشته بینایی سنجی در سنگاپور می پردازند.

  • بهترین دانشگاه های این کشور در رشته بینایی سنجی کدامند؟
  • آیا سنگاپور مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته بینایی سنجی است؟
  • فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه های سنگاپور در رشته بینایی سنجی چیست؟
  • آیا می توان در سنگاپور به عنوان یک بینایی سنج به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در سنگاپور

افرادی که سنگاپور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید نسبت به این مسئله آگاهی داشته باشند که دانشگاه های این کشور در رشته های مهندسی وضعیت بسیار مناسب تری دارند و به همین دلیل است که متقاضیان تحصیل در این رشته ها در این کشور بهتر است. در رشته های مربوط به علوم پزشکی، دانشگاه های سنگاپور شرایط متفاوتی دارند و فقط یک دانشگاه این کشور توانسته جایگاهی مناسب برای تحصیل در این رشته به حساب آید.

دانشگاه ملی سنگاپور بهترین دانشگاه آسیایی برای تحصیل در رشته بینایی سنجی است و رتبه 13 جهان را به خود اختصاص داده است. افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، می توانند در دانشگاه تکنولوژی نانیانگ نیز در رشته بینایی سنجی به ادامه تحصیل بپردازند و این دانشگاه در رتبه 380 جهان قرار گرفته است. سایر دانشگاه های این کشور در رشته بینایی سنجی جایگاه مناسبی را در اختیار ندارد و تحصیل در سنگاپور در این مراکز به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

تحصیل رشته بینایی سنجی در این کشور به زبان انگلیسی ممکن است و این یکی از مهم ترین امتیازاتی است که دانشجویان می توانند در این کشور به آن دست پیدا کنند. البته باید در نظر داشت که محدودیت های زیادی برای تحصیل در این کشور وجود دارد و این مسئله ای است که در ادامه به آن اشاره می شود.

شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در سنگاپور

از جمله محدودیت هایی که تحصیل در سنگاپور برای دانشجویان خارجی ایجاد می کند، مجموعه هزینه هایی است که دانشجویان برای تحصیل خود در این کشور باید پرداخت کنند. سنگاپور یکی از پرهزینه ترین کشورهای جهان برای ادامه تحصیل است و به همین دلیل دانشجویان ایرانی زیادی در این کشور مشغول به تحصیل نیستند.

به عنوان یک دانشجوی خارجی، دسترسی به بورسیه های تحصیلی کار ساده ای نیست و به همین دلیل باید دانشجویان برنامه ریزی مالی دقیقی برای تامین هزینه های تحصیل خود در این کشور داشته باشند. افرادی که در سنگاپور تحصیل می کنند، می توانند به طور نیمه وقت در این کشور کار کنند و از این طریق بخشی از هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

در گراف زیر، متوسط هزینه های یک سال تحصیل در رشته بینایی سنجی در سنگاپور ارائه شده است.

متوسط هزینه های یک سال تحصیل در رشته بینایی سنجی در سنگاپور

شرایط کار یک اپتومتریست در سنگاپور

افرادی که در سنگاپور دوره تحصیلی خود را به پایان برده باشند، قادر خواهند بود تا در این کشور پیشرفته به کار مشغول شوند و اپتومتریست ها نیز از شانس نسبتا بالایی برای کار در این کشور برخوردار هستند. به طور میانگین یک اپتومتریست در این کشور 17300$ (دلار سنگاپور) در ماه درآمد کسب می کند و به همین دلیل می تواند شرایط مناسبی برای زندگی خود در این کشور ایجاد کنند.

البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که دریافت مدرک تحصیلی از دانشگاه های سنگاپور، اعتبار رزومه تحصیلی افراد را تا حد زیادی افزایش می دهد و به آن ها کمک می کند تا بتوانند در سایر کشورهای جهان نیز به کار مشغول شوند. برای دستیابی به اطلاعات دقیق در رابطه با تحصیل در بهترین کشورهای جهان، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *