ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در اروگوئه

رشته بیهوشی در اروگوئه

رشته بیهوشی در اروگوئه طرفداران کمی بین دانشجویان بین المللی دارد؛ چرا که کشوری در حال توسعه با نرخ امنیت پایین است. لازم به ذکر است اروگوئه به عنوان یکی از 10 کشوری که باید دید، کشوری دوستانه و بسیار باز برای خارجی ها است. در سال 2022 این کشور بالاترین نرخ باسوادی را در آمریکای لاتین دارد. پایتخت آن، مونته ویدئو، خدمات و دانشگاه های اصلی و متمایزتر این کشور را در خود جای داده است. یافتن کشور مناسب برای تحصیل در خارج از کشور می تواند یک فرآیند استرس زا باشد. عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند؛ هزینه، کیفیت آموزش، زبان، فرهنگ و غیره – و تعداد مقاصد ممکن اغلب سرسام آور است.

اما اگر قصد تحصیل در آمریکای جنوبی را دارید، اروگوئه یکی از بهترین مقاصدی است که می توانید انتخاب کنید. این کشور به دلیل سطوح پایین نابرابری اجتماعی و شاخص های بالای رفاه، جدا از ارائه فرصت های عالی برای دانشجویان بین المللی، متمایز است. در 2022 اروگوئه به دلیل کیفیت بالای زندگی و بخش اساسی این سطح از رضایت در آموزش با کیفیت بالا شناخته شده است. در سال جاری سیستم آموزش عالی کشور عمدتاً از 2 دانشگاه دولتی و 4 دانشگاه خصوصی تشکیل شده است. از میان این مؤسسات، چهار دانشگاه در بین بهترین دانشگاه‌های جهان قرار دارند

  • Universidad ORT
  • Universidad de Montevideo
  • Universidad Catolica
  • Universidad de la Republica

اگرچه در مجموع تحصیل در اروگوئه طرفداران زیادی ندارد، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد دانشجویان اطلاعات جامعی راجع به تمامی کشورها داشته باشند:

  • هزینه تحصیل رشته بیهوشی در اروگوئه چقدر است؟
  • درآمد رشته بیهوشی در اروگوئه چه میزان می باشد؟

درباره تحصیل رشته بیهوشی در اروگوئه

دانشگاه های اروگوئه طیف گسترده ای از برنامه ها را در زمینه های مختلف از جمله بیهوشی، پزشکی، پرستاری و غیره را ارائه می دهند. بنابراین پیدا کردن برنامه برای شما نباید مشکلی ایجاد کند؛ چرا که اکثر موسسات دارای شاخه های تحقیقاتی، آموزشی و آموزشی به خوبی توسعه یافته هستند که پایه و اساس علمی و حرفه ای عالی را برای دانشجویان فراهم می کند. تحصیل در اروگوئه در سال 2022 فوایدی دارد از جمله: گسترش تجربه فرهنگی شما، تحصیل در موسسات معتبر، ارتباط با متخصصان از سراسر جهان، یادگیری مهارت های جدید، اما یکی از مفیدترین مهارت ها مسلط شدن به یک زبان جدید است.

توجه داشته باشید که چند زبانه بودن اروگوئه درهایی را در زندگی شخصی و تحصیلی شما باز می کند. در دنیای امروز متقاضیان مشاغل که به چندین زبان صحبت می کنند اغلب شانس بیشتری برای استخدام، کسب درآمد بیشتر و فضای بیشتری برای رشد در شرکت های چند ملیتی دارند. در حالی که برخی از برنامه ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند، اکثر دوره های ارائه شده در دانشگاه های اروگوئه به زبان اسپانیایی تدریس می شوند. لازم به ذکر است در سال 2022 در برخی از دانشگاه ها از زبان پرتغالی استفاده می شود؛ پس به این ترتیب، دانشجویان خارجی باید مهارت خود را در زبان محلی نشان دهند تا در مطالعات خود خوب عمل کنند.

درباره تحصیل رشته بیهوشی در اروگوئه

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در اروگوئه

نرخ های شهریه بسته به موسسه و برنامه ها متفاوت است، اما شهریه سالانه در دانشگاه های معتبر برای رشته بیهوشی می تواند از 1280$ (دلار آمریکا) شروع شود و در برخی موسسات خصوصی تا 11000$ (دلار آمریکا) افزایش یابد. در سال 2022 یکی از بهترین بخش های تحصیل در آمریکای جنوبی، مقرون به صرفه بودن آن در مقایسه با اکثر شهرهای اروپایی و آمریکای شمالی است. در اروگوئه نیز تفاوتی ندارد، هزینه زندگی و تحصیل در اروگوئه جذاب برای دانشجویان بین المللی کاملا مقرون به صرفه است وگرنه این کشور برخلاف آمریکا، کانادا، آلمان، انگلیس و غیره، دانشگاه های خیلی متمایز و ممتازی ندارد که توجه کسی را جلب کند. هزینه زندگی در اروگوئه با توجه به سبک زندگی دانشجویان ماهانه بین 600$ تا 900$ (دلار آمریکا) می باشد.

البته درآمد رشته بیهوشی در اروگوئه بعد از فارغ التحصیلی نسبتا خوب است و می توانند هزینه های تحصیل خود را جبران نمایند:

درآمد رشته بیهوشی در اروگوئه

دانشگاه ها برای رشته بیهوشی در اروگوئه

از آن جایی که اروگوئه دانشگاه های برتری در سطح بین المللی ندارد، فارغ التحصیل شدن از این دانشگاه ها منجر به سهولت کاریابی در کشورهای توسعه یافته ای مثل آمریکا نخواهد شد. اما برخی افراد که به زندگی در آمریکای لاتین و خود کشور اروگوئه علاقمند هستند می توانند با انتخاب دانشگاهی که حداقل در خود کشور اروگوئه جایگاه خوبی دارد، تا حدی آینده شغلی خود را تضمین نمایند. البته کار در اروگوئه با رشته بیهوشی مستلزم تسلط به زبان های اسپانیایی، پرتغالی و انگلیسی است. در جدول ذیل برخی از بهترین دانشگاه های اروگوئه معرفی شده اند:

بهترین دانشگاه های اروگوئه برای رشته بیهوشیرتبه ملی در سال 2022شهر
Universidad de la República1Montevideo
Universidad ORT Uruguay2Montevideo
Universidad Católica del Uruguay3Montevideo

از دیگر دانشگاه های مطرح این کشور در سطح ملی می توان به Universidad de la Empresa اشاره کرد. بعد از اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر در رشته بیهوشی نوبت به ویزای تحصیلی اروگوئه می رسد که اخذ آن دشوار نیست. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به تحصیل در رشته بیهوشی در اروگوئه توضیحاتی ارائه گردید که امید است مفید بوده باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *