ویزای تحصیلی

رشته بینایی سنجی در کرواسی

رشته بینایی سنجی در کرواسی

برای افرادی که تحصیل رشته بینایی سنجی در کرواسی را در دستور کار خود قرار داده اند، نکات ارزشمندی وجود دارد که هریک باید مجزا بررسی شود. کرواسی از جمله کشورهای ارزان قیمت در شرق اروپا است که زندگی در آن در طول چند ساله اخیر از درجه اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار شده است. افرادی که کرواسی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، معمولا برنامه های بلند مدت اقامتی را در سر دارند و این مسئله ای است که باید به آن توجه داشت. هزینه های تحصیل و زندگی ارزان قیمت و همچنین امکان مهاجرت پس از تحصیل به قلب اروپا، این کشور را به یکی از جذاب ترین مقاصد مهاجرتی در جهان تبدیل کرده است.

رشته بینایی سنجی به عنوان یکی از رشته های ارزشمند در جهان امروز شناخته می شود و به ویژه در سنین کودکی، وسیله ای است که به کمک آن می توان برخی از مهم ترین بیماری های چشمی را تشخیص داد. البته باید در نظر داشت که تفاوت های بسیاری میان یک چشم پزشک و یک بینایی سنج وجود دارد که علاقمندان به این حوزه، پیش از انتخاب رشته تحصیلی خود باید اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورند تا دچار مشکلاتی مانند عدم علاقه به رشته در میانه راه نشوند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله آنچه که درباره تصحیل رشته بینایی سنجی در کرواسی از اهمیت بیشتری برخوردار است را بیان می کنند.

  • بهترین راه برای مهاجرت تحصیلی به کرواسی چیست؟
  • تحصیل رشته بینایی سنجی در این کشور در کدام دانشگاه ها از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است؟
  • آیا کرواسی مقصد ارزان قیمتی برای تحصیل در رشته بینایی سنجی است؟
  • شرایط کار یک اپتومتریست در کرواسی چگونه خواهد بود؟

دانشگاه های برتر رشته بینایی سنجی در کرواسی

انتخاب رشته بینایی سنجی در کرواسی نمی تواند انتخابی آسان به نظر برسد چراکه بسیاری از افراد این کشور را تنها مقصدی برای شروع زندگی در اروپا می دانند اما باید به این نکته نیز اشاره داشت که این کشور عضو شنگن نیست و این مسئله می تواند محدودیت های قانونی برای زندگی پس از تحصیل در شنگن را برای افراد ایجاد کند.

محدودیت هایی که تحصیل در کرواسی برای دانشجویان به همراه خواهد داشت، یادگیری زبان کروات است اما باید به این نکته اشاره داشت که دانشجویان خارجی در این کشور می توانند دوره تحصیلات خود را به زبان انگلیسی نیز ادامه دهند. طول دوره تحصیل رشته بینایی سنجی در این کشور 8 ترم تحصیلی و معادل 4 سال به طول خواهد انجامید و فارغ التحصیلان این رشته می توانند از مزایای بسیاری که به همراه دارد بهره ببرند. در لیست زیر می توان اسامی مهم ترین دانشگاه های کشور کرواسی در رشته بینایی سنجی را مشاهده کرد.

اسامی مهم ترین دانشگاه های کشور کرواسی در رشته بینایی سنجی

آنچه تصویر فوق به خوبی نشان می دهد آن که تنها یک دانشگاه کشور کرواسی از نظر علمی در رشته بینایی سنجی شرایط مناسبی را دارد و سایر دانشگاه های این کشور وضعیت مناسبی را در اختیار ندارند ولی در نهایت این رزومه تحصیلی دانشجویان است که نوع تحصیل آن ها را مشخص خواهد کرد.

هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در کرواسی

یکی از امتیازهای مهمی که تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کرواسی می تواند به همراه داشته باشد، متوسط هزینه هایی است که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود در این کشور پرداخت می کنند. به طور متوسط می توان گفت که کرواسی یکی از ارزان ترین مقاصد تحصیلی نه تنها در اروپا بلکه در سراسر جهان است چراکه شهریه دانشگاه های دولتی این کشور در رشته بینایی سنجی بین 1200$ تا 1800$ (دلار) در سال متغیر است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد مشکلی برای تامین هزینه های تحصیل خود در این کشور نخواهند داشت.

با توجه به این که دانشجویان در این کشور می توانند از فرصت کار دانشجویی استفاده کنند، تامین هزینه های زندگی در این کشور نیز بسیار ساده است. البته از نظر مالی، دانشجویان به حدود 4800$ تا 7200$ (دلار) در سال با توجه به شهر محل سکونت و سبک زندگی خود در این کشور نیاز خواهند داشت که بسیار مناسب و ارزشمند است.

هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در کرواسی

شرایط کار یک اپتومتریست در کرواسی

کرواسی را نمی توان به عنوان یکی از کشورهای با ارزش برای کار در اروپا معرفی کرد ولی باید به این نکته اشاره داشت که این کشور در تلاش برای عضویت اتحادیه اروپا است و یکی از جدی ترین گزینه ها برای پیوستن به این انجمن بزرگ به حساب می آید ولی باید در نظر داشت که در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

یک اپتومتریست در این کشور می تواند پس از دریافت مدرک خود به راحتی وارد بازار کار شده و در ماه 30700HRK (کونا) درآمد کسب کند و این مقدار می تواند فرد را در دسته افراد با توانایی مالی بالا قرار دهد. محدودیت های موجود در مسیر مهاجرت به کرواسی را می توانید با تماس با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شده و آن ها را برطرف سازید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *